Spring naar bijdragen

Richtingaanwijzers Knipperen Langzaam


Teknix
 Share

Recommended Posts

Sinds kort ben ik er achter gekomen dat mijn richtingaanwijzers heel langzaam knipperen.

Omdat achter dus rode richtingaanwijzers zitten is dit voor het verkeer achter mij heel onduidelijk te zien of ik wil afslaan of niet.

En al helemaal onduidelijk als ik tegelijk rem en richting aangeef.

En als ik mijn grootlicht aanzet en weer uit doe gaat mijn dimlicht ook uit, dwz dat dan helemaal geen verlichting meer brand :wacko:

Dit zal vast allemaal met elkaar te maken hebben.

Waar zou dit aan liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien de Clignatuur , als het een oude is met een bi-metaal komt dit vaker voor , ik heb eventuul nieuwe liggen (electronische) vor 20,--

BS040.jpgClignateur electronisch 2Polig (dus niet afhangkelijk van de belasting b.v. met een aanhanger of als er een lamp defect is , hij knipperd altijd op hetzelfde ritme)

bewerkt door boris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn Jeep een grondige wasbeurt gegeven en de stekker van mijn trekhaak met hoge druk schoon gespoten en.......voila mijn knippers doen het weer normaal!

Maar de radio doet nog steeds vreemd als ik richting aangeef, geluid valt weg en na een paar seconden komt het weer terug. De radio blijft wel gewoon aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...