Wil graag een 27mc aanschaven om bv met de JCN te gebruiken met evenementen enz.
Nu zit ik zelf te denken aan een TTi type TCB-R2000 4W of misschien zelfs 10W. (weet dat in NL max 4W is toegestaan, kan dit kwaad?)
Te zien op deze link http://truckerswerel...lbrecht-ae-5890
Aangezien ik een JK heb en je daarin niet heel veel ruimte overheb, is deze uitgevoerd met een extern display.
Met de radio onder de stoel en zelfs met een handsfree set erbij. (weet niet of ik dit gebruik hoor)
Zit ook te denken aan een Stinger Mini RVS antenne en een extra speaker SHA 7-26, allen te zien op www.truckerswereld.nl
Ga zoveel mogelijk inbouwen, vastzetten en wegwerken, hou niet van losse draden enz. Heb ik alleen maar last van.
Ben zelf een leek in deze apparaten, is ook mijn eerste. Zat eerst naar een vakantieset te kijken, maar...........allemaal losse draden, niet mijn ding.
Ook de Albrecht AE 5890 is nog een optie, maar niet alle recensies zijn lovend.
Wil hem ook gaan gebruiken met toertochten door de rest van Europa. (toekomst plannen)
Nu vraag ik me af of iemand ervaring hiermee heeft of tips en degelijke kan geven.
Is vanaf september 2011 (als ik het goed heb) in NL op de markt.
Plus is deze antenne sterk genoeg?
Probeer met dit set in één keer klaar te zijn....
Hoef niet heel NL te horen, maar als je in bv een steengroeven staat wil je toch ook graag de rest nog graag kunnen bereiken, toch?
Alvast bedankt voor het eventuele meedenken enz.
Met vriendelijke groet Roo