Spring naar bijdragen

Behoorlijk Benadeeld - Wat Is Jullie Mening?


Nikonised
 Share

Recommended Posts

Jeepers,

het volgende, een tijdje geleden heb ik onderdelen gekocht van een mede forummer. Jullie hebben wellicht in het moppertopic al gelezen dat dit deze aankoop niet naar wens is verlopen. De verkoper heeft nl bewust onderdelen verkocht die aangeboden werden als "set" maar achteraf helemaal niet te gebruiken is als geheel. Het spul is wel bruikbaar indien je andere delen van de set gaat vervangen.

Ik heb de verkoper erop aangesproken, maar die is van mening dat ik me beter had moeten informeren. (terwijl ik meerdere malen heb gevraagd of de set compleet is). Ik heb hem de kans gegeven om mij in de onkosten tegemoet te komen, maar hij wil hier niks van weten.

Overigens heb ik al eerder van deze verkoper gekocht en als ik alles op een rijtje zet waren die spullen ook afwijkend in materiaal of staat dat het in aangeboden was. Helaas was ik destijds te onwetend om te kunnen bepalen hoe het wel zou moeten zijn. Al met al heb ik er best een "genomen" gevoel aan over gehouden, omdat ik vind dat je als forumlid toch wel over normen en waarden dient te beschikken, dit soort praktijken doe je dus naar mijn mening niet!

Ik heb aan de moderators aangegeven dat ik vind dat medeforummers voor deze verkoper gewaarschuwd moeten worden

Hoe staan jullie hier tegenover? Vinden jullie ook dat ik naam en toenaam moet vermelden?

graag jullie reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Lastig!

Ervanuit gaande dat je gezegd hebt waar het voor was en de verkoper heeft je verzekerd dat dat zou werken/passen,

dan heeft hij je foutief geinformeerd.

Het minste wat hij dan kan doen, is de set terugnemen en je je geld teruggeven.

Misschien heb je het al eerder gezegd, maar waar gaat het precies om?

Wat klopte er niet?

De schandpaal is een zwaar middel en zal zeker voor een welles-nietes situatie zorgen.

Als potentiele koper zou ik echter wel de ervaringen van anderen willen weten.

Wat zeggen de moderators eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lastig!

Ervanuit gaande dat je gezegd hebt waar het voor was en de verkoper heeft je verzekerd dat dat zou werken/passen,

dan heeft hij je foutief geinformeerd.

Het minste wat hij dan kan doen, is de set terugnemen en je je geld teruggeven.

Misschien heb je het al eerder gezegd, maar waar gaat het precies om?

Wat klopte er niet?

De schandpaal is een zwaar middel en zal zeker voor een welles-nietes situatie zorgen.

Als potentiele koper zou ik echter wel de ervaringen van anderen willen weten.

Wat zeggen de moderators eigenlijk?

Fred,

Je kunt beter gelijk alle details noemen, prijzen, overzicht van alle onderdelen die je van MIJ heb gekocht...

Zodat de mede forummers zich een goed beeld kunnen vormen. Daarna doe ik mijn verhaal zodat ze BEIDE kanten horen.

Ik heb mijn verhaal de laatste tijd ook aan een aantal jeepers gedaan die spullen kwamen ophalen en zij zijn (en ik ook) van mening dat er mijn NIETS te verwijten valt.

mvg

Steven

Ik heb ik de 16 jaar dat ik met cj´s rij heel wat onderdelen verkocht aan mede jeepers en slechts 2x een discussie gehad.

1x met jou

en eenmaal met iemand waar ik een blok aan had verkocht.

Met deze persoon had ik afgesproken dat ik hem ging tegemoet komen in de kosten. Voor ik van hem een overzicht van zijn kosten had gekregen was ik al meerdere malen telefonisch bedreigd door een vriend van hem... Waardoor het voor mij ophield en ik die persoon NIET heb vergoed.

M.a.w. wat mij betreft heb ik in al die jaren maar 1 transactie gehad waarbij er een discussie was. En waarbij ik nog steeds vind dat ik recht in mijn schoenen sta.

Indien er mensen hier anders over denken mogen ze dat hier gerust posten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nietsverwijters, kennen waarschijnlijk ook maar 1 kant van het verhaal...... :cry:

Daar heb je helemaal gelijk in.

Vandaar dat ik graag fredd zijn kant van het verhaal hier zie verschijnen en daarna mijn verhaal ga doen.

Ga dit pas deze avond doen aangezien ik nu op kantoor zit en te weinig tijd heb om heel mijn verhaal samenhangend te typen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fred,

Dat is nooit leuk om mee te maken.

Helaas zijn er buiten dat ene lid nog een aantal leden die wel eens dingen aanbieden die helaas niet zo goed zijn als dat ze zeggen dat ze zijn. Dat kan helaas wel eens gebeuren

Ik ben van mening dat het weinig tot geen zin heeft om dit op het forum te plaatsen. Het forum wordt soms al als pispaal gebruikt en op deze manier is het eind heleaal zoek. Nu ben jij degene die zijn ongenoegen uit over een bepaald lid. Straks is het weer iemand die zijn ongenoegen gaat uiten over een garage en zo blijven we aan de gang. Voor je het weet zijn we meer bezig met het uiten van ons ongenoegen over jan en alleman dan dat we gezellig met elkaar bezig zijn.

Heel vroeger maakte ik mij er ook druk om en ging ik vehaal halen. Helaas heb ik daardoor iets te vaak de binnenkant van de cel gezien.

Dus tegenwoordig tel ik maar tot 100 en accepteer ik mijn verlies.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en eenmaal met iemand waar ik een blok aan had verkocht.Met deze persoon had ik afgesproken dat ik hem ging tegemoet komen in de kosten. Voor ik van hem een overzicht van zijn kosten had gekregen was ik al meerdere malen telefonisch bedreigd door een vriend van hem... Waardoor het voor mij ophield en ik die persoon NIET heb vergoe

Dat bedoel ik nu met soms moet je gewoon tot 100 tellen.

De 1 begint. De ander reageert en haalt er weer wat bij. Voor je het weet blijven we bezig op die manier.

Je schrijft zelf dat elk verhaal 2 kanten heeft. Dit verhaal ken ik ook en die andere 2 personen zeggen dat het heel anders is gegaan.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

.......Ik heb aan de moderators aangegeven dat ik vind dat medeforummers voor deze verkoper gewaarschuwd moeten worden.......

Hier is idd over gesproken, ik heb je toen ook aangegeven dat in het kader van vrije meningsuiting, wij niemand kunnen verbieden om iets te posten. Mits er niet gedreigd, gescholden of dat het een welles/nietes spelletje wordt.

Misschien dat jullie er via dit topic uit kunnen komen of dat dit een aanleiding is om nog eens goed met elkaar te praten of te mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedoel ik nu met soms moet je gewoon tot 100 tellen.

De 1 begint. De ander reageert en haalt er weer wat bij. Voor je het weet blijven we bezig op die manier.

Je schrijft zelf dat elk verhaal 2 kanten heeft. Dit verhaal ken ik ook en die andere 2 personen zeggen dat het heel anders is gegaan.

Je hebt gelijk, probleem is dat ik gelijk weer behoorlijk begin te koken als ik aan die persoon denk (niet degene die het blok gekocht heeft maar die andere)

Jij hebt natuurlijk alleen hun kan gehoord...

Ik heb hem sindsdien niet meer tegengekomen wat mss maar best is ook.

Heb zijn berichten op mijn voice mail lang bewaard maar uiteindelijk maar weggedaan.

Maar nu ga ik off topic...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodat de mede forummers zich een goed beeld kunnen vormen. Daarna doe ik mijn verhaal zodat ze BEIDE kanten horen.

Steven , hou je hier dan ook aan en laat Nikonised zijn verhaal verder uiteenzetten.

nu gooi je het topic vol met jouw zielige verhalen en plaats je jezelf in de slachtoffer rol....geeft mij in iedergeval geen goed gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig najaar bood ik een setje Dana 44 assen + toebehoren te koop aan.

In deze kit zaten:

2 scout dana 44 assen met 3.07

nieuwe kruisjes gemonteerd in de voorste steekassen

Nieuwe lagers en dichtingen voor de achterste steekassen

2 x pakking diff deksel

2x 4.10 ring and pinion kit (nieuw)

2x installatiekit voor ring and pinion (nieuw)

Nwe u-bolts

Diverse toebehoren

Fredd heeft hier 750 euro voor betaald en ik heb de spullen bij hem afgegeven (rit van 400km in totaal).

De betaalde prijs is in deze discussie niet echt relevant maar ik wou het wel even vermelden.

In de titel van dit topic staat dat hij BEHOORLIJK benadeeld wordt. Dit wekt de indruk dat dit over enorme bedragen gaat!

Vooraf hebben we uitvoerig heen en weer gemaild. Fredd had wat vragen over het overzetten van zijn dana 30 knuckles op deze assen, outboarden van de bladveren, ….

Ik had op dat moment ook nog 2x arb air locker (nieuw) te koop die ik voor die assen gekocht had. Heb dit ook aan Fredd uitgelegd en hem ze ook aangeboden.

Hij had ze niet nodig want had zelf al lockers liggen voor D44.

Vorige maand krijg ik plots een mail waarin stond dat de ring and pinion niet passen, nog wat opmerkingen.

Het kwam erop neer dat Fredd vond dat ik hem bewust bedrogen had.

Ik moet zeggen dat ik heel de dag met een vervelend gevoel heb rondgelopen. S´avonds mijn aankoopfacturen erbij gezocht en e.e.a. bij de leverancier nagevraagd.

Ik had al een vermoeden wat het probleem was en wou dat eerst even bevestigd zien.

De ring and pinion pasten wel maar natuurlijk niet met de carrier die nog origineel in de assen zat.

Hier gaat de discussie dus over!

Fredd heeft dus 2 carriers van 88usd/stuk (nieuwprijs) nodig om die ring and pinion te kunnen monteren.

Ik had deze zelf niet nodig omdat ik die ARB´s had. Aangezien Fredd mij verteld had dat ie al lockers voor D44 liggen had heb ik niet meer bij die carriers stilgestaan.

Ik krijg behoorlijk de kriebels als ik zinnen lees als: er moet voor deze verkoper gewaarschuwd.

Ben zeker voorstander van een waarderingssysteem voor kopers en verkopers op het forum. Dit systeem bestaat op andere sites ook en vind dat prima.

Nog 1 opmerking:

Naast mij is er nog een Steven (zino) op het forum actief die ook regelmatig onderdelen verkoopt. Hij woont ook bij mij in de buurt. Ik krijg regelmatig pm´s en mail voor hem en wellicht ook vise versa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens heb ik al eerder van deze verkoper gekocht en als ik alles op een rijtje zet waren die spullen ook afwijkend in materiaal of staat dat het in aangeboden was. Helaas was ik destijds te onwetend om te kunnen bepalen hoe het wel zou moeten zijn. Al met al heb ik er best een "genomen" gevoel aan over gehouden, omdat ik vind dat je als forumlid toch wel over normen en waarden dient te beschikken, dit soort praktijken doe je dus naar mijn mening niet!

Fred, toch merkwaardig dat je mij daarna nog een paar keer gezien heb (o.a. bij het leveren van die assen) hier nooit iets over gezegd hebt. Je kon me aanspreken, pm sturen, mail sturen, ....

Die opmerking over normen en waarden leg ik naast me neer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jeepers,

hier is mijn kant van het verhaal, niet veel anders dan dat ik heb gepost, maar nu even de details Ik heb wel even de bedragen weggehaald omdat ik vind dat dat niet terzake doet:

Steven heeft hier op het forum een advertentie geplaats over een set scout assen dana 44. Daar had hij in eerste instantie schijven, remklauwen(voor schijfrem conversie) én ARB lockers bij te koop.

De lockers waren meteen weg, maar dat maakte mij niet uit want die waren toch ver boven mijn budget. Iemand die de zoekfunctie goed kan gebruiken zal deze advertenties nog wel boven water krijgen.

dit bood hij na mailwisselingen aan mijn aan:

2x scout dana 44

Voorste steekassen zitten al nwe kruisjes in

De stuur en spoorstangen zitten er ook bij.

De outer knuckles zijn er ook bij maar was van plan die van mijn D30 te hergebruiken

Achterste steekassen zijn al afgedraaid voor het monteren van schijfremmen, incl nieuwe 2 schijven.

Incl nwe lagers en dichtingen voor op de achterste steekassen.

Incl 2x 4.10 ring and pinion (nw in de doos) en 2x installatie kit (met shims, lagers, ...) ook nieuw i/d doos.

VP xxx eur bij jou afgeleverd.

Heb ook nog 6 nieuwe u-bolts + 2 dichtingen voor het diff deksel en + nwe springperces. Deze doe ik er ook bij.

Ik heb voor alle nieuwe onderdelen (schijven, lagers, dichtingen, u bolts, 4.10 en installatie kits, ...) +/- xxx euro betaald.

Je kunt alles nakijken op de site van 4wd.

De assen zelf betaalde ik destijds xxx eur.

daarna heb ik dit aan hem gevraagd nadat ik hem had vernomen dat de schijven ook al weg waren:

"Steven, even voor de duidelijkheid,

mis ik dan alleen de schijven? of moet er nog meer bij om de assen onder mijn CJ chassis "draaiend" te krijgen?

En het zijn toch assen met cj steek,he?

mvg

Fred"

Steven antwoord het volgende:

"fred,

Het zijn assen met cj steek!

Daarom wou ik die ook omdat ik geen zin had om andere velgen te kopen en mijn remmerij van mijn cj wou hergebruiken.

Enigste wat je daarnaast nog nodig hebt zijn remklauwen van een golf4 van de sloop (hierop kun je de originele handremkabel hergebruiken)

Een maar van mij heeft deze vorige maand omgebouwd en was (klauwen en remschijven) iets van een 100 eur kwijt.

Dat is het zo´n beetje

Heb er nog scout ubolts en u bolt plates bij. deze krijg je erbij, heb je ze niet nodig dan gooi je ze maar weg

mvg

steven "

Nu ik eindelijk na de restauratie van mijn Jeep de 4.10 probeerde in te bouwen en bleek dat het niet paste heb ik volgende gemaild:

"Hoi Steven,

vandaag eindelijk tijd gehad om de ring and pinion die ik van jou met de scout assen heb gekocht. Ik had gelukkig hulp, maar na veel heel veel in en uit bouwen en shimms plaatsen, blijkt dat de ring van de pinion de "dunne" versie is en niet de dikke, waardoor de afstand en speling tussen ring en pinion te groot blijft! Dus ik heb niks aan die 4.10 sets.

Wat kun je er aan doen? Ik vind het toch wel aardig geld wat ik je heb betaald en dat is nu toch wel héél spijtig!

laat je me wat weten?

mvg

Fred"

Steven antwoord dit:

"Fred,

Welke carrier hebben jullie gebruikt? Deze die in de assen zit met de oude verhouding gaat NIET werken….

Steven "

Hierop antwoord ik :

"Hoi Steven,

Dat heb je me niet verteld? Ik heb de set toch compleet zo van jou over genomen?

Hoe had jij dat dan willen doen?

Fred

waarop hij antwoord:

Fred,

Ik had daar toen 2 arb lockers voor dus had ik geen carrier nodig.

Mvg

Steven

Mijn reactie:

"Steven,

Je heb ze me toch als compleet verkocht? Wat moet ik nu met je antwoord ik had ARB lockers?

Wat ga je er aan doen?

grt

Fred"

Waarop hij weer antwoord:

"Fred,

Ik ga er niets aan doen, Ik heb destijds alle spullen al serieus met verlies verkocht.

Ik heb je toen verteld dat ik er ook arb lockers bij had. Deze wou je niet.

Ik heb er niet aan gedacht dat je de carriers zou moeten omwisselen maar ging er vanuit dat je dat zelf ook wel wist.

Mvg

Steven"

Mijn reactie is als volft:

"Steven,

dat kun je toch niet maken? De lockers is nooit sprake van geweest, zie onderstaande mailwisselingen!

Je hebt me de set "compleet" verkocht, had ik geweten dat ik de carriers zou moeten wisselen had ik de set niet van je overgenomen.

Dat jij de set met verlies hebt verkocht kan ik toch niks aan doen? dat was jou aanbieding.

Ik zit nu met ring and pinion waar ik niks mee kan en waar ik je voor betaald heb.

Ik zou het netjes vinden en op prijs stellen als je er wél wat aan zou doen.

grt

Fred"

zijn uiteindelijke reactie is deze:

"Fred,

Als ik iets koop of ombouw aan mijn jeeps informeer ik me vooraf altijd. Bij de verkoop van de ring and pinion ging ik ervan uit dat je wist waarover je sprak.

Ik heb weldegelijk over de lockers gesproken en je vertelde me zelfs dat je zelf andere lockers ging steken (weet nu even niet meer welk type).

Ik blijf bij mijn standpunt dat er van mijn kant GEEN fout is gemaakt en dat ik daar ook geen oplossing voor moet zoeken!

Ik heb niet uit slechte wil gehandeld en beschouw deze discussie als afgesloten.

Mvg

Steven"

Die ring and pinion kan je wel iets mee. Het is de goeie voor de as!!

Dat ik met verlies heb verkocht is idd niet jou probleem en heb ik voor gekozen!

http://www.4wd.com/Jeep-Drivetrain-Jeep-Axles-Differentials/Standard-Differential-Carrier-by-Dana-Spicer-for-Jeep.aspx?t_c=12&t_s=237&t_pt=5589&t_pl=102549&t_pn=D%2fS32684

Ik vond zelf dat ik duidelijk genoeg ben geweest met mijn vraag "mis ik dan alleen de schijven? of moet er nog meer bij om de assen onder mijn CJ chassis "draaiend" te krijgen?"

Overigens heb ik toen ik pas begon met Jeepen bij Steven een "gaten" bumper gekocht, die recht zou zijn met een knik hier via de post aankwam.. ik heb daar verder niet op gereageerd, omdat ik dacht dat het de post zou kunnen zijn, maar enige tijd later koop ik Bush wacker fenders van een maat van hem ( maar wel bij Steven) en dat bleken bush-crackers te zijn! Zo naief als ik ben heb ik hem met de assen nog een kans gegeven omdat ik dacht dat de fenders niet van hem kwamen..

oordeel zelf..ik hoop dat het duidelijk is..Ik vind het geen stijl!

Ben wel blij dat door dit te plaatsen anderen hun eigen mening over deze actie kunnen vormen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe dan ook in ieder geval dient zowel de verkoper als de koper duidelijk te zijn. By by the way de kopende partij is hierin beschermd door de Nederlandse en Europese wetgeving. Indien de verkoper misleidend is geweest, en het lijkt erop dat hij hier in is geweest, kan deze hierop aangesproken worden en de verkoper dient dan zijn "fout" voor eigen kosten te corrigeren. Doet deze dat niet bestaat de mogelijkheid dit af te dwingen door de rechter. .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens heb ik toen ik pas begon met Jeepen bij Steven een "gaten" bumper gekocht, die recht zou zijn met een knik hier via de post aankwam.. ik heb daar verder niet op gereageerd, omdat ik dacht dat het de post zou kunnen zijn, maar enige tijd later koop ik Bush wacker fenders van een maat van hem ( maar wel bij Steven) en dat bleken bush-crackers te zijn! Zo naief als ik ben heb ik hem met de assen nog een kans gegeven omdat ik dacht dat de fenders niet van hem kwamen..

oordeel zelf..ik hoop dat het duidelijk is..Ik vind het geen stijl!

Ben wel blij dat door dit te plaatsen anderen hun eigen mening over deze actie kunnen vormen!

fred,

Ik heb zopas de foto´s van die bumper nog eens bekeken en deze was wel degelijk recht toen deze naar je werd verstuurd. Weerom waarom heb je me dit toen niet laten weten?

Dit is de advertentie voor die busch wacker style fenders die jij hebt gekocht

http://www.jeepforum.nl/topic/18776-bushwacker-style-fenders-flares-nieuw/page__hl__bushwacker__fromsearch__1

Deze waren splinter nieuw en zaten nog in de doos. Wat hier het probleem zou kunen zijn snap ik echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fred,

Ik heb zopas de foto´s van die bumper nog eens bekeken en deze was wel degelijk recht toen deze naar je werd verstuurd. Weerom waarom heb je me dit toen niet laten weten?

Dit is de advertentie voor die busch wacker style fenders die jij hebt gekocht

http://www.jeepforum...__fromsearch__1

Deze waren splinter nieuw en zaten nog in de doos. Wat hier het probleem zou kunen zijn snap ik echt niet.

Steven ik heb ook een keer wat van je gekocht en dat was prima,

Zelf zou ik de 2 carriers vergoeden voor mijn eigen gevoel.( zoveel geld is dat nu ook weer niet en iedereen tevreden)

Het moet toch niet zo zijn dat je een slechte naam gaat krijgen voor 160 dollar ( zou het mij niet waard zijn )

Ik heb zelf een 2.5 ltr motor verkocht voor weinig geld en tegen een mede forum lid erbij gezegd dat ik de staat van het blok niet wist.

Ik kreeg daarna een mailtje dat hij blij was met het blok en dat hij goed liep.

Had ook anders kunnen zijn maar dat wist hij dan van tevoren.

Gr Nico

En klopt het dat ik jou groene cj te koop heb zien staan bij Rob uit nightevecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steven ik heb ook een keer wat van je gekocht en dat was prima,

Zelf zou ik de 2 carriers vergoeden voor mijn eigen gevoel.( zoveel geld is dat nu ook weer niet en iedereen tevreden)

Het moet toch niet zo zijn dat je een slechte naam gaat krijgen voor 160 dollar ( zou het mij niet waard zijn )

Ik heb zelf een 2.5 ltr motor verkocht voor weinig geld en tegen een mede forum lid erbij gezegd dat ik de staat van het blok niet wist.

Ik kreeg daarna een mailtje dat hij blij was met het blok en dat hij goed liep.

Had ook anders kunnen zijn maar dat wist hij dan van tevoren.

Gr Nico

En klopt het dat ik jou groene cj te koop heb zien staan bij Rob uit nightevecht?

nico,

bedankt voor de reactie.

die groene is niet van mij maar van een vriend van mij

(kan wel zijn dat je die bij mij in de loods hebt zien staan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fred,

Je kunt beter gelijk alle details noemen, prijzen, overzicht van alle onderdelen die je van MIJ heb gekocht...

Zodat de mede forummers zich een goed beeld kunnen vormen. Daarna doe ik mijn verhaal zodat ze BEIDE kanten horen.

Ik heb mijn verhaal de laatste tijd ook aan een aantal jeepers gedaan die spullen kwamen ophalen en zij zijn (en ik ook) van mening dat er mijn NIETS te verwijten valt.

mvg

Steven

Ik heb ik de 16 jaar dat ik met cj´s rij heel wat onderdelen verkocht aan mede jeepers en slechts 2x een discussie gehad.

1x met jou

en eenmaal met iemand waar ik een blok aan had verkocht.

Met deze persoon had ik afgesproken dat ik hem ging tegemoet komen in de kosten. Voor ik van hem een overzicht van zijn kosten had gekregen was ik al meerdere malen telefonisch bedreigd door een vriend van hem... Waardoor het voor mij ophield en ik die persoon NIET heb vergoed.

M.a.w. wat mij betreft heb ik in al die jaren maar 1 transactie gehad waarbij er een discussie was. En waarbij ik nog steeds vind dat ik recht in mijn schoenen sta.

Indien er mensen hier anders over denken mogen ze dat hier gerust posten...

Dat posten doen we dan ook hierbij!

Het verhaal van de andere zijde steekt iets anders in elkaar.

Nadat Steven een "gereviseerd" motorblok had verkocht, bleek bij thuiskomst bij het aftappen van de olie al dat het blok niet in orde was. Na onderzoek bleek het blok alleen voorzien te zijn van een nieuw verflaagje! Totaal geen gereviseerd blok!

Bij telefonisch contact hierover zei Steven dat hij hem ook in deze staat had gekocht en er van overtuigd was bij de koop dat het blok gereviseerd was. Omdat we geen tijd hadden om gelijk weer een ritje naar Belgie te maken, hebben we eerst gekeken of het blok nog te maken was en met Steven waren we overeengekomen dat hij deze kosten zou dragen.

Toen de gemaakte kosten van 400 euro aan Steven waren medegedeeld was Steven totaal niet meer bereikbaar voor lange tijd.

Toen in een boze bui zijn voicemail ingesproken wat voor hem gelijk een reden was om zich totaal van elke verantwoordelijkheid te onttrekken.

Het zakendoen van Steven gaat dus niet zo netjes en naar tevredenheid als hij zelf claimt. Later van meerdere mensen vernomen dat hij zelf problemen had gehad met dit blok en daarna maar doorverkocht heeft al gereviseerd.

Zoals Steven inderdaad al zegt, is het inderdaad beter dat we elkaar nog niet zijn tegengekomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat posten doen we dan ook hierbij!

Het verhaal van de andere zijde steekt iets anders in elkaar.

Nadat Steven een "gereviseerd" motorblok had verkocht, bleek bij thuiskomst bij het aftappen van de olie al dat het blok niet in orde was. Na onderzoek bleek het blok alleen voorzien te zijn van een nieuw verflaagje! Totaal geen gereviseerd blok!

Bij telefonisch contact hierover zei Steven dat hij hem ook in deze staat had gekocht en er van overtuigd was bij de koop dat het blok gereviseerd was. Omdat we geen tijd hadden om gelijk weer een ritje naar Belgie te maken, hebben we eerst gekeken of het blok nog te maken was en met Steven waren we overeengekomen dat hij deze kosten zou dragen.

Toen de gemaakte kosten van 400 euro aan Steven waren medegedeeld was Steven totaal niet meer bereikbaar voor lange tijd.

Toen in een boze bui zijn voicemail ingesproken wat voor hem gelijk een reden was om zich totaal van elke verantwoordelijkheid te onttrekken.

Het zakendoen van Steven gaat dus niet zo netjes en naar tevredenheid als hij zelf claimt. Later van meerdere mensen vernomen dat hij zelf problemen had gehad met dit blok en daarna maar doorverkocht heeft al gereviseerd.

Zoals Steven inderdaad al zegt, is het inderdaad beter dat we elkaar nog niet zijn tegengekomen!

zo is het niet gegaan en dat weet je best!!

mocht jij mij niet bedreigd hebben dan hadden je maat en ik dit netjes kunnen regelen!!

het feit dat je bij mij heel wat zo goed als nieuwe onderdelen gekocht hebt voor je V8 tegen een fractie van de nieuw prijs vergeet je er voor de handigheid bij te melden!

btw ik ben vanaf vrijdag in verlof, kun je weer gaan beweren dat ik nergen op reageer!!

(best dat ik eerst tot 100 heb geteld) :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steven heeft geweten dat het blok niet in orde was en gaat daar nu totaal niet op in. Zogenaamd beledigd omdat iemand boos wordt omdat je hem troep hebt verkocht en dat je daarna totaal niet meer bereikbaar bent en nergens op reageert.

Zo ga je inderdaad niet met elkaar om. Het boze telefoontje kwam pas nadat Steven had gezegd dat hij niet mee wilde betalen aan de kosten, wat eerder was afgesproken.

Het gaat inderdaad om wederzijds respect maar bij Steven draait het alleen maar om de centjes.

En hier laten we het maar bij. Steven weet precies hoe het is gegaan, ongeacht wat hij nu hier op het forum schrijft om zichzelf schoon te willen praten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat lekker hier. Duidelijk is wel dat er bij diverse transacties waarbij Steven betrokken was iets, laten we zeggen, niet helemaal netjes is gegaan. Duidelijk is dat je blijkbaar uitsluitend met Steven zaken kunt doen, waarbij je alles dubbel dient te controleren alvorens te betalen. Een zure les voor de benaaldeelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat lekker hier. Duidelijk is wel dat er bij diverse transacties waarbij Steven betrokken was iets, laten we zeggen, niet helemaal netjes is gegaan. Duidelijk is dat je blijkbaar uitsluitend met Steven zaken kunt doen, waarbij je alles dubbel dient te controleren alvorens te betalen. Een zure les voor de benaaldeelden.

Dit ben ik niet met je eens ! Ik ken Steven niet en heb ook geen zaken met hem gedaan, maar een paar opmerkingen richting zijn kant wil nog niet zeggen dat alles "niet helemaal netjes gaat"

Wel bij de feiten blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat lekker hier. Duidelijk is wel dat er bij diverse transacties waarbij Steven betrokken was iets, laten we zeggen, niet helemaal netjes is gegaan. Duidelijk is dat je blijkbaar uitsluitend met Steven zaken kunt doen, waarbij je alles dubbel dient te controleren alvorens te betalen. Een zure les voor de benaaldeelden.

ollie, je moet eens mijn profiel en mijn gestarte topics bekijken. Je zult zien dat er daarvan heel veel uit het te koop topic komen.

ik zit een jaar of 8 op dit forum, als ik dan toch zo onbetrouwbaar ben d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...