Spring naar bijdragen

Zeer Ernstig Ongeval Met Een Jeep


ruudvd
 Share

Recommended Posts

de post die ik hier boven poste was en is niet zo bedoelt ik had beter de vraag kunnen stellen

hoe veel olttimers procent,s gewijs bij een ongeluk zijn betrokken ten op zichte van nieuwere

en vaak veiligere auto,s waar meer gewonde en ook meer doden bij zijn betrokken dan bij

oldtimers die vaak in betere staat kwa onderhoud zijn en techiens ook in betere staat zijn de

nieuwere modellen sorrie voor die gene die ik heb geschoffeert het eerdere postje mag wat

mij betreft er af :frusty: :frusty: :frusty: :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeps zijn aardig onvoorspelbaar t.o.v. gewone personenwagens, misschien werd ze even afgeleid. Triest.

nee dat is niet waar toen ik mijn seat cordobar se vario van drie jaar in ruilde voor een jeep yj uit 1990

had die jeep bij de vorige eigenaar nooit of heel weinig onderhoud gehad ik heb de jeep nu ongeveer

drie jaar heb er plus minus 10.000 ja je leest het goed er tegen aan gegooit tot wat tie nou is dus onder-

houd en verbetereningen en daar blijft het niet bij een jeep kopen is blijven sleutelen en verbetereningen

toe blijven passen ik weet zeker als de vorige eigenaar de jeep terug ziet en er mee rijd dan herkent hij

niet meer en zal tie hem graag terug willen hebben

mvrgr de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er ook niet om wat de oorzaak van het ongeval is.

Het blijft hartstike erg, als je als moeder je eigen kind ziet verongelukken.

Dat bedoel ik Ab, als je dat gebeurd heb je een ander verhaal. Dan gaat het niet om de oorzaak, maar om de gevolgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...