Spring naar bijdragen

Belgen Willen Terreinauto's Verbieden


peerke
 Share

Recommended Posts

ik kom naar nederland wonen denkik, k*tpolitiek hier, ze zouden beter eens voor iets nuttig stemmen, of een regerng vormen

ze willen hier de terrein wagens gaan verbieden, gaan ze de vrachtwagens dan ook verbieden.

het is niet de wagen die in fout is, maar degene die achter het stuur zit (en dan nog ni altijd). en in plaats van hun met die dingen bezig te houden zouden ze zich beter bezig houde met dingen waar ze verstand van hebben(al is da ni veel)

bewerkt door Jeep cj7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zouden ze doen als bijv. BMW's statisch gezien meer betrokken zijn bij ongevallen??? :frusty: Of telefonerende automobilisten, geen GSM meer toegestaan in België.

Hoe serieus (en hoeveel) zijn de "stemmen die opgaan"? Of is het is het een sterk staaltje opklopperij van het AD.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste opmerking is wel weer mooi:

De Belgische automobilistenvereniging Touring vindt het pleidooi voor een verbod een aanval op de vrijheid van het individu.

De club wijst ook op het nut van de auto's gezien de slechte toestand van veel Belgische wegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig gisteren een klein stukje van de discussie gezien op een belgisch nieuwsprograma.

Pfffffft, je wordt toch moe van zulke "azijn-pissers".

De man z'n argumenten werden dus ook met de grond gelijk gemaakt, zeker toen hij met de vertaling van SUV aan kwam zetten, want je had op de weg geen auto nodig waarbij het om "sports" ging.

Dus, zegt de tegenpartij mensen met eem Porsche of Ferrari komen ook nog aan de beurt ????......en wat moet er gebeuren met degene die beroepshalve een terreinwagen nodig hebben, wilt U die verplichten tot de aanschaf van 2 auto's, 1 voor het werk en 1 voor in de stad ????

Allemaal weer vragen waarop hij, de Azijnpisser geen antwoord had...........jonge jonge jonge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die linksen proberen het elk jaar met iets anders, vorig jaar wilden ze 4x4's nog verbieden vanwege hun vervuiling, toen dit zever bleek proberen ze het nu eens zo, ik vind het schandalig dat zo een tragisch ongeval 'mis'bruikt wordt voor hun eigen politieke 'zinloze' overtuigingen door te drukken, russische praktijken noem ik dit, je wordt hier in belgie als jeeprijder elk jaar uitgemolken aan taksen, nu komt er ook nog een wegenvignet aan, en nu willen ze ons nog het type wagen waar we mee rijden opleggen, beu ben ik het, kotsbeu. ons bestuur is een politiek fiasco, zoals ik eerder al zei, ze zouden hun beter wat bezig houden met nuttige dingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had die kleine meid een tok moeten gekregen hebben van een bestelwagen, was ze nu ook rip hoor...

Wat is het volgende : alle bestelwagens verbieden ?

en dan alle vrachtwagens, lijnbussen, tourbussen, vuilniswagens, enz...

Die zijn allemaal groot, lomp en bieden slecht uitzicht...

En dan iedereen in een fiat 500 steken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima actie!

Nu in België alle ècht belangrijke zaken zijn afgehandeld door hun zeer daadkrachtige regering wordt het hoogste tijd om deze misstanden aan de kaak te stellen!

Priusrijders aller landen, verenigt u!

:lol: :lol: :lol:

Update:

Sorry, ik zie net dat dit topic in de rubriek 'ff serieus' staat. Wist ik niet.

bewerkt door Ours alpin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...