Spring naar bijdragen

gewoon rijden


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Ik weet rond Apeldoorn nog wel een "allroad" route van ongeveer 100 km. Deze rijd ik zelf vaak met de motor. Geen spectaculaire heuvels, baggerpaden of andere prut; wel 'n mooie route over/langs de Veluwe met ongeveer 45% onverhard. Allemaal legale openbare weg, ook de onverharde gedeeltes.

Ik heb nog geen Jeep teruggekocht dus ik zou óf met iemand mee moeten rijden, of ik rijd voor op de motor - mogen jullie kijken of je me bij kunt houden ph34r.giftongue.gifbiggrin.gif

Ideetje?

Oh ja, ik heb expres GEEN routebeschrijving gemaakt, om rond te mailen. Er blijven al zo weinig kleine weggetjes over die normaal open zijn. Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze ; Regel maar ! worshippy.gif

hou wel rekening met andere evenementen ,zodat er veel mee kunnen

En wat mij betreft mag je mee rijden !

Aangezien er met een voorrijder wordt gereden, zonder routebeschrijving, weet ik niet of het slim is met een hele grote groep op pad te gaan.

Als we met motoren gaan rijden doen we dat met clubjes van 5, hooguit 10 man/vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

verstandig

dus datum prikken....en dan maar de eerste 8 die zich aanmelden kunnen een meetingpoint afspreken

Goed,

ik zal wel even puzzelen en 'n nieuw topic openen.

Aankomst en vertrek zullen dan ergens in/nabij Apeldoorn zijn.

8 vind ik wel 'n mooi aantal.

Bij gebleken succes plakken we er gewoon nog 'n 2e datum aan vast biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Ik weet rond Apeldoorn nog wel een "allroad" route van ongeveer 100 km. Deze rijd ik zelf vaak met de motor. Geen spectaculaire heuvels, baggerpaden of andere prut; wel 'n mooie route over/langs de Veluwe met ongeveer 45% onverhard. Allemaal legale openbare weg, ook de onverharde gedeeltes.

Ik heb nog geen Jeep teruggekocht dus ik zou óf met iemand mee moeten rijden, of ik rijd voor op de motor - mogen jullie kijken of je me bij kunt houden ph34r.giftongue.gifbiggrin.gif

Ideetje?

Oh ja, ik heb expres GEEN routebeschrijving gemaakt, om rond te mailen. Er blijven al zo weinig kleine weggetjes over die normaal open zijn. Vandaar.

OK, ik ben wat verder met plannen en uitzetten:

- komende week ga ik proefrijden met een XJ cool.gif

Hoef dus hoogstwaarschijnlijk niet met iemand mee te rijden. biggrin.gif

- Ik heb nu ongeveer 90 km uitgezet. Ben nog bezig met een extra lus, en of ik rond Hoenderloo nog wat kan vinden. Zo niet, dan wordt 't ongeveer 115 km.

- Vandaag heb ik die 90 km met de Cagiva gereden. Ik heb van de offroad-gedeeltes wat foto's gemaakt: is dit leuk genoeg voor een allroad-jeep ritje? Let wel: geen moeilijke proeven ofzo, gewoon een (nmbm leuke) allroad rit rond Apeldoorn. Voornamelijk bestaand uit kleine boeren(land)weggetjes en provinciale weg. Een paar offroad-foto's:

http://www.flickr.com/photos/grancandy/set...57594070681613/

- Als er animo voor is zal ik een papieren bolletje-pijltje route maken en deze uitdelen bij vertrek. Er komt dan 'n aankondigingstopic waarin ik verzoek om je mailadres. Per mail krijg je dan vertrekpunt (omgeving Apeldoorn) en vertrektijd door. Met de papieren route kan je zelfstandig de route rijden.

Als er nog leuke suggesties voor baggerpaadjes rondom Apeldoorn zijn dan hoor ik die graag, en wat hulp (m.n. bij het uitzetten) is ook nooit weg hoewel niet noodzakelijk (ik heb al wat ervaring met het uitzetten van routes voor m'n motorcluppie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Gisteren ook een paar topografische kaarten gekocht. Zie nu op de kaart toch wel wat weggetjes die ik mogelijk heb gemist, hoewel er ook wel veel is afgesloten. Als ik komende donderdag m'n Jeep heb, kan ik weer verder - ondertussen met de Cagiva al wel wat nieuwe routes aan het verkennen. Met Roadbook editor valt er op papier wel een mooie route van te maken.

Als ik e.e.a. af heb, roep ik wel 'n datum. Liefst na flink wat regenval laugh.gif

smile.gifcool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey DUC. ik woon niet te ver van apeldorp en heb al een weekendje rond gereden daar dus als je hulp nodig hebt met uitzetten wil ik best helpen, ook bij deze een aanmelding voor het rijden biggrin.gif

Nou, misschien wel handig als iemand het RB een keertje narijdt voordat-ie de lucht in gaat. En samen uitzetten is natuurlijk ook wel zo gezellig smile.gif Maar als je tips (locaties) hebt - stuur me ff een PB'tje dan?

Of mail duc apestaartje telekabel punt nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...