Spring naar bijdragen

Ik Heb Een Jeep Yj Gekocht!


annemarie
 Share

Recommended Posts

Yes! eindelijk ben ik dan de trotse eigenaresse van een jeep wrangler YJ. Het is een rode uit 1993, verhoogd verbreed, mooie banden en en velgen eronder. NAP met maar 88000 op de teller, werkelijk geen spatje roest, ook niet onder de matten en bij de rolbeugel, nieuwe APK erop, niet duur, kortom eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Als het goed is kan ik hem morgen halen. Zal foto's maken en dan kan ik eindelijk mijn avatar maken.

Dit is de link voor de geinteresseerden als hij nog werkt.

http://link.marktplaats.nl/391198920

De zandhopper is steeds met mij mee geweest en dit was jeep nr. 8 die we gezien hadden. Henk, je bent een topper!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Annemarie,

leuke auto en welkom op het forum.

Je boft met een kennis als Zandhopper, staat voor een ieder klaar en niets is teveel.

Had vorige week al begrepen dat hij heel Nederland aan het afzoeken was naar een YJ en zelfs in de late avonduurtjes nog op weg was naar Stadskanaal voor weer een jeepje kijken.

Nogmaals gefeliciteerd en ik weet zeker dat we elkaar gaan tegenkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes! eindelijk ben ik dan de trotse eigenaresse van een jeep wrangler YJ. Het is een rode uit 1993, verhoogd verbreed, mooie banden en en velgen eronder. NAP met maar 88000 op de teller, werkelijk geen spatje roest, ook niet onder de matten en bij de rolbeugel, nieuwe APK erop, niet duur, kortom eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Als het goed is kan ik hem morgen halen. Zal foto's maken en dan kan ik eindelijk mijn avatar maken.

Dit is de link voor de geinteresseerden als hij nog werkt.

http://link.marktplaats.nl/391198920

De zandhopper is steeds met mij mee geweest en dit was jeep nr. 8 die we gezien hadden. Henk, je bent een topper!

Ziet er goed uit, glimt alleen wel heeeeeel erg voor een terrein auto... :D En Henk weet wel waar hij op moet letten. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal hartstikke bedankt voor de leuke reacties ;)

Ik rij er inmiddels supertrots in rond en mijn wederhelft is ook al helemaal om. Hij heeft niet zoveel met auto's maar deze vind hij toch wel heel stoer. Hij heeft de voorbumper er al af gehaald en opnieuw zwart gespoten. En ook onze dochter vind hem prachtig en laat hem aan iedereen op school zien. Komende zondag gaan we onze eerste tourtrip in Brabant maken. Ben erg benieuwd.

Kunnen we andere jeeps bewonderen en ideeen opdoen voor ons eigen speeltje want we gaan hem nog wel wat meer opleuken. Ik wordt nu al koopziek... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal hartstikke bedankt voor de leuke reacties ;)

Ik rij er inmiddels supertrots in rond en mijn wederhelft is ook al helemaal om. Hij heeft niet zoveel met auto's maar deze vind hij toch wel heel stoer. Hij heeft de voorbumper er al af gehaald en opnieuw zwart gespoten. En ook onze dochter vind hem prachtig en laat hem aan iedereen op school zien. Komende zondag gaan we onze eerste tourtrip in Brabant maken. Ben erg benieuwd.

Kunnen we andere jeeps bewonderen en ideeen opdoen voor ons eigen speeltje want we gaan hem nog wel wat meer opleuken. Ik wordt nu al koopziek... B)

dat noemen wij gewoon het jeepvirus :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...