Spring naar bijdragen

Diefstal beveiliging


Recommended Posts

Beste Jeepers,

Ik ben erg benieuwd wat jullie hebben gevonden om te voorkomen dat je Jeep weggehaald kan worden. Startonderbreking, stuurslot, Versnelling slot of iets anders zodat je Jeep ook niet op een autoambulance getakeld kan worden?

Zelf heb ik nog niks gedaan aan mijn YJ, maar ben het wel van plan. Het is niet de 1e keer dat er bij mij op de oprit auto's worden weg gehaald. Een paar jaar geleden had ik een VW Caravelle gekocht, heb hem een maand gehad. Hopelijk houd de YJ het langer uit. Heb hem vorige week gekocht, daar ging het al 7 jaar over maar nu eindelijk de knoop doorgehakt en hem gekocht.

alvast bedankt voor jullie tips!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten we in de beveiliging dan John?:(

Jij ziet het gelijk; dacht even dat iemand ging verklaren dat ik het verkeerd gespeld had :blink:

Doel van beveiligen is ervoor te zorgen dat de moeite die gedaan moet worden om de auto mee te krijgen, niet opweegt tegen de waarde.

Risico om gepakt te worden in geval van auto-diefstal (of een pijnlijk lijf)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remco... Ik ga niet op het web zetten wat er in m'n auto zit om de dieven eruit te houden... De vaste gasten hier, daar twijfel ik geen moment aan, maar de dief die een Jeep van type dit of dat zoekt kan zo mooi even kijken wat hij tegen kan komen.

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de dief die een Jeep van type dit of dat zoekt kan zo mooi even kijken wat hij tegen kan komen.

:( De Smith of de Westen dus :)

Je hebt een cabrio en nog een die vrij oude techniek gebruikt.

Een startblokkering lijkt me geen overbodige luxe.

Extra stuurslot kan natuurlijk altijd maar ik zweer bij een breekijzer of honkbalknuppel.

Wil je meer zekerheid; zet er dan een gecertificeerd alarm in.

Omdat we eigenlijk praten over auto's van nog geen 10.000 euro zullen er maar weinig echt dure systemen erin plaatsen.

Is een cherry bomb trouwens ook een alarm ?:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Remco... Ik ga niet op het web zetten wat er in m'n auto zit om de dieven eruit te houden... De vaste gasten hier, daar twijfel ik geen moment aan, maar de dief die een Jeep van type dit of dat zoekt kan zo mooi even kijken wat hij tegen kan komen.

Leo

Bij mij waren het personen die wel eens op het forum keken die dachten snel rijk te worden over mijn rug heen. Ik dacht dat het niet veel kwaad kon wat ik op het web had geplaatst want ik ben die persoon die wel van alles voorzien is maar dat bleek niet genoeg te zijn in het begin.

Verder is een alarm een leuke oplossing maar kijk eens om je heen hoe vaak een alarm van een auto afgaat en dat niemand maar dan ook niemand reageert. Ook is een yj een oud type wagen met simpele elektronica waarbij je een klasse 3 alarm zo onschadelijk kan maken.

Ik zou een stuurslot adviseren met een startblokkering. In een duur alarm zou ik niet te veel geld steken.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...