Spring naar bijdragen

JeepClub weekeind Inor (Fr.) 2 t/m 4 juli


nkijkuit
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ook wij ingeschreven....

Ook net ingeschreven.

Ga vrijdag in de ochtend vertrekken (sorry Ramon) ga er een lekker rustig dagje van maken. Ben ook heel benieuwd wat de CJ op deze afstand gaat doen.

Geeft niet Herman, het is best een endje rijden en snap goed dat je daar je tijd voor wil nemen, no problemo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inoruitn.gif

In 2008 zijn we met JCN voor het laatst op het terrein van Inor geweest, dit jaar hebben we een Jeep® Academy opgenomen in ons programma gedurende het weekend van 2 t/m 4 juli a.s. op het terrein Ferme Auberge de Soiry gelegen te Inor, Frankrijk, waarvoor wij jullie bij deze van harte willen uitnodigen.

Er is een gelegenheid om het terrein langer te bezoeken, en er een kleine vakantie te houden, die een combinatie van terreinrijden en siteseeing niet in de weg staat. Er zijn leden van JCN die van do. 1 t/m wo. 7 juli op het terrein verblijven, 2 t/m 4 juli valt onder de verantwoording van JCN, de andere dagen zijn voor eigen verantwoording. De aankomst kan op zijn vroegst op donderdag 1 juli, dit is besproken met de eigenaar.

jeeprijdeninor20.jpeg

inoruitna.gif

Het terrein ligt in een uitgestrekt natuurgebied, de kans is groot dat we in aanraking komen met het wild wat in deze prachtige natuur leeft, zo was het ons lid Hans Meeuwsen wat met een overstekend wild zwijn te maken kreeg, die niet van wijken wist, en waar Ed de Wit oog in oog stond met een hert. In deze uitgesproken mooie natuur kunnen we een prachtige combinatie maken met onze hobby en al het moois wat de natuur ons daar heeft te bieden.

inoruitnb.gif

Het terrein is in droge periodes prima toegankelijk, maar bij regen is het zwaar tot zeer zwaar, onder laats genoemde omstandigheden is het dan ook niet geschikt voor standaard wagen, en zijn modderbanden en een lier een must.

inoruitnc.gif

De deelnemers zullen in groepen worden ingedeeld en zullen vervolgens onder leiding van de aan hun groep toegewezen JeepClub Marshal gedurende de zaterdag en zondag de mogelijkheden en onmogelijkheden van het terrein gaan ontdekken.

inoruitnd.gif

Op het terrein kan worden gekampeerd, waarbij de navolgende faciliteiten aanwezig zijn:

  • Kampeerveld met toegestaan gebruik van kampvuur,
  • Centrale waterbron
  • Toiletten, douches en elektra (beperkt).
  • De aanwezigheid van honden en de inzet van fluisterstille aggregaten is toegestaan.

inoruitne.gif

inor55.jpeg

Vrijdag 2 juli

Aankomst en installatie op het campingveld gelegen op het terrein,

Uiteraard is het ook mogelijk om je aankomst te plannen op zaterdagmorgen of eerder vanaf do. 1 juli

Zaterdag 3 juli en Zondag 4 juli:

  • ca. 08.00 uur ontbijt
  • 09.00 uur inschrijving
  • 09.45 uur briefing
  • 10.00 uur vertrek groepen
  • ca. 13.00 uur lunch ( dit is slechts een tijd indicatie)
  • 14.00 uur vervolg 4x4 actie
  • 17.00 uur sluiting terrein
  • 19.00 uur barbecue**

**Er gelegenheid voor een gezamenlijke barbecue, de inkopen hiervoor kunnen worden gedaan in het naast liggende dorp, al naar gelang de belangstelling

Na de Academy op zondag kan er vertrokken worden, uiteraard is het mogelijk om maandag ochtend te vertrekken.

Vertrek van de camping voor 11.00 uur.

inoruitnf.gif

Je opgave voor deelname ontvangen we graag zo spoedig mogelijk middels het inschrijfformulier op de JeepClub website.

Voor 2 dagen incl. camping en gebruik van het terrein € 60,00,

Wanneer op de aankomst of vertrek datum geen gebruik van het terrein wordt gemaakt zijn hier geen kosten aan verbonden. Elke dag extra inclusief camping en 4x4 terrein per dag € 10,00. De kosten voldoen we aldaar.

bewerkt door Ab
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zojuist aangemeld. heb er zin in.

als het meezit sluit ik me aan bij "the Kick" lijkt me leuk

Ron

Hoi Ron, ga je met ons mee richting Inor? Gaaf man! We vertrekken dinsdagmorgen 29 juni en gaan dan via allerlei steegjes en achtertuinen naar Inor. Donderdag in de middag hopen we dan aan te komen bij de wilde zwijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan. Zullen we samen dan oprijden? Ikzelf woon in Breda dus daar kom je toch lang dan. Vanuit Breda is het nog zo'n 292,5 km, dus ruim 4 uur rijden.

Hoe laat wil je waar afspreken? Mijn idee was om rond 7 uur te starten, dan kan ik denk rond 8 uur - half 9 (beetje speling ivm files) in de buurt van Breda zijn.

Zijn er meer mensen die willen aanhaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdags rij ik naar Inor. Nu wil ik gaan met de camper en mijn jeep. Probleem is echter dat ik niet 2 auto's tegelijkertijd kan besturen. Is er iemand met een rijbewijs die vrijdag naar Inor wil gaan en via Breda rijdt. Dan zou die persoon mijn jeep kunnen rijden naar Inor en rijdt ik de Camper. Hoor het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe laat wil je waar afspreken? Mijn idee was om rond 7 uur te starten, dan kan ik denk rond 8 uur - half 9 (beetje speling ivm files) in de buurt van Breda zijn.

Goed plan!.

Zijn er meer mensen die willen aanhaken?

Als er mensen bij zijn met een Rijbewijs die bijrijder zijn en eventueel mijn Jeep willen besturen naar Inor, graag. Kan ik met de camper rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist ook maar even ingeschreven. Thuisblijven is geen optie als er zovele Jeeps afreizen naar het zuiden.

Enkele van jullie hadden het over de afstand naar Inor, dus heb ik ook maar even naar gekeken. Als ik door NL naar het zuiden reis kom ik op 546 km enkele reis, via Dld (A31) kom ik op 504 km en ongeveer een klein halfuurtje minder. Dit gaat dus weer eens een internationale reis worden NL-Dld-B-FR.

Justin gaat ook mee, maar die moet vrijdag nog naar school, dus vertrek tegen de klok van 4'en, dus wij arriveren in de hele late avonduurtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdags rij ik naar Inor. Nu wil ik gaan met de camper en mijn jeep. Probleem is echter dat ik niet 2 auto's tegelijkertijd kan besturen. Is er iemand met een rijbewijs die vrijdag naar Inor wil gaan en via Breda rijdt. Dan zou die persoon mijn jeep kunnen rijden naar Inor en rijdt ik de Camper. Hoor het wel.

Hé Ollie, ik dacht dat je bezig was met een triangel voor tussen Camper en Jeep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...