Spring naar bijdragen

het grote "wat heb je pas gekocht" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Stuur me maar ff een PB tje over wat je er niet of juist wel in wilt hebben. (zoals dachbordkastje, speakers, lierknopjes lampenknopjes enz enz)

Groeten Bas

je hebt een pb tje......... laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze schieten het voor aan de Douane en daar rekenen ze €10.00 administratiekosten voor als je een zescijfererig klantnummer hebt bij UPS dan hoe je dit dus niet te betalen.

Dat doen ze mede omdat ze minstens drie keer een gemiddelde C.O.D. klant bezoeken.

Eerste keer geen geld of niet thuis en de tweede keer een smoes en de derde keer is er dan pas geld........of niet en dan gaat het retour afzender als er geen contact meer is geweest tussen UPS en de ontvangende klant

Met een klant nummer kunnen je het gewoon met een factuur af.

C.O.D.= cash on delivery.

Bij particulieren altijd,bij bedrijven alleen als ze dus geen klant zijn ....of wel klant maar niet op tijd zijn geweest met betalen.

vragen geen vragen ................einde (het lijkt g.v.d wel of ik aan het werk ben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal oneens

heb bijna wekelijks een zending

gebeld met zo een muts waarom die 10 euries

nou met een dommer figuur kun je niet praten

en betaal nog steeds 10 euries 3 zendingen onderweg 30 euries naar de klo...n o.a. 1 van beest hahahaha

Ik betaal bij aflevering dus ze schieten niks voor maar schieten te kort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dezperado eerste zin van mijn verhaal nog eens lezen....

Ik ga het even vragen op de zaak hoe het precies zit .......en kijken of jij ook korting kan krijgen op je zendingen .

en jawel

28% korting moet die pijn toch dekken .........

ik stuurje even het nummer van onze vertegenwoordiger heb hem net SPECIAAL vor JOU gebeld

groeten Walter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag binnen:

* Momentsleutel

* Torx doppenset (ster + dop) (voor al die plekken waar je eigenlijk een normale bout of moer verwacht in en op een JEEP)

* 4 lange "Snap"ring tangen. (voor als ik m'n visco ga vervangen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

73_2.JPG

Vandaag binnen gekregen: Visco voor 249 transfercase.

Kosten all-inn: €356

Vandaag besteld: Dopsleutel maat 36 en arm van 63cm. Incl. verzenden: €39,50 Ga toch nog eens proberen om de as moeren los te krijgen zodat ik de homokineet hoezen en en-passant ook de wiellagers en naven kan vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...