Spring naar bijdragen

het grote "wat heb je pas gekocht" topic


Beest
 Share

Recommended Posts

ben ook zeer tevreden Moet alleen de nummerplaat verlichting nog even op de zwaaiarm zetten en de trekhaak electra stekker maken

Denk dat ik een losse kies vanaf de bedrading links achter op de wielkast waar de stekker in de hardtop gaat. Dan heb ik er in het terrein ook geen last van. en nog een mooi afdekplaatje voor in de receiver met Jeeplogo

imgp09698xp.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag gekocht van Pedrie : een nieuw gebruikt voorraamframe. De mijne was niet 100 puntjes meer , dat zodoende.

Hoorde van Pedrie dat ik Dezperado maar net voor was. Jammer Dez , 't is een juweeltje van een frame , en dat voor een echt collega-jeeper prijsje tongue.gif .

Jelle

hahaha was niet voor mij maar voor een medejieper en gun het je van harte

Ik had er iemand anders heen gestuurd als jij het niet had gekocht rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje wel Hans , wist wel dat je sportief was. (wist ook wel dat het frame niet voor jezelf was trouwens).

Ben gister ook nog maar even aangewipt in Utrecht , was nu toch in de buurt. Ik heb daar zo'n Farmjack geprobeerd , en die klikklakte vrolijk omhoog en klakklikte net zo vrolijk weer naar beneden.

Denk dat jij net toevallig een minder goed exemplaar hebt getroffen , ik heb hem in ieder geval maar meegenomen.

En toen ik thuis was deed ie het nog prima biggrin.gif .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje wel Hans , wist wel dat je sportief was. (wist ook wel dat het frame niet voor jezelf was trouwens).

Ben gister ook nog maar even aangewipt in Utrecht , was nu toch in de buurt. Ik heb daar zo'n Farmjack geprobeerd , en die klikklakte vrolijk omhoog en klakklikte net zo vrolijk weer naar beneden.

Denk dat jij net toevallig een minder goed exemplaar hebt getroffen , ik heb hem in ieder geval maar meegenomen.

En toen ik thuis was deed ie het nog prima biggrin.gif .

er zullen ongetwijfeld duizenden plezier van hebben Maar ja de een koppt RVS van Omix en ik van Kentrol

en om niet off topic te gaan Ik heb een airscoop gekocht voor een beter luchtstroming en JA hij moet met de opening richting raam.

imgp09981ux.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie aankoop Beest maar ik heb die zooi liever niet op mn eigen stoep

Was pas langer bezig met de stoep schoonspuiten dan mn auto.

Ik rij s'avonds gelijk even naar een onbemande afspuitplaats want die staan ook niet te springen op een volle zandput

Maar kost me wel 6 tot 8 euro dus daaar moeten ze maar effe voor scheppen af en toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...