Spring naar bijdragen

mijn jeep geeft geen spanning aan bobine en gas schakelaar


Recommended Posts

hallo

ik heb een gc uit 93 4.0 op lpg

de auto is lopend in de garage gezet en vertikt het om te starten.

alle zekeringen (zover mij bekend)zijn na gekeken de relais zijn doorgemeten,geen losse kabels.

op de bobine en op de schakel kast van de lpg instalatie is geen plus te vinden.

het lijkt net of de computer niets doorgeeft heeft iemand een idee wat het kan zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

brand dan het lampje van de dynamo en de gas schakelaar ook niet als je het contact er op zet?

Als het goed is heb je geen dynamo lampje, omdat je een voltmeter hebt, en bij mij gaan de lampjes van de gas schakelaar pas branden als de motor loopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo

het uitlezen van de computer is voor mij een groot probleem want dan moet ik de auto op een ambulance zetten en dan naar een dealer ,het probleem is echter dat ik wel een ambulance heb maar geen goede auto om er voor te zetten daar is immers de jeep voor bestemd.hoe kan ik aan een uitlees kabel komen zodat ik bij een normale garage in de buurt kan gaan, weet iemand dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die melding van "0" kilometers is van de VIC. Onder de snelheidsmeter zit een rij lampjes en de 4e van rechts (naast grootlichtindicatie) is het bedoelde lampje. Controleer eerst eens of die het wel doet. Het moet aangaan als je het contact aanzet en gaat kort daarna weer uit als het goed is.:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...