Spring naar bijdragen

Familieweekend Strand Horst 28-29-30 mei


aitze
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tja, ik heb toch weer wat gemist!

Baalde al toen ik vrijdag Kameel had uitgezwaaid... lekker avond-zonnetje, beetje Jeepen en een heerlijk kampvuuravondje :( wat ik allemaal ging missen.

Gisteren Kameel tegemoet gereden en afgesproken op onze favoriete after-event locatie ;), verhalen aangehoord... en er dus achter komen dat het weer een leuke en geslaagde meeting was.

Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij, al is het maar voor een dagje.

Wacht vol spanning op de foto's! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was weer een leuke dag weer veel oude en nieuwe bekenden gezien lekker rond gereden ook Ed heeft een paar proefjes gereden is al een aardige rijder wil nu volgende keer de zwarte :(

jammer van t weer s middags maar op tijd naar huis gegaan had t even gehad met de regen buien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren te moe om nog wat neer te krabbelen. Lekker aan een biertje gewacht tot de stromende regen gestopt was en daarna de caravan leeg gelopen.

Was wederom een top weekend. Na anderhalf jaar de caravan weer eens van stal gehaald en baalde dat ik de voortent stokken vergeten was. Samen

met Theo-CJ7 een heel setje in elkaar geflanst zodat toch nog mijn voortent opgezet kon worden; dank hiervoor Theo!

Vrijdag een prachtige dag en afgesloten bij een mooi kampvuur en vreselijk veel chips en kaas en nootjes, het bleef aangevoerd worden...

Zaterdag weer vroeg op om e.e.a. klaar te zetten en op te bouwen voor de tourrit. Deze heb ik niet zef gereden, die heeft Karin met de kinderen gedaan. Ze

hebben zwaar genoten. Eerste tussenstop die ze maakte was op het terreintje in Barneveld welke we opgezet hadden. 's Middags heeft ze nog ff een bezoekje

met een hoop mede tourritters aan een terrasje gebracht. Met een aantal mensen waren wij al vroeg op de camping en daar heerlijk genoten van het zonnetje.

De kinderen konden zich vermaken met het spring kussen, voetballen en touwtrekken. Ook Utah wilde graag zijn krachten meten met een stuk of 12 kinderen aan het touw.

MadMudder had weer eens een fantastische bbq opgezet, was werkelijk verrukkelijk! Helaas begon het 's avonds te regenen en wat fris te worden, dus we zaten lekker in

mijn voortent met een gaskacheltje en lekker geouwehoert met Theo en Chantal.

Zondag begon met goed weer en dus vrolijk de deuren uit de YJ gehaald voor het terreinrijden. Ik heb nog een groepje rijders mee genomen en lekker over het terrein

gedenderd. Voor mij 3 nieuwe gezichten, en Chris. 2 rijders gingen voor "blauw" maar ze hadden de smaak erg goed te pakken, en ondanks hun standaard auto kwamen

ze verbazend ver en in de middag reden we al de rode proeven! Hulde voor hen!

Voor Chris liep het wat anders, hij reed zijn multiriem aan barrels. Helaas niemand een riem bij zich, werd dus ANWB bellen. Een weigering van de ANWB uitsluitend, heb ik

ze maar van het terrein afgesleept tot op de nabij gelegen parkeer plaats. Daar werden ze verder geholpen.

Ik was inmiddels tot op het bod nat geregend en besloot toen maar eens me deuren er weer in terug te hangen, wat een moment!? ;-) Daarna de caravan maar eens ingepakt

en aan de thuisreis begonnen. Ook onderweg zó verschrikkelijk veel regen gehad dat ik daardoor bij thuis komt een laag water van wel 7cm achterin had. (Ik had alleen een

bikinitopje...)

Het Fun weekend Horst was weer geslaagd en iedereen bedankt voor de gezelligheid en de volgende keer.

Onze foto's (helaas niets van de tourrit) worden naar www.jeepclub.nl gemaild.

Ramon, Karin & de Kids.

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie foto's Ramon, wij hebben alleen zaterdag met de tourrit mee kunnen rijden we hadden s'avonds andere verplichtingen dat was niet zo gezellig als bij jullie met het campvuur, maar de volgende keer beter.

De tourrit was leuk alleen had ik het eerste gedeelte wel steeds een bumperklever achter me zitten, een grijze Grand:yes: maar toen bleek dat Karin dat was kon ik het begrijpen, het ging goed dus geen zorgen;). Dat er zoveel campings in de buurt zaten wist ik niet. Maar in iedergeval bedankt JCN voor de leuke rit en de inzet van ieder die dit mogelijk maken.:(

bewerkt door De zandhopper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...De tourrit was leuk alleen had ik het eerste gedeelte wel steeds een bumperklever achter me zitten, een grijze Grand:yes: maar toen bleek dat Karin dat was kon ik het begrijpen, het ging goed dus geen zorgen;). ...

Ze verklaarde later het volgende: "als ik in de slipstream van mijn voorganger blijf, heb ik minder last van het stof...." :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Otto, nog bedankt voor de slaap-/ontbijtplek.. vooral wat later in het weekend was die goud waard. :bye1:

You're welcome.

'T was een stoffig, dorstig en vochtig weekend.

Een en ander zat weer prima in elkaar, bedankt.

Ook de diverse behulpzame handen aan het einde van de zondagmiddag op de camping met het inpakken van ons boeltje, thanks:B.

Tot de volgende keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk even tijd gehad voor wat knip en plakwerk. Nu maar hopen dat de brave borsten van youtube de muziek laten staan (als je niets hoort, was de hoop ijdel).

<object width="873" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=pAm7ZW7u0cg&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=pAm7ZW7u0cg&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="873" height="525"></embed></object>>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk even tijd gehad voor wat knip en plakwerk. Nu maar hopen dat de brave borsten van youtube de muziek laten staan (als je niets hoort, was de hoop ijdel).

<object width="873" height="525"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=pAm7ZW7u0cg&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=pAm7ZW7u0cg&hl=en_US&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="873" height="525"></embed></object>>

Leuk om mijn 3 ADHDers op t eind ff te zien :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...