Spring naar bijdragen

lier probleem


Recommended Posts

Relais van deze lier gewoon doormeten en dan vervangen door een niet warn relais. Het relais voor deze warn lier is vrij prijzig. Je kan gewoon een andere relais plaasten. Via P&D Trading service te Zuidbroek Groningen is toen een ander relais geleverd voor de achter lier wat de helft koste van het warn relais.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag dennis

weet niet wat voor lier je hebt ga even uit van een a merk

dan zijn meestal 1 of 2 relais slecht ga dan voor een zgn allbright relais is zo groot als

een pakje botor deze kosten ong 65€ bv bij roan4x4

heb je een chinese lier kan behalve een of meerdere relais ook het koolborstelhuis

veel geleden hebben en dan met name de bevestiging daarvan op de min borstels

zit dit met een zgn nagel vast met kunstof ertussen dit even naar een startmotorboer

brengen en dit laten veranderen heb je er nooit geen last meer van

suc6

loet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowel voor als achter zit een warn lier. Voor een warn 9500 en achter de warn 8000. Relais van de voorste lier is in oktober 2009 vervangen door een nieuw relais van warn. Het relais wat daarvoor erin zat was volgens de oude eigenaar ook nog geen jaar oud. Bij mij ging de lier in oktober ook tikken toen ik het relais verving door een nieuw relais.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowel voor als achter zit een warn lier. Voor een warn 9500 en achter de warn 8000. Relais van de voorste lier is in oktober 2009 vervangen door een nieuw relais van warn. Het relais wat daarvoor erin zat was volgens de oude eigenaar ook nog geen jaar oud. Bij mij ging de lier in oktober ook tikken toen ik het relais verving door een nieuw relais.

Heb nog een 2de liggen van de achter lier en die ga ik eerst maar testen.

Lier wel al uit elkaar gehaald maar binnen was alles schoon alleen de koperspoel was een beetje vies (zwart).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog een 2de liggen van de achter lier en die ga ik eerst maar testen.

Lier wel al uit elkaar gehaald maar binnen was alles schoon alleen de koperspoel was een beetje vies (zwart).

De lier doed het dus niet op de bediening in de auto en de afstandsbediening. Klopt dat Dennis?

Ik zou hem maar eens testen op het andere relais. De lier was destijds ook nog schoon van binnen toen het andere relais het begaf.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lier doed het dus niet op de bediening in de auto en de afstandsbediening. Klopt dat Dennis?

Ik zou hem maar eens testen op het andere relais. De lier was destijds ook nog schoon van binnen toen het andere relais het begaf.

Succes

Ja klopt Zowel als de binnen en buiten bediening doen het niet.:)

Moet even kijken:huh: om aan te sluiten want het is iets anders dan de warn relay.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt Zowel als de binnen en buiten bediening doen het niet.:)

Moet even kijken:huh: om aan te sluiten want het is iets anders dan de warn relay.

Dat had ik ook gemerkt. De vorige eigenaar had al een paar keer een relais vervangen en is toen overgestapt op het andere type relais. Je kan eventueel een duidelijke foto plaatsen van het warn relais en het andere relais dan kunnen wij jou eventueel verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...