Spring naar bijdragen

Wie kent deze Wrangler?


bigthirst
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit Forum en gisteren naar deze Jeep gaan kijken:

http://link.marktplaats.nl/285712440

Kent iemand de geschiedenis van deze wagen?

Heeft iemand nog handige tips voor de aankoop?

Alvast bedankt.

Rob

bewerkt door Kameel
Verplaatst: heeft niks met techniek van doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom hier,

Op dit forum hebben wij een zoekfunctie die je kan gebruiken. Met deze zoekfunctie kom je tegen waar je op moet letten als je een wrangler wil kopen. Veel mensen zijn je al voor geweest met dergelijke vragen.

Even kort samengevat via de rdw.

Wagen is van 1988 en in 1992 ingevoerd. Auto was eerst grijs kenteken en is later omgebouwd naar geel kenteken. Jouw jeep is een 6 cilinder en zou een 4.2 6 cilinder carberateur versie moeten zijn. Deze leveren ongeveer 115 pk. In de begin jaren 90 is de carberateur versie vervanegn door een 4 liter injectie versie met 180 pk. De injectie versie is een behoorlijk stuk pittiger als de carberateur versie. Het kan zijn dat deze jeep ook een injectie blok heeft. Deze is dan later ingebouwd.

Tis heel simpel bij een jeep. Het kan een probleemloze auto zijn maar het kan ook een bodemloze put zijn. Met een jeep blijf je altijd bezig en dat maakt het zo leuk voor velen.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken hem niet, maar is misschien (geen idee), vreemd dat linksvoor spatbord andere kleur heeft.

Het hoeft niets te betekenen, maar het kan ook schade zijn geweest... kan misshien scheef zijn ofzo... (geen idee, is maar een tip om misschien op te letten)

bewerkt door kenzo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja wou ik ook zeggen kenzo... ga der maar van uit dat die schade gehad heb.. ik zou daar in die hoek toch even kijken of der niet meer schade onder zit.. :no:

zag ook dat der een achterbank in zit, volgens mij is het dan verplicht om doorzichtige ramen achterin te hebben?

bewerkt door Driver
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de jeep zelf kan ik niks vinden en ik kan dus ook niet zeggen of de jeep goed of slecht is maar als ik GJ Cars invoer op google kom ik wel veel te weten over dit bedrijf. De revieuws over dit bedrijf zijn niet lovend. Dat wil niet zeggen dat de jeep slecht is maar wees gewaarschuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de jeep zelf kan ik niks vinden en ik kan dus ook niet zeggen of de jeep goed of slecht is maar als ik GJ Cars invoer op google kom ik wel veel te weten over dit bedrijf. De revieuws over dit bedrijf zijn niet lovend. Dat wil niet zeggen dat de jeep slecht is maar wees gewaarschuwd.

Ach wat zegt dat nu, GJ cars zal toch ook wel eens een goede wagen hebben:blink:, het is toch een JEEP.:no:

Gewoon kijken en rijden en niet afgaan op wat iedereen zegt

suc 6:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik voor mijn Jeep aan het kijken was, ongeveer 1,5 jaar geleden.

Hadden ze daar een brand gehad, en stond er ook een wrangler die half gesmolten was.:P

Nu weet ik natuurlijk niet of het die was...

Maar een Jeep blijft leuk, vooral als je een klein beetje handig bent.

En als hij niet kapot gaat verzin je wel weer iets anders om aan te passen.:no:

sucses met je zoektocht, maar ga niet over een nacht ijs..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat zegt dat nu, GJ cars zal toch ook wel eens een goede wagen hebben:blink:, het is toch een JEEP.:no:

Gewoon kijken en rijden en niet afgaan op wat iedereen zegt

suc 6:bye1:

Hoi Aitze,

Als een bedrijf als GJ cars over 1 kant wordt geschoren met een bedrijf als JET Cars zal dat jou niks zeggen maar voor andere mensen kan dat wel genoeg betekenen.

Dat wil niet zeggen dat een wagen van dat bedrijf perse slecht zal zijn. Mensen kunnen op bepaalde autosites zowel goede als slechte dingen schrijven en als er dan op diverse autosites alleen maar negatieve dingen worden geschreven over een bepaald bedrijf dan is dat niet in het voordeel van dat desbetreffende bedrijf.

Maar je hebt wel gelijk dat dat niks hoeft te betekenen. Ze schrijven ook dat Friezen stug zijn en dat is ook niet voor alle Friezen zo :P

Gewoon gaan kijken bij die jeep en eens vragen waardoor de wagen uit meerdere kleuren bestaat. Neem iemand mee die er verstand van heeft eventueel en ga vooral een proef rondje maken. Probeer ook de 4wd stand uit tijdens dat proefritje.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle adviezen, ik heb al een proefrit gemaakt en reed best lekker, 4wd functioneerde in hoge en lage gearing.

Dat van die kleur heb ik gezien, maar ben nog niet achter waar dit door komt, moet ook nog op de brug en/of gekeurd worden.

Hebben julie (behalve ANWB) nog een goed keurings adres (iemand in de buurt die echt van JEEPS weet?

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle adviezen, ik heb al een proefrit gemaakt en reed best lekker, 4wd functioneerde in hoge en lage gearing.

Dat van die kleur heb ik gezien, maar ben nog niet achter waar dit door komt, moet ook nog op de brug en/of gekeurd worden.

Hebben julie (behalve ANWB) nog een goed keurings adres (iemand in de buurt die echt van JEEPS weet?

Rob

Jeep staat in Garderen? Zou even naar Maasbach in Amersfoort rijden -klik-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...