Spring naar bijdragen

13 september BRUNSSUM 4x4 limburg


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Geweldig weekend gehad daar in het zuiden.

Zaterdag een leuk presentje voor Fred en Sylvia vanuit Klundert meegenomen.

Zaterdagavond gezellig met z'n allen gebbqed.

Zondag terrein gereden in de groeve,wat een schitterend terrein is dat.

Fred en Sylvia hartelijk bedankt voor jullie super gastvrijheid.

Geweldig zo'n camping in de tuin!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond iets na half 8 thuis. En kinderen werden terug gebracht. We waren al erg moe, maar de kinderen vonden het fijn om ons nog een kleine 2 uurtje de oren van de kop te kletsen. Dus te moe om nog wat te plaatsen op het forum.

Dat we moe waren heeft alles met dit TOP weekend te maken. Een heerlijk ontvangst zaterdag, alleen maar Jeeps in de tuin, en wat voor een tuin. (Zo'n bananenboom wil ik ook :D) We konden nog wat klussen en heb dus uiteindelijk weer een gelast stoelframe. Waarvoor dank, Theo en Fred ;).

's avond heerlijk gegeten, was top geregeld. Na lekker een avondje ouwehoeren en Bavaria drinkend was het echt wel tijd om naar bed te gaan. En ja hoor liggen we in bed, begint Ed gewoon van voren af aan te ouwehoeren, we moesten hem bijna de mond snoeren :lol:.

Een goed ontbijt van pannekoeken en appel uit de eigen gaard deed iedereen weer opleven. Op weg naar de groeve, wat een terrein, hie kom ik zeker weer een keer terug. Ook deze dag weer grensoverschrijdend bezig geweest, voor de YJ, maar met name mij zelf :yes: met een portie hill climing... ik trilde op me benen toen ik weer boven kwam...

Na nog een biertje reden we weer huis waarts.

Iedere aanwezige bedankt voor de gezellige weekend, en alle lof voor de gastheer en vrouw, Fred & Syl!!

Ramon & Karin :bye1:

bewerkt door Ramon2
typfoutjes hersteld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

weekend was grandioos, zaterdag bij Fred en syl gruwelijk gezellig geouwehoert, lekkere bbq en veel gelachen.

Zondag, rustig wakker worden onder het "genot" van de tikkende regen op de tent, meteen met de koffie begonnen die al klaar stond, ontbeten en rond 10:30 rustig opweg naar de groeve waar we 5 minuten later arriveerde.

In de groeve lekker gereden en een tijd ons "smerig lekker" duo Fred & Ed op de vingers gekeken.

Hoewel er op het oude gedeelte van de groeve wat mogelijkheden/uitdagingen verdwenen waren blijft het toch mijn fovoriet nederlands terrein

Rest me alleen nog Fred en Syl nogmaals te bedanken voor alles, verder alle overige jeepers ook bedankt voor het prettige weekend

Groet Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd naar de filmpjes die Karin heeft gemaakt van de Hillcliming.

Ziet er geweldig uit Ed, en ik was het meeste te spreken over het geluid uit me cherrybom, die is echt goed te horen!! Ik heb er een ideetje over hoe ik dat ga bakken, althans de 4x dat iemand die hills beklommen heeft... Ik kom er op terug.

Karin heeft echt belachelijk veel gefilmd, moet maar ff kijken hoe ik dat in elkaar bak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er geweldig uit Ed, en ik was het meeste te spreken over het geluid uit me cherrybom, die is echt goed te horen!! Ik heb er een ideetje over hoe ik dat ga bakken, althans de 4x dat iemand die hills beklommen heeft... Ik kom er op terug.

Karin heeft echt belachelijk veel gefilmd, moet maar ff kijken hoe ik dat in elkaar bak.

Ik heb om jouw geluid te evenaren juist mijn cherrybomb er onderuit gereden....weet je zeker dat ie er bij jou wel onder zit? ;)

Je gaat toch alleen de succesvolle climbs bakken he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb om jouw geluid te evenaren juist mijn cherrybomb er onderuit gereden....weet je zeker dat ie er bij jou wel onder zit? ;)

Je gaat toch alleen de succesvolle climbs bakken he?

Ik snapte ook al niet waarom je met alle geweld die flens er toch weer op wilde hebben :bye1:

En ja, wat hebben we aan halve pogingen...?! :yes::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeepers...

Bedankt voor al jullie leuke reacties!!

Dat doet ons ook goed.. dat jullie het leuk vonden..

We hopen dat we het nogmaals kunnen herhalen! Misschien komend jaar wel icm een klusdag..(bouw vd loods)hi hi

Jullie bedankt voor je gezellige aanwezigheid!

Fred Syl CK en Kingetje..:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...