Spring naar bijdragen

Ijslandreis


jeeped
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het noodlot achtervolgd Jan en Dina wel.

Zojuist is de stuurpomp vastgeslagen,gevolg hiervan is dat de poelie van de stuurpomp af gevlogen is en dus de multiriem ook losgeschoten is.

Ze konden ook de overige leden van de groep niet bereiken,dus nu wachten op hulp zodat ze naar het dichtsbijzijnde dorp gebracht kunnen worden.

Jan en Dina hebben het begrijpelijk helemaal gehad,ze hadden deze vakantie duidelijk anders voorgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beter daar in een mooie omgeving met pech dan hier langs de A2....

Langs de A2 met pech staan kost je niks extra's maar als je net als Jan en Dina een paar duizend euro hebt uitgegeven aan een reis door IJsland die je niet vaak in je leven zal maken dan maakt die mooie omgeving geen bal uit als je pech hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langs de A2 met pech staan kost je niks extra's maar als je net als Jan en Dina een paar duizend euro hebt uitgegeven aan een reis door IJsland die je niet vaak in je leven zal maken dan maakt die mooie omgeving geen bal uit als je pech hebt.

Klopt helemaal...maar vakantiegevoel heb ik langs de A2 niet en op Ijsland vast wel. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug van de vakantie uit Frankrijk, en wat ik hier lees is echt klote voor Jan en Dina. Ze hadden zich er zo op verheugd en zich goed voorbereid. Ik hoop dat jullie toch nog genieten van de reis.

Met pech staan is sowieso klote langs welke weg dan ook. (heb met panne op de Tolweg in Frankrijk gestaan met kapotte automaat (weer) van de passat, na 2 dagen pas huurauto met trekhaak kunnen krijgen.

Jan en Dina nog veel succes daar.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer positieve berichten gehad vanuit Ijsland.

De stuurpomp is vervangen voor een nieuwe.

Jan en Dina gingen gisteravond na de reparatie een slaapplaats zoeken.

Ik mag aannemen dat ze vandaag weer opnieuw op pad gaan om zich aan te sluiten bij de groep.

Nu maar hopen dat de komende dagen geen ellende meer voor zal komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan vanavond aan de foon gehad,ze zijn weer aangesloten bij de groep.

En............ze hebben weer pech gehad,nou een keertje niet met de Jeep maar nu voor de verandering met de tent.Afgelopen nacht is de tent 2x leeggelopen(karstentent),wat bleek 1 van de tubes was lek gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan vanavond aan de foon gehad,ze zijn weer aangesloten bij de groep.

En............ze hebben weer pech gehad,nou een keertje niet met de Jeep maar nu voor de verandering met de tent.Afgelopen nacht is de tent 2x leeggelopen(karstentent),wat bleek 1 van de tubes was lek gegaan.

teeeering ,moeten we geen girorekening openen voor een reddings actie ....? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vaak lekt die tent ( ik heb er nu ook 1 ) aan het begin of eind van de slang waar de slang omgeklapt en geklemd zit. 2 boutjes los stukje aan de slangtrekken en weer vast en klaar

en anders lek zoeken en fietsplakkertje erop wat ze ongetwijfeld mee genomen hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...