Spring naar bijdragen

19 t/m 21 juni 2009 All American Wheels. Asten-Heusden


F.M
 Share

Recommended Posts

voor de 9e keer word het weer gehouden. het All American Wheels weekend. van vrijdag 19 t/m zondag 21 juni 2009. waar ook veel jeeps op af komen. op het terrein is ook een speciaal modder parcours aangelegd. en er is ook een aparte jeep camping bij. het festival terrein gaat vanaf vrijdag 12:00 uur open

voor meer info kijk op www.jeepownersclub.nl of www.allamericanwheels.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Gaan er nog mensen van Chapter West naar A.A.W?

is een evenement waar iedereen mag komen en elke jeep mag de route meerijden op

zaterdag

hier is gelukkig geen gezijk over wel of geen lid van de een of de andere club

niet iedereen heeft een handoek om z´n nek om het gezever aan af te vegen

gevonden op de OJOC-site:

4x4 route

Op zaterdag organiseert de OJOC een mooie rit door de Brabantse bossen. Deze rit is gratis voor alle bezoekers van All American Wheels, maar alleen bedoeld voor Jeeps. Dus ook Jeepers die geen lid zijn van de OJOC mogen meerijden. Start van de rit is op zaterdag om 10:00 uur, de roadbooks kunnen afgehaald worden in het kampement van de OJOC.

Schijnbaar ook voor non-OJOC-approved Jeeps :whistle:

bewerkt door Raven
extra info gevonden op ojoc-site
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Nico,

ik woon in de beemster en ga vrijdag ochtend om 08:00 rijden richting asten.

wat had je in gedachten?

groeten

Han

Hallo zijn er nog mensen uit omgeving Amsterdam die naar Asten gaan?

En zo ja zouden die dan voor mij wat mee willen nemen?

Groeten Nico Michielsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Han,

Er is mede forummer uit Belgie en die heeft 2 dingen die ik van hem wil kopen.

Nu ligt mijn Jeep nog helemaal uit elkaar en ga zelf niet naar Asten toe.

Nu wil die man uit Belgie het wel meenemen naar Asten.

Als je dat mee zou willen nemen voor mij.

Het is een radiateur kap en een fan.

Kost 20 euro totaal wil dat wel aan je overmaken.

Als je je gegevens door wil mailen en een telefoonummer waar ik je op kan bereiken.

Denk dat we dat even in een prive mail moeten doen.

Groeten Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben net terug van A.A.W ligt toevallig bij mij om de hoek. heb als eerste de modderbak getest. na een halfuur ploeteren stond de modderbak vol met amerikanen van verschillende merken. morgen komt boer Harms met de gierkar gevuld met water ff langs. de modderbak weer volgooien met water.

joepie de poepie :frusty::frusty:

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben net terug van A.A.W ligt toevallig bij mij om de hoek. heb als eerste de modderbak getest. na een halfuur ploeteren stond de modderbak vol met amerikanen van verschillende merken. morgen komt boer Harms met de gierkar gevuld met water ff langs. de modderbak weer volgooien met water.

joepie de poepie :frusty::cry:

:frusty:

Was dat je hoogtepunt qua terreinrijden dit jaar :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fotoos??

kijk binnenkort maar op de website van de ojoc. of theo-cj7 moet mooie foto's hebben gemaakt.

zo het was weer een heftig weekendje in Asten. jammer dat het zaterdag stofhappen was tijdens de roadboekroute. maar bij terugkomst heeft het 4x4 parcours op het terrein weer veel goed gemaakt. met een lekkere blubberbak.

mijn maatje had nog een cherokee gekocht voor 100,- . en heeft de cherokee helemaal afgeragd. en ik heb met mijn jeep zijn bumper eraf gereden. en zijn linker passagiersdeur eruit gereden/getrokken :whistle::lol:

aanwezige forumleden

theo-cj7

big-caboose

freakin

laredo

st. pepper

in ik zei de gek :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn maatje had nog een cherokee gekocht voor 100,- . en heeft de cherokee helemaal afgeragd. en ik heb met mijn jeep zijn bumper eraf gereden. en zijn linker passagiersdeur eruit gereden/getrokken :yes::lol:

:whistle:

Nou snap ik waarom jij nooit aan Jeepclub evenementen mee doet. :blush:

Bij de jeepclub proberen de meesten om de negative publiciteit ivm milieuvervuiling, PC Hooft-tractor gedrag en dergelijke te beperken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn maatje had nog een cherokee gekocht voor 100,- . en heeft de cherokee helemaal afgeragd. en ik heb met mijn jeep zijn bumper eraf gereden. en zijn linker passagiersdeur eruit gereden/getrokken :whistle::lol:

Wat een spektakel. Jammer dat ik dat gemist heb.

in ik zei de gek :blush:

Tja, je zegt het zelf al.

Alle gekheid op een stokje. Ik heb me prima vermaakt op Strand Horst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was er zaterdag ook met mijn zus en nichtje,

die zitten nu onder de bulten van de eiken procesierups ???!!!

ik heb nergens last van ...haha

was idd erg stoffig tijdens de rit,

wie was eigenlijk de ongelukkige die met een grand cherokee een koprol heeft gemaakt op het terrein ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of theo-cj7 moet mooie foto's hebben gemaakt.

zo het was weer een heftig weekendje in Asten. jammer dat het zaterdag stofhappen was tijdens de roadboekroute. maar bij terugkomst heeft het 4x4 parcours op het terrein weer veel goed gemaakt. met een lekkere blubberbak.

mijn maatje had nog een cherokee gekocht voor 100,- . en heeft de cherokee helemaal afgeragd. en ik heb met mijn jeep zijn bumper eraf gereden. en zijn linker passagiersdeur eruit gereden/getrokken :whistle::lol:

Nee heb geen foto's gemaakt, niet van gekomen.

Ben alleen zaterdag geweest en heb ook de route gereden. Eerste stukje achter enkele andere aan en toen die gingen tanken zijn we zelf verder gereden. Route was mooi uitgezet inclusief enkele foutjes(bewust???) in het roadbook. bij gebrek aan modder moet je de uitdaging ergens ander zoeken en dan is het wel leuk als je zelf bij een foutje in het roadbook na 2 of 3 plaatjes weer goed zit met het roadbook.

Ja................. patrick, dat maatje van jouw, laat zo zeggen van de gene die er stonden te kijken waren er weinig die er simpatie voor op konden brengen:frusty:.

Langs de lange modderbak was er een pad van 3 meter breed tot aan de dranghekken en om nu elke keer daar juist met 60 langs af te jagen(dus op minder dan een meter van het publiek)???????,,,,,,,,,,,maarja was achter de dranghekken. Wat ik hem "kwalijker" neem is dat hij dat ook doet wannneer hij terug naar het bivak rijdt tussen de mensen door.

Die grand heb ik niet om zien gaan, ben er wel 2 minuten later bij geweest, was aan het proberen om een "donut" te maken. Wel lekker slim met de kinderen op de achterbank en de koffers nog achterin. Auto zat zelfs zo inelkaar dat ik als WJ eigenaar nog een keer goed moest kijken of het een ZJ of een WJ was:wacko:

@Patrick was dat trouwens die maat van jouw, werd gezegd "dè is die gast die mè die jeep met 3 deuren ok rondjaagd ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat was mijn maatje met die donkergrijze cherokee. maar hij was niet de enigste hoor die met zijn jeep langs de dranghekken scheurde. die verhoogde chevy's dodge's met hun hoge en brede sloffen die konden er ook wat van hoor. maar volgend jaar moet de organisatie er maar een paar bultjes neer leggen. dan kan er ook niet meer zo hard langs de dranghekken gescheurd worden. of net als vroeger. de dranghekken zo dicht tegen de modderbak aan. is altijd lachen als het publiek niet oplet :whistle::whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben zaterdag in asten nog een volslagen idioot van het quad parcours gehaald die het nodig vond om met zijn auto daar te gaan driften terwijl daar kinderen op de quads rondreden... :yes:

Iedereen stond erbij en keek ernaar maar niemand die iets deed :blush:

Was trouwens een belg :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(mijn maatje had nog een cherokee gekocht voor 100,- . en heeft de cherokee helemaal afgeragd. en ik heb met mijn jeep zijn bumper eraf gereden. en zijn linker passagiersdeur eruit gereden/getrokken :blush::lol:)

wij waren in Horst en daar ging het meer naar mijn smaak daar proberen we de autos heel te houden :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...