Spring naar bijdragen

19 t/m 21 juni 2009 All American Wheels. Asten-Heusden


F.M
 Share

Recommended Posts

he' Steven heb jij ook de roadboekroute meegereden.

neen, wij waren zonder jeep.

Mss volgend jaar es een weekendje van maken.

Heb in de late namiddag met veel leedvermaak staan kijken naar een rode cj7 met 35-ers op het off road parcours. Reed in 2h rond. Toen wij zijn verbrande koppeling al goed konden ruiken is ie nog 5min doorgegaan tot de rook er aan alle kanten onderuit kwam....

bewerkt door steven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja het woord 'terrein rijden' heeft voor sommige een heel andere betekenis.:whistle:

de een houd van tractie. en de andere houden van een zware voet op het gaspedaal waarvan ik er ook een van ben. maar ja ik moet theo-cj7 wel gelijk geven. het ging af en toe te hard langs de dranghekken af waarvan ikzelf ook schuldig aan ben. maar het meeste publiek vond het wel prachtig anders gaan ze daar niet staan tegen de dranghekken aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn maatje had nog een cherokee gekocht voor 100,- . en heeft de cherokee helemaal afgeragd. en ik heb met mijn jeep zijn bumper eraf gereden. en zijn linker passagiersdeur eruit gereden/getrokken :blush:

en de andere houden van een zware voet op het gaspedaal waarvan ik er ook een van ben.

Toen wij zijn verbrande koppeling al goed konden ruiken is ie nog 5min doorgegaan tot de rook er aan alle kanten onderuit kwam....

zaterdag in asten nog een volslagen idioot van het quad parcours gehaald die het nodig vond om met zijn auto daar te gaan driften terwijl daar kinderen op de quads rondreden... <_<

Iedereen stond erbij en keek ernaar maar niemand die iets deed

maar hij was niet de enigste hoor die met zijn jeep langs de dranghekken scheurde. die verhoogde chevy's dodge's met hun hoge en brede sloffen die konden er ook wat van hoor

was aan het proberen om een "donut" te maken. Wel lekker slim met de kinderen op de achterbank en de koffers nog achterin. Auto zat zelfs zo inelkaar dat ik als WJ eigenaar nog een keer goed moest kijken of het een ZJ of een WJ was

/me krijgt hier een beetje nare smaak van in de mond.....

En dan maar afvragen waarom het steeds moeilijker word om terrein te rijden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me krijgt hier een beetje nare smaak van in de mond.....

En dan maar afvragen waarom het steeds moeilijker word om terrein te rijden!

Moet in zo'n geval dan niet de organisatie en de club waar zo'n persoon lid van is ingrijpen?

Meestal moeten de voorwaarden van zoiets als de FNTC worden nageleefd, of ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/me krijgt hier een beetje nare smaak van in de mond.....

En dan maar afvragen waarom het steeds moeilijker word om terrein te rijden!

Een schrale troost Ab, A.A.W. heeft niks met terreinrijden te maken maar is een evenement wat de american way of live van de jaren 70- 80 weerspiegeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet in zo'n geval dan niet de organisatie en de club waar zo'n persoon lid van is ingrijpen?

Meestal moeten de voorwaarden van zoiets als de FNTC worden nageleefd, of ??

Is een open evenement waar iedereen heen kan mits de auto maar amerikaans is, heeft ook niks met terreinauto's te maken dus ook niks met de FNTC.

Het probleem is dat er misschien nog niet genoeg crew rondloopt anderzijds zie je de veelbeschreven gasten smorgens om 10 uur al aan het bier zitten en smiddags (ladder)zat door die ene modderbak van 30 bij 100 meter gaan "rijden"

Laat wel duidelijk zijn dat ik zeker niks goed wil praten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar wie heeft er nu fotoos?.

ikke.

maar ik plaats voorlopig nog geen foto's. want bij bijlagen is het probleem bij mij nog steeds niet opgelost. als ik foto's verwijder dan blijft de balk voledig op rood staan sinds de nieuwe server bij mav is geplaatst is. heb al een paar keer een mail gestuurd naar de moddervreters maar nog antwoord terug gehad zoals ook van mav.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat betekend dat je het maximale aantal bijlagen hebt bereikt.

Oplossing : oude verwijderen of via een andere site (bij flickr)

voorheen voordat de nieuwe server werd geplaatst had ik nog 1/3 deel groen. daarna was de hele balk rood. en de balk bleef rood ook al verwijder ik een paar foto's wat voorheen niet het geval was. toen werd de balk groener

OT

vandaag belde mijn maatje op met zijn grijze cherokee ragbak. hij had zijn vrienden zo enthousiast gemaakt :bye1:. dat ze volgendjaar met een oplegger vol met cherokee's ragbakken komen om het hele weekend te raggen :whistle:. hij vertelde ook dat er maar weinig jeeps door de modderbak heen zijn gegaan. op het terrein van de ojoc stonden maar 7 van 45 jeeps die door de modderbak zijn gegaan. de rest stond nog te blinken toen ze zondag weer terug naar huis reden. dat komt ook dat de roadbookroute voor 99% stofhappen was. en niet iedereen had zin om op het aangelegde parcours te rijden. maar voorgaande jaren was dat wel anders. die vanmij moet ik nog steeds schoonmaken. weet zeker dat er wel een paar kuub zand onderuit komt van de modderbak :ph34r:

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

voorheen voordat de nieuwe server werd geplaatst had ik nog 1/3 deel groen. daarna was de hele balk rood. en de balk bleef rood ook al verwijder ik een paar foto's wat voorheen niet het geval was. toen werd de balk groener

Mail anders maar de foto's dan laat ik ze wel op: Paul.vanderkooij@applusNDT.com

Als er ten minste foto's zijn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...