Spring naar bijdragen

Jeepforum|NL Shop - Stickers etc.


Mav
 Share

Recommended Posts

Geachte leden,

Ik weet dat het geduld van sommigen van jullie danig op de proef gesteld is maar ik kan het heugelijke feit meedelen dat er vanaf heden weer Jeepforum|NL stickers te verkrijgen zijn!!! :D

En daar blijft het niet bij, naast de stickers zijn er ook T-Shirts aan het assortiment toegevoegd. <_<

Dit alles is verkrijgbaar in de offici�le Jeepforum|NL Shop welke op onderstaande link te vinden is:

Jeepforum|NL Shop

Bestellen in de shop is eenvoudig, kies links in het menu het product van je keuze. Voeg het toe aan je winkelmandje, registreer jezelf, kies je betaalwijze en bestel!

Als betaalmogelijkheden worden PayPal en iDeal geaccepteerd. Voor degenen die niet bekend zijn met iDeal hieronder een korte uitleg en een link naar de offici�le iDeal website:

iDeal is een initiatief van de grote Nederlandse banken. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • U bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

Klik hier voor meer informatie over iDeal

Op het moment zijn van de T-Shirts momenteel alleen de maten XL en XXL, hier worden op korte termijn de overige maten aan toegevoegd.

Ook zal in de toekomst het assortiment producten worden uitgebreid.

Voor nu verklaar ik de Shop voor geopend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik wil wel een Tshirt en stickers bestellen maar jullie kennen mijn e-mail adres niet hoe komt dat

grt Herman

Bestellen in de shop is eenvoudig, kies links in het menu het product van je keuze. Voeg het toe aan je winkelmandje, registreer jezelf, kies je betaalwijze en bestel!

Je moet je voor de shop even apart registreren Herman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...