Spring naar bijdragen

Vrij Rijden Loon Op Zand


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

We zijn net terug.Mooie dag om te rijden, we hadden het weer lekker mee en het was er niet druk.

Voor mij was het hier de eerste keer. Mooi terrein !

Ik mocht mee rijden met A.J. (nog bedankt !) worshippy.gif

Er is toch nog schade gereden met de auto.

Startmotor stuk en de uitlaat er onder uit.

Technische gegevens moet AJ maar vertellen.

hier staan de foto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijke dag AJ staan kijken hoe ie zn startmotor moddervrij en aan het lopen maakte

paar Jeeps en Landrovers losgetrokken en me zelf ook in het bos uit een meter modder

Mn bijrijdster weigerde uit te stappen om mn lierkabeltje aan een boom te hangen dus heb ik het zelf maar gedaan hahahaha aan haar kant 1 meter aan mijn kant 10 cm verschil moet er zijn Hele leuke dag Niet druk heerlijk weer Goed gezelschap

Oh en de kinetische kabels werken perfect

Auto is weer brandschoon Was trouwens niet erg vuil Gewoon niet veel gas geven

hier paar fotootjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auto is weer brandschoon    Was trouwens niet erg vuil  Gewoon niet veel gas geven

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je met een sper inderdaad niet veel gas hoeft te geven.

En wat de schade (littekens) van mij betreft valt het allemaal wel mee.

- uitlaat. was toch al drie of mee keer aan elkaar gebakken. Was alleen uitstel van executie.

- startmoter, knarst nog steeds, maar draait (als de accu goed is) weer aardig, startmoter zal nog wel een keertje goed gespoeld moeten worden.

OH ja. DEZ.

Als je nog zo'n gele accu in de aanbieding heb dan hou ik mij aanbevolen. De accu heeft vandaag toch wel wat te lijden gehad (wat wil je als je zelfs met twee lieren er geen beweging in krijgt). Bij thuiskomt was de accu bijna helemaal overleden. no.gif

ERG gezellig vandaag en bedankt voor alle hulp en de gezelligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Dutch Rebel@Oct 31 2005, 01:21

Hoi Dez,

leuke foto's, maar ik zie Marjan helemaal niet...........!!!!!!!!!!

Ik kan mij niet voorstellen dat je het aangedurfd hebt om die bulten alleen te nemen zonder haar backup

Leuk shirtje man

Lekker Yellow

<div align="right">

Marian was de fotografe En ik heb wel een klacht ze wilde niet uitstappen toen ik wegzonk in de ZUT het was maar 80 cm diep of zo aan haar kant

Ik hing scheef en heb hem toen maar zelf aan de boom vast gemaakt om me er weer uit te lieren.In dat bos waar jou riem eraf liep toen je een stapel openhaardenhout probeerde te beklimmen vorige keer. Het was gezellig leuk volk

Rare jongens die LARO rijders Laten de kids gewoon zonder gordels los achterin zitten in een open auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Oct 31 2005, 10:54

Marian was de fotografe    En ik heb wel een klacht  ze wilde niet uitstappen toen ik wegzonk in de ZUT  het was maar  80 cm diep of zo aan haar kant

Ik hing scheef en heb hem toen maar zelf aan de boom vast gemaakt om me er weer uit te lieren.In dat bos waar jou riem eraf liep toen je een stapel openhaardenhout probeerde te beklimmen vorige keer.  Het was gezellig  leuk volk

Rare jongens die LARO rijders    Laten de kids gewoon zonder gordels los achterin zitten in een open auto.

<div align="right">

hij vergeet te zeggen dat ik gelierd heb tongue.giftongue.giftongue.gif

gek he dat ik er dan niet uit ga??? dry.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
En de laatste dit jaar:

11 december. (voor diegenen die niet naar Heerde willen/kunnen)

als alles goed gaat zaterdag, ga ik ZEKER even kijken... langere shackles laten maken vorige week, 3 zullen er wel makkelijk op gaan heb ik me laten vertellen.....een zit zeg maar"verkeerd om" met de tank.

maar goed, ga er zaterdag mee aan de slag, duim ff voor mij (en me slijptol )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik voor mijn bijrijder ook een auto heb gebouwd voor in het terrein heb ik dus geen fotograaf meer om een beetje foto's te maken en mijn nieuwe bijrijder is mijn jongste zoon van 8jaar die geen heuveltje wil missen om een foto te maken dus heb ik er maar een paar!

P1000605.jpg

P1000603.jpg

P1000602.jpg

P1000601.jpg

P1000599.jpg

P1000598.jpg

P1000606.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

ik heb je nog gespot menno.. je Jeep stond nog blubber na te druppen bij het restaurant, ik heb nog even naar je shakles gekeken, zelf ook net langere laten maken, ook 15 cm.

was een leuke dag, het bos was aan het einde van de dag helemaal aan gort gereden smile.gif Jammer dat we die heuvels niet op konden na het bos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...