Spring naar bijdragen

29.05.-01.06.09 Jeep Camp 2009 in Ballenstedt


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

veel Jeeps op de foto's ...

Jeep evenement ??? :whistle:

De verbinding is hier erg slecht<_< maar er komen meer foto's aan wil alleen nog niet ech vlotten zo:blush:.

Nog ff deze link maar gebruiken http://www.flickr.com/photos/edpaparazzi/

Update!!

Het werkt weer allemaal dus je kan gewoon weer hier klikken voor de hele reeks foto's

bewerkt door Paparazzi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis. vanmorgen 11 uur weggereden. 2 x getankt en 2 x gestopt voor koffie en een broodje en 5 uur thuis. Voor mij een nieuw record.

Een weekend waarin Kenneth en Hendrik alles heel hielden.

Maria weer uitzonderlijk voor ons allemaal heeft gezorgd.

Jean Paul 2 x zn uitlaat verloor en Norbert en Willem op zn kop in een gat eindigden. Lichamelijk geen schade ego beetje ingedeukt.

(Hardtop bij de voorruit beetje gescheurd maar ik dacht wel te plakken.

Het voorruit frame en ruit naar de filistijnen maar omdat ik een nieuwe voor mezelf klaar heb staan mag hij de mijne hebben mits hij hem er zelf afhaalt.)

en een weekend met een eeuwige vlam in de ketel van Ad en Gert welke laatste z'n aloude schemerlamp en bij behorende voederbietels liedjes weer ten gehore gaf. Ook een weekend waar de kinderen van Ramon,Otto ,Aitze Rinse en Norbert zich opwierpen als rasechte piromanen in de dop want alles ,ook wat normaal niet brand ging in de vuurton.

De crisis was merkbaar want er was geen live band maar een DJ maar het ontbijt was top. Paparazzi's maatje Gerrit, liet zn voorliefde voor modder zien en Kenneth ging niet dieper dan halverwege de deuren om uit te zoeken of de afstandbediening van de lier het lang onderwater uithield.

We hebben alle reserve kruisjes nog steeds in reserve.Aitze is erachter dat de tanden van zijn tussenbak sterk genoeg zijn maar helaas het huis is gespleten.

Ad ontworp een lucht gekoelde brandstof pomp uit en bouwde deze in, in zijn snorkel. Frits en Jan kennen weer wat nieuwe woorden waaronder kruipmug, waar de Friesche vertaling kroepmig van schijnt te zijn.

Een nachtje regen maakte de proeven ook wat leuker. Het speelterrein aan het eind van de tour was ook leuk met een enorme verscheidenheid van steile hellingen.(Zaterdag nog droog)

De eerste dagen enorm veel wind met een blauwe lucht en s'nachts behoorlijk koud. Harry Hummer heeft het gehad met in zn Dakartent te slapen en ruilt de Hummer gauw in voor een Chevrolet bus.

De beelden moeten even wachten want ik ga nu eerst de zut van mijn auto spuiten.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij zijn weer thuis en bagagekar uitgeruimd. Vertrokken tegen de klok van 12.00 uur en stopte voor een chippie en lekker koud wijntje (sorry!) vlak over de grens. Daar stonden een heleboel Mammut gangers zichzelf op te frissen, want hoe dichter bij NL hoe hoger de temp.

Ik sluit me helemaal aan bij het verslag van Hans, werkelijk alles was voor ons top, de catering van Maria en eigenlijk iedereen, deelde zijn/haar hapjes en drankjes in de kring. Heerlijk gereden, zelfs een hoop rode proeven gereden. Karin is ook aardig aan der trekken gekomen, heeft zelfs zwart mee gereden met (ja natuurlijk, weer de naam vergeten...:coffee:) dus ik hou het heel ff op "meneer Fiscaal" . Zij heeft een hoop geleerd en uitgelegd gekregen op een hele leuke manier! Ook Chevy en Chevelle hebben het erg naar hun zin gehad met de ritjes met Kenneth en Hans, waarvoor dank. Ook voor mij weer een leerzaam weekend en weer eens andere mensen gesproken.

Zo'n weekend smaakt ons naar méér!! :no: En de foto's zullen snel volgen!

Iedereen enorm bedankt voor het gezellige weekend, het was super!!!! :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ook weer thuis aangekomen rond een uur of 4 vanmiddag na natuurlijk even een tussen stop bij de Mac gemaakt te hebben.

Weer een gezellig weekend gehad met een leuke tour naar het andere 4X4 terrein, waarin Kenneth ook liet zien erg goed bolletje pijltje te kunnen lezen en Jeep rijden te gelijk, kwamen tenslotte zonder al te veel fout rijden aan:thumbsup:. Na daar even een tijdje gespeelt te hebben in de modder bak, waarin even voor de duidelijkheid vooral Gerrit zijn voorliefde voor de modder liet zien, de terug reis naar Ballenstedt werd ingezet. Oja werden werden wel eerst door de Duitse Mannschaft terug gestuurdt om de banden schoon te maken. Zuruck, das ist nicht sauber!!! :coffee::lol:

Even een tussen stop bij een leuk restaurantje waar we bij binnenkomst eerst even het meubilair moesten verbouwen om met z'n allen aan een tafel te kunnen zitten om wat van die Duitse Schnitsel naar binnen te werken.

Nog even wat hellingen in Ballestedt genomen om vervolgens de dag te beeindigen.

Volgende dag was het na een nachtje regen een heel ander terrein, alles was glad en glibberig wat natuurlijk wat extra dimensie geeft aan het geheel. Nog even gekeken hoe o.a. Atiz en Black Bear het er van afbrachten bij de proeven, helaas kosten dit idd Atiz zijn tussenbak.

Hierna hebben wij de dag hier afgeblazen en nog even de omgeving bekeken.

Al met al, mede dankzij alle mede Jeepers, weer een gezellig en geslaagd weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja een kleinigheidje blijf je houden

Hendrik op terugweg een klapband op de trailer . das minder

Maar begreep dat het goed afliep.

Maar voor wat we gewend zijn is het ze aardig gelukt om zonder al te grote kleerscheuren thuis te komen./

kenneth01.jpg

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja een kleinigheidje blijf je houden

Hendrik op terugweg een klapband op de trailer . das minder

Maar begreep dat het goed afliep.

Maar voor wat we gewend zijn is het ze aardig gelukt om zonder al te grote kleerscheuren thuis te komen./

kenneth01.jpg

Dat is dan zeker van geluk spreken! Gezien het topic van Inor kan een uit balans geraakte trailer vreselijke dingen teweeg brengen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een zeer geslaagd weekend.

Sfeer was top en over eten en drinken was geen klagen.

Het is altijd mooi om te zien dat bij het kampvuur alle soorten van

hapjes te voorschijn komen.

Ja, de schemerlamp was er ook weer samen met de hollandse hits:lol:

De tour was kort en stoffig maar wat ons betreft lang genoeg.

Daarna rijden op het gelande van Ballenstedt.

Kortom alles was goed.

Alleen de klapband met de autoambulance was minder.

1 band geklapt en de andere behoorlijk kapot.

Met hulp van Jeffrey en Jean Paul en 4 dames als supporter was het snel geregeld.

De band eraf gedrukt met de high jack en een nieuw ventiel erin die Jean Paul bij zich had.

Daarna met 70 km per uur naar huis.

En uiteindelijk om 21.00 thuis aangekomen.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: Een weekend waarin Kenneth en Hendrik BIJNA alles heel hielden.

ik een deuk links achter doordat het achterlicht door grond naar binnen gedrukt is:wacko:, zit nu een scheur in het plamuur, blijkt dus al eerder gefixd te zijn.

Hier zijn mijn foto,s

http://www.flickr.com/photos/kgvh/sets/72157619108147366/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd naar de beelden.

Weet iemand wie deze man is met de cowboy hoed. Heb ik het hele weekend met video camera zien lopen, zal ook wel wat leuke beelden hebben gemaakt.

Dat is de man die de DVD maakt van Jeep camp Ballenstedt

Over een tijdje krijgen wij hem binnen hoop ik..... dan ff copietjes maken en door sturen. want sta er zelf ook stuk of 5 keer op:blush:

hier zijn mijn filmpjes... maja wel beetje lage kwaliteit met telefoon gedaan:wacko:

Deel 1

Deel 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is de man die de DVD maakt van Jeep camp Ballenstedt

Over een tijdje krijgen wij hem binnen hoop ik..... dan ff copietjes maken en door sturen. want sta er zelf ook stuk of 5 keer op:blush:

Dacht ik al dat ie van de duitse jeep club was, had al ff op de site gekeken maar mijn duits is nicht so gut:D.

Hou me aanbevolen voor een DVD'tje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja 't was weer als vanouds, zonnig, frisjes, stoffig, regenachtig en bovenal gezellig.

Helaas dit jaar een ingekorte tour, waarbij ik me helemaal suf heb geniest vanwege het stof/hooikoorts. De reistijd was een nieuw record dit jaar, cruise op 95 wat resulteerde in een reistijd van 5½ uur voor zowel heen als terug. Het laatste half uur van de terugreis kwam er een mechanisch steeds luider wordend geluid vanonder de motorkap, diagnose lager/poelie van de a/c compressor heeft het begeven.

Kortom, volgend jaar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...