Spring naar bijdragen

beetje balen


Menno
 Share

Recommended Posts

ik baal er een beetje van dat er maar weinig gereden kan worden!!

ik zoek me eigen mottig naar een evenement maar zelfs de 4x4 kalender is leeg http://www.4wdagenda.nl/id4.htm

ik denk dat ik er maar een boulevard auto van maak!!;)

ben 2x in heerde geweest en 1x in veldhoven thats it, en de zomer is weer in aantocht!!

bewerkt door Menno
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik baal er een beetje van dat er maar weinig gereden kan worden!!

ik zoek me eigen mottig naar een evenement maar zelfs de 4x4 kalender is leeg http://www.4wdagenda.nl/id4.htm

ik denk dat ik er maar een boulevard auto van maak!!:coffee:

ben 2x in heerde geweest en 1x in veldhoven thats it, en de zomer is weer in aantocht!!

Het word misschien saai maar a.s. zaterdag kun weer naar Heerde en als de dooi verder doorzet is het echt modderen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in principe kan ik elke zondag vanaf november tot ongeveer half maart, ik heb nu 3 x meegereden en andere jaren had ik er al 8 of meer gehad, vertel mij maar waar ik aan mee kan doen??, is hetzelfde dat je andere jaren bv. 3 of4 x spaarnwoude had, en nu nog geen 1x, loon op zand is ook weg, dus eigenlijk ligt het swinters niet aan mijn werkzaamheden! Er is gewoon niks!!!:frusty: of ik bedoel dan veel minder als voorheen, en omdat ik nu ieder weekend een beetje aan het boulevard rijden ben baal ik gewoon nog steeds, want daar heb ik hem niet voor gemaakt! en vanaf het eerste weekend van april ben ik weer aan het werk, ja dan zal er weer genoeg zijn??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in principe kan ik elke zondag vanaf november tot ongeveer half maart, ik heb nu 3 x meegereden en andere jaren had ik er al 8 of meer gehad, vertel mij maar waar ik aan mee kan doen??, is hetzelfde dat je andere jaren bv. 3 of4 x spaarnwoude had, en nu nog geen 1x, loon op zand is ook weg, dus eigenlijk ligt het swinters niet aan mijn werkzaamheden! Er is gewoon niks!!!:frusty: of ik bedoel dan veel minder als voorheen, en omdat ik nu ieder weekend een beetje aan het boulevard rijden ben baal ik gewoon nog steeds, want daar heb ik hem niet voor gemaakt! en vanaf het eerste weekend van april ben ik weer aan het werk, ja dan zal er weer genoeg zijn??

1 feb. spaarnwoude vrije toegang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in principe kan ik elke zondag vanaf november tot ongeveer half maart, ik heb nu 3 x meegereden en andere jaren had ik er al 8 of meer gehad, vertel mij maar waar ik aan mee kan doen??, is hetzelfde dat je andere jaren bv. 3 of4 x spaarnwoude had, en nu nog geen 1x, loon op zand is ook weg, dus eigenlijk ligt het swinters niet aan mijn werkzaamheden! Er is gewoon niks!!!:frusty: of ik bedoel dan veel minder als voorheen, en omdat ik nu ieder weekend een beetje aan het boulevard rijden ben baal ik gewoon nog steeds, want daar heb ik hem niet voor gemaakt! en vanaf het eerste weekend van april ben ik weer aan het werk, ja dan zal er weer genoeg zijn??

Ik begrijp dat jij ook e.e.a. rijd via andere "wegen" dan de agenda van JCN? En, met name door sluiting van terreinen dat je daardoor een hoop mist. M, okay, ik dacht namelijk dat ik je wel eens dingen zag afzeggen vanwege je werkzaamheden, vandaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reactia,s komen al lekker los,, denk dat wij ook maar weer naar Heerden ( zaterdag) gaan , met de Jeep (BMW), en die week daar na naar Spaarnewouden,

met mijn CJ7 .

we moeten toch een keer het offroad rijden onder de knie krijgen .zeker met dat zware rechter been.van Pieter ha ha ha .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...