Spring naar bijdragen

Vandaag heb ik hem.


jungbrunnenwald
 Share

Recommended Posts

Wij wij hebben hier een spreekwoord wat zegt :" Goesting is koop" ik persoonlijk kan er wel mee leven.

[ATTACH]3379[/ATTACH]

Eens, ik spreek ook geen oordeel over jouw auto, deel alleen mijn bescheiden mening.

Je hebt je nummerplaat niet mee:

DBB = Detect Before Break

169 = 13²

:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal een gewone straatauto blijven , deze dient om me van en naar het werk te brengen.

Het is een Jeep, dus geen 'gewone' straatauto! :lol:

Een leuke wagen om te zien en een mooi alternatief voor de gewone kleinere SUV's.

Dat je er maar veel plezier van mag hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal een gewone straatauto blijven , deze dient om me van en naar het werk te brengen.

En de JeepClub schrijft altijd:

Deze Jeep Academy bestaat uit ongeveer een twintigtal trials en zal bijna geheel worden verreden op een zanderige onderbodem, een technisch terrein ingericht met uitdagende proeven voor zowel de standaard uitgeruste jeep als voor de liefhebbers van extreme uitdagingen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag er maar eens naar.....

Bent U eigenaar van een nieuwe Jeep, u afgeleverd na 01/09/2007 bij een officiële Chrysler-Jeep verdeler in België of Luxemburg dan kan U zich hieronder aanmelden als actief lid.Het lidmaatschap voor het eerste jaar wordt U aangeboden door Uw verdeler .

Aarzel niet want Uw lidmaatschap geeft U recht op een gratis inschrijving voor een Jeep Academy sessie waar onze Jeep Masters aan het stuur van onze Jeepclub vloot U al de kneepjes zullen leren om Uw nieuwe Jeep in alle omstandigheden optimaal te benutten. (Inschrijvingen enkel via Uw erkende verdeler.)

bron: www.jeepclub.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...