Spring naar bijdragen

usa2you: iemand (al) ervaring mee?


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Jeep USA onderdelen voor USA prijzen met USA2YOU

Importeer zelf auto onderdelen van Ford, Buick, Chrysler, Jeep, Dodge, Chevrolet, GM, Oldsmobile, Cadillac etcetera uit Amerika! Vaak is het niet mogelijk om deze onderdelen te bestellen op Amerikaanse websites, omdat deze niet overseas bezorgen, of er is een Amerikaanse creditcard en adres vereist... En als het wel mogelijk is, worden er vaak hoge prijzen voor verscheping berekend.

Met onze dienstverlening is het mogelijk om zelf onderdelen uit de USA te (laten) bestellen en bij ons op ons Amerikaans adres in Washington te laten bezorgen. Als een Amerikaanse webwinkel naar een Amerikaans adres moet bezorgen, zijn de bezorgkosten vaak laag of zelfs niet van toepassing bij hogere orderbedragen. Autopartsgiant heeft bv free shipping in US boven 50$ orderbedrag.

Na bezorging controleren wij de inhoud en herpakken deze in blanco dozen van de United States Postal Service en zorgen voor doorzendin g als pakket / doos per luchtpost met registered mail inclusief verzekering en track & trace mogelijkheid via USPS naar Nederland. Flat fee voor deze doorzending: 30 euro voor 1 of 2 dozen (mits in zelfde verzending), naast de USPS frankeringskosten die afhankelijk zijn van gewicht, omvang en gewenste afleveringsnelheid. Verzending vanuit USA naar NL duurt gemiddeld 7 dagen.

Overigens: als je een handleiding / owner manual / werkplaatshandboek van je Amerikaan zoekt kunnen we dit voor 25 euro van USA naar NL verzenden - inclusief frankering. Natuurlijk nog wel zelf het boek aanschaffen, maar dat kunnen we zelfs ook voor je doen - gemiddelde prijs ligt veelal rond de 20-25 dollar.

Meer weten? Mail naar info@USA2YOU.nlof bel voor meer info of nog beter: kijk op onze site.

Op de site staan vele links, onder andere naar:

automotix

autopartsgiant

autopartsway

carpartswholesale

usautoparts

rockauto

Maar je kunt natuurlijk bij elke USA site terecht die je kent...

Kijk anders eens op quadratec of 4wd

Link naar de advertentie: http://link.marktplaats.nl/218451066

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat ik wel positief vind is dat zoals ze zelf ook aangeven veel Amerikaanse sites niet naar het buitenland sturen. In dat geval kan je via hun sturen. Ik vind het het proberen waard. Werkplaatshandboeken kan je via 4wd magazine ook kopen voor 25 a 30 euro of gewoon via je boekhandel. Dat is wel goedkoper en er is een hoop leverbaar hier. :bye1:

Ramon2 bedankt voor je info :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ramon2 bedankt voor je info :whistle:

Graag gedaan!

Ik las recentelijk hier nog een topic waarbij je je dood schrikt van de nabelastingen zoals behandelingskosten, administratiekosten, voorschotten etc. en dat aardig wazig samengesteld waar je bijna niet meer uit komt. Volgens mij kunnen Ogdak, Mitchel2.24 en Michel1972 daar aardig over mee spreken :bye1:. En deze adv zag er aardig belovend uit.

Ik heb een nichtje in Seattle wonen en wil ook wel eens kijken wat het zou kunnen schelen als zij voor mij besteld en dan als particulier verstuurd. Maar volgens haar zijn de beambtes aldaar net een soort gestapo als je iets van waarde wilt versturen. Een cd/dvd is nog goed te doen, maar grotere/waardevollere spullen word moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaat ook zo'n bedrijf in het Rotterdamse..

vragen 15% comissie op de US verkoop prijs...

al met al een beetje veel, want de verzendkosten (zouden bij hun goedkoop zijn..) import en belasting komt er ook nog bij..

"jippie"

:bye1:

vraag naar "sea freight" komt het in Rotterdam aan per containertransport, duurt langer maar aanmerkelijk goedkoper (kreeg een quote voor $220.- voor eeen lift kit en wat ander spul)

bewerkt door patrick4wd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaat ook zo'n bedrijf in het Rotterdamse..

vragen 15% comissie op de US verkoop prijs...

al met al een beetje veel, want de verzendkosten (zouden bij hun goedkoop zijn..) import en belasting komt er ook nog bij..

"jippie"

:bye1:

15% marge op onderdelen is best netjes eigenlijk. Ze moeten ervan leven neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaat ook zo'n bedrijf in het Rotterdamse..

vragen 15% comissie op de US verkoop prijs...

al met al een beetje veel, want de verzendkosten (zouden bij hun goedkoop zijn..) import en belasting komt er ook nog bij..

15% vind ik niet heel veel... Niet iedereen wil/durft het om via internet uit de US te bestellen...

Verder zijn zij verantwoordelijk voor de afhandeling, en als het een bedrijf is -dus geen particuliere handel- is de wet kopen op afstand van toepassing... Dus een beetje lastige klant mag altijd binnen 7 dagen het product terug sturen voor het volledige aankoopbedrag, zonder dat hij verplicht is een reden op te geven.

Ik weet niet wat de voorwaarden van de leverancier zijn, maar ook al zouden zij het terug willen nemen, zijn de verzendkosten van NL naar de leverancier voor de tussenhandelaar...

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
heb via usa2you onderdelen bestelt ben heel benieuwd,zal wel goed gaan want die jongens willen echt reclame maken.

zal jullie op de hoogte houden.:bye1::):ph34r:

Toevallig van de week ook eens op hun site geweest en me afgevraagd of zoiets wel goed zou gaan... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf vrij goede ervaringen met www.myus.com. Je krijgt daar een eigen adres in Florida (leuk voor op je visitekaartje ;-) en zij verzamelen alle spullen totdat jij een seintje geeft dat je het wilt versturen. Dit is op zich voordeliger omdat de kosten van een zending bestaan uit 1x handeling + kilo/volume van de zending.

Overigens koop je niet bij deze afhandelaars, maar bij de leverancier in de VS; wet kopen op afstand is dus niet van toepassing en de 7 dagen afkoelingsperiode is niet van toepassing:no:

Nils

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

ik wil onderdelen in de usa bestellen maar helaas versturen ze niet buiten de usa toe. dus heb ik www.usa2you.nl ingeschakeld gezien op http://link.marktplaats.nl/229395141 ze vragen maar 30,- fee + verzendkosten. ik heb namelijk op ebay.com objectnr 150305117532 gezien prijs $ 171,95 + $ 16,95 verzend = $ 188.90 in euro 135,- + 30,- fee en nu nog ff afwachten wat de verzendkosten naar Nederland is. als de prijs totaal rond 200,- euro's kost dan laat ik het door hun bestellen. en maak aan hun dan die 200,- over op hun rekeningnr

is er iemand hier op het forum die ook al goede :bye1:/slechte :B ervaringen heeft met usa2you.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je zeker dat ze niet internationaal verzenden?

Dit is hun website

http://www.enginepartsstore.com/servlet/Service

en hier is een stuck text onder de link service

International Product will be shipped from our Canadian Distribution Warehouse. As every Country has specific requirements, we ask that you email us at island_engine@yahoo.ca to discuss shipping and customs options prior to order.

De Nederlandse service zou het makkelijler maken.

Maar je kan natuurlijk ook een mailtje naar de business zelf sturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou inderdaad het betreffende bedrijf waar je het spul wil kopen even mailen. Die €30,- fee kan je vast wel besparen :bye1:

heb ik gedaan. de onderdelen zijn al onderweg. en ik moet zeggen ze zijn zeer goedkoop daar kan 4wd.com en summitracing.com niet aan tippen. ik heb daar ook nog tevens een master rebuild kit chevy 350 besteld voor een maatje van mij voor $202,50 . maar wel apart laten opsturen. anders zit ik weer met die invoerrechten te klooien. want mijn zending is onder de 150,-

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...