Spring naar bijdragen

vragen mbt diff overbouwen in andere as


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

Ik ga bij mijn cj met 2.73 R&P de complete diffs ombouwen uit een setje 3.54 R&P assen

Er zullen nog wel verschillende vragen en/of problemen tevoorschijn komen zodoende een algemene titel voor dit topic.

Bij deze de eerste vraag:

Hoe krijg ik de steekassen uit een dana 30 narrow track vooras zodat ik het diffhuis uit kan nemen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Buitenkanten demonteren, remmen, lantaarn waarop de wielnaaf zit, dan kun je steekassen eruit trekken.

Het is al gelukt as waar de naaf op zit was redelijk vast geroest en heb ik er met hamer en beitel uit moeten slaan, maar omdat die as één geheel leek met de steering knuckle zat ik te twijfelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb wel weer een nieuwe vraag:

de verf waarmee je de aftelling van je R&P controleert, is dit speciale verf of kan ik ook een potje afwasbare verf van de kindjes weghalen:blush:??

Toevallig deze week mee bezig geweest... Kon het beoogde ook niet vinden, maar waskrijt werkt ook goed. Had een doosje mee uit de auto materialenzaak, waar ze normaal mee op banden schrijven. Maar een doosje van de Bart Smit zal ook wel werken. Wel effe je R&P goed ontvetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jeeped, Pruisisch blauw werd gebruikt.... kan nog steeds maar in de industrie valt dit onder uiterst kankerverwekkend dus oppassen met deze rommel...

met lipstick of verf kan ook prima. voor het juiste beeld kun je altijd even googlen naar een plaatje. lijkt wel ok zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...