Spring naar bijdragen

Welke BluRay schijf heb je laatst gezien...?


Ramon2
 Share

Recommended Posts

Steeds meer mensen hebben een bluray speler al dan niet in de PS3.

Maar welke films heb je er al op gezien en is je bij gebleven door de sublieme beeld en geluids kwaliteit? Ondanks het nog enig zins beperkte aanbod.

Gisteravond:

"Earth" een natuur film met de nieuwste filmtechnieken van de BBC. Men zakt af van de Noord- tot de Zuidpool met alles wat daar aan natuur en dieren tussen in zit.

Werkelijk wAAAAnzinnig, zó mooi om te zien hoe de camera's uitzoomen en alles zo gedetailleerd blijft.... :yes:

Wie nog meer?

De muziek registratie van het U2 concert Rattle 'n Hum staat zwaar op me lijstje om te kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Heb nog geen Blueray maar ben op zoek naar nieuwe flatscreen met Full HD

Heb in gedachte de 42 LG 5000 lcd, kan ik videocamera direct aan de HDMI hangen

Geef jij touwens cursussen films monteren op de pc?? Jij schijnt daar nog al handig mee te zijn? :-)

Zoals jij met films omgaat zou ik dan wel gelijk voor een 100hz scherm kijken!

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

die LG is een 100 Hz scherm, probeer alleen nog onder de eur 700 uit te komen.

nadeel is de glimmende omlijsting die reflecteert het licht in je kamer.

en sommigen klagen over een lichte brom.

en met films monteren ben ik een leek die nog steeds aan het experimenteren is.

dus effe de slijper of de schuurmachine eroverheen om die lijst mat te maken:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die LG is een 100 Hz scherm, probeer alleen nog onder de eur 700 uit te komen.

nadeel is de glimmende omlijsting die reflecteert het licht in je kamer.

en sommigen klagen over een lichte brom.

en met films monteren ben ik een leek die nog steeds aan het experimenteren is.

dus effe de slijper of de schuurmachine eroverheen om die lijst mat te maken:no:

100hz èn een matte omlijsting? Jij wilt teveel van het goed... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet alleen z'n VHS en tapedeck zijn van 1987.... :yes::lol::(

Maar goed, laten we dit topic maar weer sluiten want zo te zien investeerd iedereen alleen in z'n jeep (begrijpelijk, dat wel) en niet

in de waanzinnig mooie technieken van beeld en geluid... ;)

Klopt! Heb helemaal geen geld voor blauwe stralen!

Ik download mijn films en kijk ze vanaf goedkope dvd's op een echte ouderwetse 82 cm beeldbuis van zo'n 60 cm diep :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt! Ik download mijn films en kijk ze vanaf goedkope dvd's op een echte ouderwetse 82 cm beeldbuis van zo'n 60 cm diep :wacko:

Mijn TV is pas 8 jaar oud, 100Mhz (of is het 1000?) breedbeeld, en zolang die het nog doet verdiep ik me niet eens wat er nu allemaal in de markt is. Doe ik wel zodra dat ding de geest geeft, hopelijk de eerste 5 jaar nog niet.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bluray is dat een film. en wie zijn de hoofdrolspelers :wacko:

Jij, mits je komt opdagen...?! :yes:;)

Maar er zal zich toch nog wel een forummer opdoemen die een Bluyray speler heeft hoop ik he, anders sta ik hier straks voor de kat ze k.. reccensies neer te schrijven.... ;)

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
....w.t.f. is bluray .... :blink::(;):blink:

Ga weg....!?!? Als je de laatse 2 jaar eens een dvd gehuurd hebt moet je al een slekker gemaakt worden door de bluray trailers..?! Of is dit nu het verschil tussen een randstad- en een achterhoek jongen?! :D:P

Of kan het Jeep Virus dermate toeslaan dat je nergens meer aan toe komt behalve de Jeep? :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wacht maar, tot je zo'n geweldige ouwe Jeep onder je kont hebt ..... heb je nergens anders meer tijd voor ;)

Die van mij is 13 jaar jonger dan de jouwe Hans, en kijk wat voor shit ik er al mee heb... :):P Misschien zit daar ook juist het probleem, teveel electronica. Ik zou jou injectiesysteem maar goed in de gaten houden... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

laatst gezien:

10.000 BC en 300

Vooral 10.000 BC hele mooie film (het verhaal vond ik wat minder) maar de beelden op Full HD waren wel super!

Zitten inderdaad waanzinnige effecten in 10.000BC. Dat vond ik ook van 300, had ik gezien op DVD em later gekocht op bluray. Moet zeggen dat ik die toch wat grof/korrelig vond. Maar dat zal wel komen omdat bijna elk beeld in de film nabewerkt is :)....

bewerkt door Ramon2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga weg....!?!? Als je de laatse 2 jaar eens een dvd gehuurd hebt moet je al een slekker gemaakt worden door de bluray trailers..?! Of is dit nu het verschil tussen een randstad- en een achterhoek jongen?! :P;)

Of kan het Jeep Virus dermate toeslaan dat je nergens meer aan toe komt behalve de Jeep? :)

huren ???????????????????...ik haal ze altijd van het w.w.w.af ....;):P:lol:

bewerkt door ozzy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...