Spring naar bijdragen

JCN Jeep® Academy Holzen 13 en 14 september 2008


kollee
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben ook uurtje thuis

Met zieke buurman de sleurhut naast huis geduwd

Bederfelijke waar verhuisd naar andere koelkast.

Waren een aantal blikjes Zero geexplodeerd in mn koelbox die te koud stond.

Komt morgen wel.

Was een heel leuk weekend waar volgens mij weing fout ging.Erg hard gewerkt door JeanPaul en hendrik met uitzetten.

Angelique Ghislaine en Petra met inschrijven.

Met bewondering gekeken naar Walter die de bestrating vernieuwde waar het kampvuur de stenen had laten springen en de vuurkorf had laten smelten.

Werd vanmorgen gewekt door Herman dat de eieren met Spek bereid door Hans )MadMudder' op me lagen te wachten.Samen met een lekker Senseootje van Wilma was dat goed wakker worden. Alkaseltzer genomen om de whisky sporen uit te wissen.

Zaterdag heel gezelli rondgereden met de kinderen van het personeel die zaten te genieten van het off roaden en er geen genoeg van kregen.

De die hards waren met hele heftige dingen bezig en was leuk om te filmen.

Lumberjack was mega enthousiast en heeft diverse zwarte proeven grandioos genomen onder de alom befaamde vakmansschap van Otto )Ogdak' De eigenaar van de mijn heeft ons laten weten dat hij ons graag terugziet volgend jaar en dat hij dat wat rotswandjes wil opblazen als we er zijn. Nu mag dit niet in het weekend. Maar omdat hij zo slim was de buren ook uit te nodigen en wij hebben laten zien dat samen eten en drinken goed samengaat is dit geen probleem.De BBQ was wat teleurstellend omdat het vlees te snel op was. Dit ligt echter aan de cateraar en wij zijn wel wat beter gewend dan een bratwurst en een schoudercarbonaat. Eeen en ander werd echter gecompenseerd doordat we om 5 uur al uitgenodigd werden op kosten van de eigenaar gebruik te maken van de bar.

Om half negen zou deze sluiten maar omdat onze Jeepers elk 5 euro lapten bleef hij steeds langer open) Mannen geld is op bijstorten'' totdat de laatste druppel bier uit de vaten en flessen was geperst.

Onze gedachten waren het hele weekend bij onze voorzitter waar het weer iets minder slecht mee gaat.

Onderweg werd ik ingehaald door MadmUdder en Herman en gaf wat meer gas om achter hun aan te rijden. Tot er een Duitse politieauto voor me ging rijden )achter Herman' met bordje volgen.

Koenen Sie mich verstehen=== Ja wann sie Hollandisch sprechen kein problem'

Kortom ze waren redelijk aardig. Ik reed 110 met sleurhut ipv 80 en moest 20 eur betalen

Kon terplekke pinnen-

In Nederland kost 30 km te hard iets meer.

Was een fijn weekend met leuke mensen en redelijk weinig schade.

Morgen operatie en hopen dat ik gauw weer Jeep kan rijden.

Ik stuur zo een link met fotos van Holzen

film wordt dinsdag of zo

holzen200839ki2.jpg

waar is Otto ==?????

holzen200843vn3.jpg

waar is Nico ???

holzen2008403705964qs0.jpg

en nog een paar foto´s hier met F11 zie je groter formaat http://flickr.com/photos/dezperado/sets/72157607285256666/

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook weer thuis...

Vertrokken met stromende regen en het is ook niet gestopt met regenen tot zaterdagochtend. Dus ook in de regen de tent op moeten zetten, waardoor alles gelijk al nat was. Zaterdag werd het steeds beter weer, zelfs de zon liet zich op gegeven moment goed zien.

Holzen blijft een machtig terrein. Eigenlijk voor een ieder wat wils. Met bewondering gekeken naar die diehards die letterlijk geen steen uit de weg gaan.

Dit jaar door de regen niet zo stoffig (wel zo prettig) maar wel veradelijker op sommige plekken.

Meegereden met o.a Ogdak ,Bartman, A.J. en nog een paar bekenden, al met al een leuk clubje om mee te rijden. Otto weer bedankt :D.

Ilse heeft zich ook goed vermaakt, vooral laat met de dames en flessen alcohol.

Volgens mij geen ernstige schades of gewonden , dus een prima weekend geweest.

Foto's komen morgen wel, eerst zooi opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderweg werd ik ingehaald door MadmUdder en Herman en gaf wat meer gas om achter hun aan te rijden. Tot er een Duitse politieauto voor me ging rijden )achter Herman' met bordje volgen.

Koenen Sie mich verstehen=== Ja wann sie Hollandisch sprechen kein problem'

Kortom ze waren redelijk aardig. Ik reed 110 met sleurhut ipv 80 en moest 20 eur betalen

Kon terplekke pinnen-

In Nederland kost 30 km te hard iets meer.

Ja, Hans die Duitsers zijn net als hun herderhonden (vallen altijd van achteren aan:D)

Zit ook net op de bank. Was om 19.00 thuis. Jeep afgezet bij de zaak; lekker naar huis effe douchen en dan Koffie!

Heb een buitengewoon leuk weekend gehad. Had eerst niet zoveel op met die rotsen na mijn ervaring van vorig jaar, maar moet zeggen dat ik dit jaar met meer plezier heb gereden. Daarnaast was mijn oudste zoon voor het eerst een heel weekend mee wat hij en vooral ik verschrikkelijk leuk vond. Hij heeft zich kranig geweerd op zijn stapelbed in de bus met een clubje ongeregeld tot 3.30 voor de deur. Maar het was weer vanouds beregezellig. Dat is ook de charme van die weekendjes, gewoon met een leuke club gezellig happen, borrelen, offroaden en gezellig samen ouwehoeren.

Was weer gezellig druk in de tent bij Herman en Wilma; Weer wat namen bij gezichten ontdekt; we hebben onszelf weer culinair verwend met allerhande varianten van eieren, tosti's enz. Vond de barbeque idd beneden JCN niveau maar dat moeten ze nog maar eens goedmaken een volgende keer.

De jeep heeft weer wat littekens opgelopen maar geen mankementen gehad.

Kortom, wij (Ruard en ik) hebben een fantastisch weekend gehad. Ben benieuwd naar de filmpjes en foto's.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdagmorgen om 6.00 uur vanuit de Achterhoek weggereden. De hele weg regen maar bij Munster kwam de zon op. De scheiding van het regenfront met het droge zonnige weer kon je haarscherp zien. Om circa 9.15 uur aangekomen en mij aangesloten bij een aantal Jeepers die er redelijk verkleumd en klam uitzagen. Het was ook geen opwekkend weer. Voor de eerste keer mij ingeschreven voor een evenement van de JCN. Wat wilt U rijden? Nou ik ben JE voor jullie allemaal hoor. Maar goed blauw, rood of zwart, wat zal het zijn. Nou uh, weet je wat geen hoogmoed, komt alleen maar voor de val. Laat ik eerst maar eens met blauw beginnen. OK, ingedeeld bij Olaf. De vuurdoop onder de bezielende leiding van Olaf gekregen in de buurt bij de vijver achter op het terrein, bij de akkers. Ja hoor wieltje van de grond tijdens afdaling en bocht, eerst best wel een spannende ervaring zeker als je zo de diepte inkijkt. Maar alles OK verlopen. Zaterdag vele proeven gedaan en dat proefde naar meer. Vanmorgen een paar heerlijke moeilijke, voor mij dan, proeven gedaan onder de fantastische en rustige begeleiding van Otto. Kortom ik kan nog veel meer typen maar laat het mij zo samenvatten: "Ik heb fantastisch genoten van het hele weekend zowel de 4x4 sport als ook de leuke sfeer waarin alles verloopt" Het is een sport die mij bijzonder na aan het hart ligt en wil daarvan nog veel meer leren en ervaren!

Organisatie en marchals: dank voor de toewijding!

Hier dan een aantal plaatjes van mijn hand.

http://www.mijnalbum.nl/Album=QSGLBA6A

Chao en voor straks welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer thuis.

Na een wel erg nat begin, slechts één buitje gehad van vrijdag 13u30 tot zaterdag 10u00, toch een mooi weekend gehad.

Mooie proeven gereden. De barbeque mocht dan mischien wat weinig keus hebben, maar lekker was het zeker. Ook de biertjes smaakten (te?) goed.

Ben zondag maar iets langer blijven liggen.

Op de terugweg zagen we Dez in de verte rijden tot hij plotseling nergens meer te zien was. Weet nu waarom, der Politzei kwam ons ook voorbij maar reed wel door.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Ik heb een erg leuk weekend gehad, Hendrik bedankt voor het roggelen van wat kleren ze komen z.s.m. schoon terug.

Ook Henrman gaan niet vergeten de trui wordt even flink gewassen en komt ook weer naar je toe.

Ik wil nu niet de indruk wekken dat we niks mee hadden maar 2 man waren bij ons de tas met kleren vergeten.

Zonsdag hadden geen zin meer in het gebeuk op de stenen en zijn we mooi rustig naar huis gereden.

JCN het was weer topppiiiie.

We zien elkaar gauw weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals m'n voorgangers al schreven: Holzen was een geweldig weekend.

Met een hoop nattigheid begonnen en met een lekker zonnetje geëindigd.

Organisatie en medewerkers, bedankt.

Jullie hadden alles weer prima geregeld.

Ik heb wat foto's van dit evenement op m'n website gezet.

Je vind ze op www.thekick.nl bij Pictures Jeep Events / 2008.

bewerkt door The Kick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...