Spring naar bijdragen

Binnenverlichting


Recommended Posts

Hallo,

Heb gezocht op "binnenverlichting" maar ik vond het antwoord niet.....misschien niet goed gezocht, maar ik waag het er toch maar op.

Komt ie:

Heb een Tj van 2005. Gisteren de twee portieren eruit gehaald. Binnenverlichting ging toen aan en bleef aan. Automatisch dooft het wel na ongeveer 20 min. als de motor uit wordt gezet.

Bij aanzetten van de motor gaat de verlichting weer aan en dooft niet meer uit tijdens het rijden (een rit van een half uurtje gemaakt).

Heb nergens een of andere schakelaar kunnen vinden om de verlichting uit te zetten.

Kan iemand mij een tip geven ?

Vast bedankt,

:bye1::bye1::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie antwoord.

De links die ik tegenkom gaan over Jeep Cherokees met hetzelfde probleem.

Heb een paar Jeepers (Wrangler tj, xj) gesproken en die wisten het ook niet.

Vreemd eigenlijk want juist de wranglers staan erom bekend dat ze goed te rijden zijn zonder portieren.

"De schakelaar" waar veel over wordt gesuggereerd zie ik gewoonweg niet in mijn wrangler, of ik zie echt iets over het hoofd....?

De suggestie om de zekering (4) eruit te halen vind ik een goede tip, allleen vind ik het dan wel vreemd dat er door Jeep niet is voorzien in een schakelaar om de binnenverlichting uit te doen wanneer de portieren verwijderd zijn

Of...ik zie echt iets over het hoofd :yes::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt, op zich kun je de deuren eruit halen en bijvoorbeeld halven deuren of soft deuren erin zetten.

Dat wordt verreweg het meeste gedaan en daarom zit er dan ook altijd iets van een deur in.

er zijn wel voorzetstukje te koop die dus de koelkastdeur-schakelaar dichthoudt. Maar zonder zekering werkt prima vind ik.

Overigens is je lichtschakelaar ook binnenverlichtingsschakelaar door 'm te draaien. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK wat jij wil:D

LoL, nee ik snap wel wat je bedoeld.. maar het is echt prettiger als je gewoon de zekering eruit haalt. Je kan nog gewoon met de schakelaar de binnenverlichting aan doen, en in mijn geval nooit vergeten te kijken of die veertjes nog goed zitten. (heb al eens met lege accu gestaan, al waren dat eigen maaksels :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
als je zekering 4 eruit haalt kan je dan idd met de dashboard/binnenverlichtings knop aan de stalk alsnog de lampje in de rollbar aan doen? heb overigens de clips van het plaatje besteld, in zwart.

Ja, met lichtschakelaar kun je nog steeds handmatig je binnenverlichting bedienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...