Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wil niet pessimistisch overkomen, maar we horen de laatste tijd wel vaker negatieve berichten over Theo z'n WJ.... Het moet toch eens ophouden?!

ja klopt moet eens ophouden met die wj deze auto doet jeep wel heel erg ons imago van betrouwbaarheid onderuit te halen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En laat we een realist blijven, de volgen Jeep heeft ook weer onkosten.....

Klopt, maar ik kan mij ook voorstellen dat door het vele geld en moeite en frustratie die het al gekost heeft, hij deze weg nu wil uitlopen ook! Zonder gevoel is het makkelik roepen, gooi hem eruit, maar dan is alles (en dat is inmiddels erg veel) ook al zondermeer verdwenen of een ander heeft er wellicht profijt van.

Het blijft gewoon lastig met dit soort zaken :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niks lastig aan Ramon , emotie is leuk en mag ook geld kosten , maar je hoeft er niet op leeg te lopen.

Als ik de postjes van Theo leest , heeft ie het afgelopen jaar er bijna niet mee gereden. Als dagelijks auto vind ik dat niet kunnen.

Soms moet de knop om.

Maar goed on topic, heb niks gekocht .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

......emotie is leuk en mag ook geld kosten , maar je hoeft er niet op leeg te lopen.

100% eens, maar dat bedoelde ik ook met lastig, wij kunnen er niet zo goed over oordelen als Theo zelf. We vinden het allemaal erg zuur voor Theo, maar niemand kan in zijn portomonaie kijken. Kijk je puur naar de reparatie's zegt iedereen, eruit! Maar wellicht kan hij het allemaal best rondbreien.

En tuurlijk is er die grens en die kan alleen persoonlijk gesteld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wj moet er gewoon uit. slikken en weer op zoek naar een betere.

Met deze komt het niet meer goed :lol:

Ja, maar je hebt al zoveel vervangen, wat kan er nu nog kapot gaan?

En laat we een realist blijven, de volgen Jeep heeft ook weer onkosten.....

100% eens, maar dat bedoelde ik ook met lastig, wij kunnen er niet zo goed over oordelen als Theo zelf. We vinden het allemaal erg zuur voor Theo, maar niemand kan in zijn portomonaie kijken. Kijk je puur naar de reparatie's zegt iedereen, eruit! Maar wellicht kan hij het allemaal best rondbreien.

En tuurlijk is er die grens en die kan alleen persoonlijk gesteld worden.

En daarnaast heb je de onzekerheid. De volgende die je koopt kan wel minstens zoveel gebreken hebben. Alles wat je nu aan deze auto gefixed hebt, is al klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...