Spring naar bijdragen

F.O.C. Trophy


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wordt er nog iets centraal georganiseerd door JeepClubNederland??? Met iets bedoel ik een camping en uiteraard gezamenlijk inschrijven en rijden!?!?!?

Zondag 26 Oktober kan ik niet..... dan is mijn schoon moeder jarig..... Ik wil er niet bij zijn.... maar ik moet er bij zijn..... mad.gifmad.gifmad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Willem van der Haar@Sep 14 2004, 15:33

Wordt er nog iets centraal georganiseerd door JeepClubNederland??? Met iets bedoel ik een camping en uiteraard gezamenlijk inschrijven en rijden!?!?!?

<div align="right">

Hou de brievenbus maar in de gaten, de post van JCN is waarschijnlijk al onderweg... smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Sep 14 2004, 15:38

Hopelijk komt ze hier nooit.  wink.gif

on-topic:

We komen altijd ff langs (het is hier toch vlakbij) ...of we meerijden hangt er nog vanaf.

<div align="right">

Ha, ha, ha, die schoonmoeders..... Natuurlijk komt ze niet op 't Jeepforum. Ze heeft niet eens een computer. Sterker nog ze weet niet eens of die bestaan. Veldhoven.... ja echt dicht bij...

JeePeeeeeeeeeeeeee, ik zal de brievenbus in de gaten houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MudMiep@Sep 16 2004, 19:56

Pssst El Chico, vraag of je schoonmoeder naar Belgie komt.

Wij hebben namelijk ook recht op een stukje aanwezigheid van jou. laugh.gif   laugh.gif <div align="right">

Dat mens is tweeentachtig jaar oud, ze is sche... en 't loopt moeizaam. Ze is al twee keer naar lourdes geweest, maar niets helpt!!! Zondag wordt ze 83 en komt de hele familie bijeen, t kan wel de laatste verjaardag zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al 4jaar of zo achter elkaar geweest, samen met men vader.

Maar sinds dit jaar komen we alleen nog maar kijken.

Ik vind dat het er veel te druk is, het draait er ook meer om animatie, dan om de JEEPERS zelf.

Een grote tent met allerlei idolen die komen optreden, wat hebben we daaraan, een grote modderbak is zeker zo leuk,...

Vroeger was de animatie de nevenactiviteit, de laatste jaren zijn de jeeptochten de nevenactiviteiten volgens mij.

Greetz, mijn mening.

Ik hoop dat ik niemand op zijn tenen getrapt heb unsure.gif .

PS de CJ is nog niet klaar, die verd*mde electriciteit, niet te snappen, en zoveel geknoei deraan, de helft is nog maar origineel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...