Spring naar bijdragen

Deed 'ie het wel of niet????


87wrangler
 Share

Is Joram de dader??? Wat denk jij?  

1 stem

  1. 1. Is Joram de dader??? Wat denk jij?

    • Ja
      18
    • Nee
      0
    • Hij was betrokken bij deze zaak, maar niet de dader.
      5


Recommended Posts

Ik heb net op radio 1 vernomen(waar de journalist uit Aruba zelf aan het woord was) dat die Patrick wel degelijk iets teveel gezegd heeft toen hij dacht dat de camera`s uit waren en wat nog niet uitgezonden cq bekend is reden voor justitie om nu onderzoek te gaan doen naar hetgeen wat er gezegd is door Patrick en dat deze journalist aangifte gaat doen van bedreiging met de dood die door 15 collega`s is gehoord toen hij Patrick aan de telefoon had. Er schijnt ook nog een verwenselijke boodschap op het antwoordapparaat zijn achtergelaten van de journalist. Ik denk dat dit verhaal nog een staartje krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

drie keer ja,

was er bij op het strand met niemand in de buurt.Nat werd onwel,waarschijnlijk van de drugs.

Joranneke raakte in paniek toen hij zag dat ze haar bewustzijn verloor. De enige wie hij kon bereiken op dat moment was iemand die met de bootjes vaarde.Daar heeft die gevraagd of die man met haar terug het water op wilde en ze ver genoeg wilde dumpen.

dat denk ik ervan,Joranneke is guilty as sin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
gewoon in tailand berechten die joran en is schuldig als wat

heb begrepen dat de taise ambassade de foto,s heeft opgevraagd en denk dat ie snel word gepakt

en het is geen pretje daar in die thaise gevangenissen. dan zijn de arubaanse gevangenissen nog hotels vergeleken met thailand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou de enquete kan wat mij betreft weer open :)

Toch kan je zeggen wat je wilt, maar goed wat Peter R doet.

Van georganiseerde misdaad is in dit Thaise verhaal toch geen sprake, alleen van een 21 jarig huftertje wat houd van bluffen.

Ik ben blij dat de Nederlandse justitie in ziet dat dit wederom een hoop show is van die Peter R en zich niet laat afleiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van georganiseerde misdaad is in dit Thaise verhaal toch geen sprake, alleen van een 21 jarig huftertje wat houd van bluffen.

Ik ben blij dat de Nederlandse justitie in ziet dat dit wederom een hoop show is van die Peter R en zich niet laat afleiden.

ja en nee, niet helemaal mee eens omdat je ziet dat de ouders van Natalee bijvoorbeeld al bijna een jaar niets gehoord hebben van justitie. Dat klopt natuurlijk niet. Ik krijg niet het idee dat ze op Aruba echt er goed boven op zitten. En Peter R heeft wel gezorgd dat de zaak wederom geopend werd na zijn 1e uitzending. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter R heeft wel gezorgd dat de zaak wederom geopend werd na zijn 1e uitzending. :)

Da's waar, maar ik ben bang dat verder onderzoek niets gaat helpen. Simpel omdat Joran alles ontkent wat getuigen zeggen. Bewijs is er niet (nog niet) en zolang dat er niet is houd het op. Maar goed verder onderzoek kan geen kwaad, ik hoop natuurlijk ook dat dit opgelost wordt. :bye1:

Ik heb het niet zo op die Peter R, ik vond die uitzending met P&W met Freek erg komisch. Ik vind dat Peter hier behoorlijk afging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's waar, maar ik ben bang dat verder onderzoek niets gaat helpen. Simpel omdat Joran alles ontkent wat getuigen zeggen. Bewijs is er niet (nog niet) en zolang dat er niet is houd het op. Maar goed verder onderzoek kan geen kwaad, ik hoop natuurlijk ook dat dit opgelost wordt. :)

Ik heb het niet zo op die Peter R, ik vond die uitzending met P&W met Freek erg komisch. Ik vind dat Peter hier behoorlijk afging

Peter de Vries heeft gewoon goed gehandeld vind ik. Hij levert goed werk, hij doet wat de politie hoort te doen, en helpt bovendien de nabestaanden van Natalee. Misdaad moet bestreden worden.

Van een misdaadverslaggever mogen we verwachten dat hij de misdaad op de TV weergeeft, dat is z'n beroep.

Vind de reactie van Freek belachelijk. Afgunst?

Hier de uitzending:

http://nl.youtube.com/watch?v=FhstUhGccfI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's waar, maar ik ben bang dat verder onderzoek niets gaat helpen. Simpel omdat Joran alles ontkent wat getuigen zeggen. Bewijs is er niet (nog niet) en zolang dat er niet is houd het op. Maar goed verder onderzoek kan geen kwaad, ik hoop natuurlijk ook dat dit opgelost wordt. :yes:

Ik heb het niet zo op die Peter R, ik vond die uitzending met P&W met Freek erg komisch. Ik vind dat Peter hier behoorlijk afging

Dat is het he, bewijs...dus of hij heeft het gedaan en zijn vader en hij hebben het redelijk slim weggemoffeld, of hij heeft er niks mee te maken. Het laatste kan ik niet geloven, zeker niet wat hij allemaal gezegd heeft. Zoiets verzin je toch niet? Ach ben ook geen liefhebber van Peter R, maar hij zet zich wel in voor de zaak en de focus ligt toch weer op onderzoeken. Dat is er toch weer mee gewonnen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter de Vries heeft gewoon goed gehandeld vind ik. Hij levert goed werk, hij doet wat de politie hoort te doen, en helpt bovendien de nabestaanden van Natalee. Misdaad moet bestreden worden.

Van een misdaadverslaggever mogen we verwachten dat hij de misdaad op de TV weergeeft, dat is z'n beroep.

Vind de reactie van Freek belachelijk. Afgunst?

Ik heb de uitzending gezien op tv. Ben het met je eens. Die Freek is een ouwe gek vind ik,zijn reactie sloeg kant nog wal. Vond dat Peter redelijk rustig bleef hoor. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat m`n handel..........:no:....

Goeie zet van Peter RRRRRRRR de VrieP ( sorry ,...Vries )..... Wel weer een giga mediageil optreden van hem mogen aanschouwen. Iedere keer tactisch het bochtje om komen lopen met een nieuwe zin tekst....:yes: Laat dat toch eens aan een voice-over over....en doe zelf wat meer op de achtergrond.

Denk dat "Jorrrrrrrran" nog wel eens een verkeerde tegenkomt als hij zich op deze ietwat naieve manier in het "wereldje" op blijft houden.....maar ja : hij kiest er zelf voor. Hopelijk maakt hij geen echte slachtoffers in dit vervolggebeuren. En wat Nathalie betreft,....ik denk wel dat meneer iets meer weet van het hele gebeuren omtrent de verdwijning...:P

Vond Freekie een ongeloofelijk onsympha figuur. Quasie onderuit hangen tijdens het gesprek met Peterrrrrrrr RRRRR. Ik had als Witteman allang gevraagd of dat hij moe was en naar bed wou. Wat een aandachttrekkerij om zijn punt te kunnen maken in de uitzending. Er valt wat te zeggen over de stijl van Peter maar er gebeurt tenminste iets .

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar gaat m`n handel..........:P....

Goeie zet van Peter RRRRRRRR de VrieP ( sorry ,...Vries )..... Wel weer een giga mediageil optreden van hem mogen aanschouwen. Iedere keer tactisch het bochtje om komen lopen met een nieuwe zin tekst....:no: Laat dat toch eens aan een voice-over over....en doe zelf wat meer op de achtergrond.

Denk dat "Jorrrrrrrran" nog wel eens een verkeerde tegenkomt als hij zich op deze ietwat naieve manier in het "wereldje" op blijft houden.....maar ja : hij kiest er zelf voor. Hopelijk maakt hij geen echte slachtoffers in dit vervolggebeuren. En wat Nathalie betreft,....ik denk wel dat meneer iets meer weet van het hele gebeuren omtrent de verdwijning...:P

Vond Freekie een ongeloofelijk onsympha figuur. Quasie onderuit hangen tijdens het gesprek met Peterrrrrrrr RRRRR. Ik had als Witteman allang gevraagd of dat hij moe was en naar bed wou. Wat een aandachttrekkerij om zijn punt te kunnen maken in de uitzending. Er valt wat te zeggen over de stijl van Peter maar er gebeurt tenminste iets .

mee eens :yes::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien die YORAN eens achter een JEEP hangen :no:;)

Met Peter RRRRRRRRRRRR aan het stuur .!!!!!!!!!

Kijken hoeveel gas iedan zal geven ..:yes::yes:

Denk dat PeteRRRRRRRRRR niet snel uit zijn zorgvuldig gepoetste BMW zal komen.......:P ( wat die nu weer in beeld deed aan het begin en eind is me even ontgaan.......)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat PeteRRRRRRRRRR niet snel uit zijn zorgvuldig gepoetste BMW zal komen.......:wacko: ( wat die nu weer in beeld deed aan het begin en eind is me even ontgaan.......)

'' uit zijn zorgvuldig gepoetste BMW zal komen''

Heb het ook over een JEEP :bye1:

En.....alles voor de kijkcijfers hee;):P:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaf ook aan dat PeteRRRRR niet echt een Jeep man lijkt en het waarschijnlijk bij zijn getoonde Bmw houdt........gezien zijn "show".:wacko:.......maar ik hoop dat hij nog eens een vol met camera`s gehangen Jeep gebruikt..:P... ( en dan inderdaad met de camera`s gericht op de trekhaak daarvan , waar hopelijk Jhoraaaannn uit hangt....:D..)

'' uit zijn zorgvuldig gepoetste BMW zal komen''

Heb het ook over een JEEP :bye1:

En.....alles voor de kijkcijfers hee;):P:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaf ook aan dat PeteRRRRR niet echt een Jeep man lijkt en het waarschijnlijk bij zijn getoonde Bmw houdt........gezien zijn "show".:whistle:.......maar ik hoop dat hij nog eens een vol met camera`s gehangen Jeep gebruikt..:P... ( en dan inderdaad met de camera`s gericht op de trekhaak daarvan , waar hopelijk Jhoraaaannn uit hangt....:P..)

Hij heeft al eens iets met een R.R (range rover ?? ) gedaan ,miss. volgende keer een JEEP ;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

De_bekendste_verda_286779e.jpg

De zaak-Holloway was op 30 mei, de dag van de moord in Lima, precies vijf jaar oud. Natalee verdween na een avond stappen op Aruba. Ze zou met Joran zijn meegegaan, waarna ze verdween.

Ik vind het nou wel erg toevallig worden , de kans dat je 2x in je leven onterrecht van moord verdacht word is toch wel vrij klein ..... , ik denk dat die gozer wel op de goede plek zit daar in de bajes van Lima ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...