Spring naar bijdragen

Coolant low


Recommended Posts

de waterpomp heeft een gaatje waar die uit gaat lekken waneer pomp aan vervanging toe is, grote kans dat m is.

radiateur wil ook wel eens scheuren

Ik ga vandaag naar de Jeep garage :(en heb je enige idee wat daar de kosten van zijn want ik wil het verhalen naar de garage van waar ik hem gekocht heb in Friesland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de Jeep garage geweest. Het is de keering bij mijn thermostaat. Dus hij moet in z'n geheel vervangen worden totaal kosten +/-167,- Eur.:ph34r:

Heb contact gezocht met de autobedrijf waar ik hem gekocht heb en wat is dat een wereld bedrijf. www.kloostermanautos.nl Het is een bovag garage deed helemaal niet moeilijk en de Jeep garage stuurt gewoon de rekening naar Kloosterman auto's en ik hoef zelf niks voor te schieten. Dit vind ik gewoon top van zo'n bedrijf. Want ik woon in Voorburg/DenHaag en voor dezelfde geld zegt hij kom maar naar Friesland.Dus als jullie ergens rond Garijp (friesland) wonen en jullie willen goed Onderhoud, Service en vertrouwd bedijf voor jullie Jeep ga dan naar hun toe.:yes::lol:;):yes:

Gr.Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik kreeg een melding Coolant Low. Ik dacht dus gewoon even koelvloeistof bijvullen. Zie ik vanmorgen een heel klein plasje onder mijn motor en het leek op koelvloeistof. Iemand ervaring ermee waar ik moet kijken. Het lekt minimaal dus het lijk op een lek slangetje????:no::(

Gr.Erwin

Erwin,

Ik had dat onder mijn Ford scorpio ook en dat was toen de koppakking.

Begon ook met een paar druppeltjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.......contact gezocht met de autobedrijf waar ik hem gekocht heb en wat is dat een wereld bedrijf. www.kloostermanautos.nl Het is een bovag garage deed helemaal niet moeilijk en de Jeep garage stuurt gewoon de rekening naar Kloosterman auto's en ik hoef zelf niks voor te schieten...............
Laat de diagnose stellen bij een garage in Den Haag en bel vervolgens (of laat hen bellen met de garantiegevende garage in Friesland. Missschien kunnen zij het onderling oplossen door de rekening door te sturen. Ik heb het zo wel eens geregeld en dat was geen probleem!

Vr. gr.

Jypy

:no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...