Spring naar bijdragen

sleurhaak.


kluk kluk
 Share

Recommended Posts

Wie o Wie heeft ergens onder de kaptafel een 2e hands trekhaak voor een cherokee xj van '97 liggen.

Ik wil 'm graag bij je weghalen, tegen een schappelijke geldelijke vergoeding natuurlijk.

Kabels en stekkerdoos hoeven er niet op te zitten want schijnbaar heeft er vroeger wel een haak onder gezeten want die stekkerdoos hangt er nog onder!

Vol verwachting klopt mijn hart !

groeten; Kluk Kluk.

Hooggeachte mede 4X4 rijders; hartelijk dank voor jullie medewerking. Ik heb inderdaad een haak gekocht bij Brabant4X4 !

Voor slechts €50,-- ( +40 liter benzine hahaha, lekker goedkoop!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie o Wie heeft ergens onder de kaptafel een 2e hands trekhaak voor een cherokee xj van '97 liggen.

Ik wil 'm graag bij je weghalen, tegen een schappelijke geldelijke vergoeding natuurlijk.

Kabels en stekkerdoos hoeven er niet op te zitten want schijnbaar heeft er vroeger wel een haak onder gezeten want die stekkerdoos hangt er nog onder!

Vol verwachting klopt mijn hart !

groeten; Kluk Kluk.

Ik heb er wel liggen van het model tot 1994 , ik weet niet op die passen (ik denk het wel) 75,--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ja, die waarden was ik inderdaad ook tegengekomen. Ik stelde m'n vraag niet al te duidelijk zie ik. Wat ik eigenlijk bedoel is wat de hoogte is van deze trekhaak gemonteerd onder een niet verhoogde XJ. Ik tel er dan een cm of 8 bij op en heb de hoogte in mijn geval. Het scheelt nogal of dit 35 + 8 cm of 42 + 8 cm is..

Groet, Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja we hebben hem gepast en deze trekhaak van een 93 past ook onder een xj van 97,en een nieuwe stekkerdoos kost met kabels kost nog geen €20 dus wij monteren een nieuwe stekkerdoos bij montage van een trekhaak . :wacko:

Hallo,

Wil jij mijn complete van mij GRATIS hebben dan zou je hem wel zelf netjes eraf moeten monteren van mijn Jeep Grand Cherokee(2001)

Gr.Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was al een het googelen voor de specs ;), maar dat vermoeden had ik eigenlijk ook al.. Ik kan voor de zekerheid eerdaags wel eens langsrijden, werk nl. in Den Haag, dus lijkt erg in de buurt van je woonplaats zie ik.

(want je aanbieding klinkt natuurlijk wel erg goed! ;))

Groet, Lars

Je bent welkom en de koffie staat klaar. Als je komt moet je me even bellen op 0651867126

Gr.Erwin:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...