Spring naar bijdragen

9 december Maasvlakte


janjeep
 Share

Recommended Posts

bij deze nogmaals bedankt en hopenlijk tot een volgende fanclub meeting

Denk dat alle reddingsoperaties met alle liefde gedaan zijn ;)...het was ook voor ons een leuk gezicht om "die busjes" rond te zien scheuren.....:D. Had zelf nog het idee dat er 1 busje ( met Belgische kentekenplaten ) zou achter blijven boven op de helling als nieuw baken ....( zat zo vast in de kuil er achter dat er toch even gefronsd werd bij de mogelijkheden om deze in zijn geheel vrij te krijgen.:wacko:..).

Zag ook een hele afvaardiging van een " dorpsbedrijf " ( Vis baggerwerken ).....wist niet dat die er zo veel hadden...:no:. Hopelijk tot een volgende keer , altijd leuk als afwisseling.:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 209
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Daar is al een topic over???

Dat weet ik :blink:( was ook vermeld in mijn verhaal dat Janjeep dat als eerste datum had maar uiteindelijk konden we niet zolang wachten en is het reeds eerder geworden ...) maar aangezien de vraag wat naar de achtergrond verdwenen is wil ik hem hier graag even omhoog schoppen ;) ( in geval van interesse ga ik hem weer bijhouden via het topic wat reeds gestart was OF een nieuw "vers" topic....., maar toch bedankt :thumbsup:.....)

Dus : wie heeft er zin en tijd om naar de Maasvlakte te komen op Oudejaarsdag 2007 ????? ( herkansing voor diegene die niet geweest zijn afgelopen zondag...::wacko:

Spiegeltje :::::

Wie heeft er net als vorig jaar zin om op oudejaarsdag op de Maasvlakte gaan rijden?

Weet je nog Redhead die dacht dat 'ie in een duikboot reed, Ed en Dave die giga vast stonden in de blub en dan Renee die erwten soep kookte achterop zijn pickup Nissan.

Lijkt mij ontzettend leuk om weer zo'n dagje te hebben.

Dus wie komt er..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad:D, ik en mń colega konden het zeker waarderen dat jullie ons uit de blub getrokken hebben. Ik reed in een blauwe pickup en mń colega reed in een dichte (deze had minimaal 3 lieren + ankers nodig om weer op het droge te komen).

Even over de kwetbaarheid van de syncro's, tijdens deze dag heb ik waarschijnlijk een aandrijfas gesloopt en een mede buseigenaar ook één.

(misschien hoorde iemand de krakende pickup wel voorbij komen:blush: )

En zoals jullie met verwondering naar de bussies hebben staan kijken heb ik ook naar jullie staan kijken, want plaatsen waar de meesten van de 4x4 auto's niet door kwamen, kwamen de wranglers net wel door.

bij deze nogmaals bedankt en hopenlijk tot een volgende fanclub meeting

Hebben jullie ook een website toevallig ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

echt een goed filmpje, als je dit weer ziet verlang je gelijk weer terug naar die blubber bende:P.

www.syncronautslowlands.com daar kun je het een en ander vinden over de vw syncro's, waarschijnlijk zal nog niet alles werken want de nieuwe site is pas 3 dagen online.

overigens stond vandaag de auto (voor het eerst) op de brug en ik heb inderdaad een verotte aandrijfas en een defecte startmotor (zal waarschijnlijk onder water hebben gezeten:blush:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...