Spring naar bijdragen

5 Januari Heerde, Modderpoel drekdag II


dezperado
 Share

Recommended Posts

tja als het je interesse niet heeft.

m'n as schoonzoon kwam net even en zijn auto vond ik wel wat.

BMW 540 4,7 V8 Mag em van de zomer lenen om met boot naar Italie te kunnen

Moet alleen een trekhaak onder. Vraag me af of hij dan een grotere oliekoeler nodig heeft ivbm temp van de automaat. Die trekhaak betaal ik dan wel.

16 Mei gaan ze trouwen.

Mijn mercedes moest indertijd omgebouwd worden en dat kostte me hfl 8000

on topic.

de eigenaar gleed uit en viel helemaal in het water.

Ik was er niet bij. Was er wel bij dat ze ons om hulp kwamen vragen.

1 jeep was wel genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

m'n as schoonzoon kwam net even en zijn auto vond ik wel wat.

BMW 540 4,7 V8 Mag em van de zomer lenen om met boot naar Italie te kunnen

Tja Hans, zou je dat nou wel doen...vlg mij heb jij niet al te beste ervaring(en) met snelle auto's;)

Lekker rustig aan met je Jeep gaan:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bericht bevat 33 afbeeldingen. Je mag slechts 10 afbeeldingen invoegen. Ga terug

pfffffff

dsc_5799.jpg

dsc_5809.jpg

dsc_5825.jpg

dsc_5851.jpg

dsc_5860.jpg

dsc_5890.jpg

dscf0011.jpg

dsc_5925.jpg

dscf2395.jpg

Na ongeveer 60% fotos te hebben moeten weggooien, is er toch nog wat moois over gebleven :)

ook dankzij saskia en dennis en edjuh en fourtrak heb ik nog veel foto's tot vanmiddag in ontvangst mogen nemen!

na een aantal uur in gevecht te zijn photoshop en een hele lompe fout in de album generator staat het eindelijk online!

Meer van dit alles op het bekende adres:

http://4x4fotos.nl/etomite/index.php?id=66

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EJG red een soes

...

Geeft niet Hans, had ik ook niet gezien.:lol: Goed zo Evert, heb je je goede daad voor 2008 weer gedaan.:thumbsup:

Wel vreemd dat zo'n licht autootje er niet door komt. Veel van die Feroza's en Vitara's komen bijna overal door. Bestuurdersfoutje dan maar. Dat is het bij mij ook meestal.:)

Hé Rob, ga je die trial nog op dit forum zetten?

Groeten,

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 30 jaar in snelle autos gereden. Dat ik een keer pech had heeft niks met de snelheid te maken gehad.

met 2500 kgs achter de auto lijkt het me lastig om hard te rijden.

Komt bij dat een Jeep een van de slechtse autos is om iets te trekken.

Ik zit gemiddeld 100000 km op de weg en met een goede trekauto ervoor zie je ze toch vaak rare dingen doen hoor met 2000 kilo of meer erachter.

Ging pas geleden met de amg wat stenen halen voor de tuin. Had toch gauw 2000 kilo stenen bij mij en op de snelweg trapte ik het gas wat in en voor ik het wist reed ik ruim 120 km per uur en dacht ik oeps heb er nog een aanhangwagen achter zitten. En tis vaak heuvelaf dat de ongelukken gebeuren.

Maar wat ik wilde zeggen is. Gave foto's. Het terrein lag er mijns inziens spannender bij als een paar weken terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over, ik vind dat het een hoop actie mist, maar ik geef gewoon het terrein de schuld. :P

Filmpje online! 15minuten lang en 135mb groot.

er zit film van mij en nog een aantal mensen in verwerkt! en natuurlijk een beetje behind the scenes :D:) :oops:

http://4x4fotos.nl/etomite/index.php?id=66 !!!!

mocht die link falen om wat voor reden dan ook, hier een back-up van de gehele site:

http://212.187.83.113/etomite0.6/index.php?id=112

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...