Spring naar bijdragen

Mijn voorzetels staan op de werkbank...


Recommended Posts

Je kunt het doen terwijl ze in de jeep zitten. Maar het is handiger op de werkbank.

Ik heb het er niet zo makkelijk mee om gans de tijd op mijn knieën te zitten naast de Jeep.

Makkelijker is ook op de werkbank om het vel eraf te stropen, en nog véél makkelijker om het er terug op te stropen... :unsure: als ze nog in de Jeep zitten, ben je gegarandeerd wat vel van je knokkels kwijt... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

ZIEZO !! Stoelverwarming werkt terug.

Vandaag beide zetels hun lederen vel afgestroopt.

Dit gaat beter dan verwacht, gewoon het zwarte plastic houdertje van het leder over het ijzeren beugeltje schuiven en je kun het leder omplooien.

Dan de haakjes binnenin nog losmaken en gans de cover rolt op.

Op de plaats waar de zitting samenkomt met de leuning, aan de deurkant zou het element volgens vele internet bronnen moeten onderbroken zijn.

Na het lospeuteren van een witte zelfklever op die exacte plaatsen (beide zetels in spiegelbeeld hadden zelfde euvel !) zag ik onmiddelijk een bruine schroeiplek waar het blauwe draadje van het verwarmingselement doorgebrand was.

Draadjes terug aan mekaar gezet en dan een stukje plasticisolatie van een 4mm² draad erover en de verwarming doet het weer !

Als iemand hulp nodig heeft of tips hoe het moet, kom gerust eens langs, ik wil mijn ervaring wel met jullie delen.

Vind het erg dat ze bij Chrysler daar zo'n fortuin durven voor vragen, was op een half uurtje gefixt...

Hopelijk breekt het element nu nergens anders door... haha...:blush:

Zal murphy maar gunstig stemmen vandaag, maar ja... hoe... ?:blink:

Zou je mij de foto's kunnen mailen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

-Kick!-


Frans, heb je de foto's nog?

Ik heb de passagiersstoel weten te fixen, al wordt deze niet zo warm zoals het zou horen, maar de bestuurdersstoel is wat lastiger. in mijn geval. Bij de passagiersstoel was het al snel zichtbaar, bij de bestuurdersstoel is het wat meer graven.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, ik heb ze teruggevonden.

 

Sturen jullie mij een e-mail, dan krijgen jullie een zip terug met de foto's.

 

Raar, maar die foto's hebben destijds hier op het forum gestaan hoor, nu ja, no problem, mail maar.

 

groeten

 

frans

ps. mijn zetelverwarming doet het ondertussen al 7 jaar sinds ik de WJ heb gekocht (toen gingen ze niet, volgens de verkoper een zekering , hahahaha, wat wist die daarvan :whistle:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...