Spring naar bijdragen

Div. vragen.


Rebel
 Share

Recommended Posts

Ik heb vandaag een cherokee opgehaald, een 4 ltr. uit 1990.

Nu heb ik de volgende vragen:

- Het mengsel staat te rijk, je merkt het bij lage snelheden en de auto stinkt naar benzine. Ik heb al vluchtig wezen kijken naar de carb. maar kan op het eerste gezicht geen stelschroef vinden. Waarmee kan ik het mengsel armer zetten?

- De aircopomp pompt om de paar minuten, ik wil van de airco af. Hoe zet ik deze pomp uit?

- Heeft er iemand ervaring met het installeren van centrale deur-vergrendeling, en wat gaat zoiets kosten?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een cherokee opgehaald, een 4 ltr. uit 1990.

Nu heb ik de volgende vragen:

- Het mengsel staat te rijk, je merkt het bij lage snelheden en de auto stinkt naar benzine. Ik heb al vluchtig wezen kijken naar de carb. maar kan op het eerste gezicht geen stelschroef vinden. Waarmee kan ik het mengsel armer zetten?

Knap dat je een carburateur gevonden hebt....

Normaalgesproken wordt de inspuiting geregeld door je computer en valt er niets af te regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een cherokee opgehaald, een 4 ltr. uit 1990.

Nu heb ik de volgende vragen:

- Het mengsel staat te rijk, je merkt het bij lage snelheden en de auto stinkt naar benzine. Ik heb al vluchtig wezen kijken naar de carb. maar kan op het eerste gezicht geen stelschroef vinden. Waarmee kan ik het mengsel armer zetten?

- De aircopomp pompt om de paar minuten, ik wil van de airco af. Hoe zet ik deze pomp uit?

- Heeft er iemand ervaring met het installeren van centrale deur-vergrendeling, en wat gaat zoiets kosten?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Je kan de airco er ook helemaal uithalen, heb je wel een andere riem/snaar nodig maar goed te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan de airco er ook helemaal uithalen, heb je wel een andere riem/snaar nodig maar goed te doen.

En je zal eventueel een volg-wieltje moeten plaasten waar nu de pomp zit.

Er zijn al vele klanten van me die C.V. en eventueel elec. ramen hebben ingebouwd , de spullen hen ik natuurlijk allemaal liggen.

Mail me maar , of een PM kan natuurlijk ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap dat je een carburateur gevonden hebt....

Normaalgesproken wordt de inspuiting geregeld door je computer en valt er niets af te regelen.

Hoe noem je zoiets dan boven een spruitstuk?

Maar is hier dan echt niets aan te doen?

Er moet toch iets zijn wat dit verkeerde mengsel veroorzaakt?

Zal morgen even bellen of mailen Boris i.v.m de CV, goed functionerende elekt. ramen zitten er al in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe noem je zoiets dan boven een spruitstuk?

Maar is hier dan echt niets aan te doen?

Er moet toch iets zijn wat dit verkeerde mengsel veroorzaakt?

Zal morgen even bellen of mailen Boris i.v.m de CV, goed functionerende elekt. ramen zitten er al in.

Je bedoelt de Trottle-body daar zit alleen maar de stappenmotor en de TPS sensor in (gas positie sensor).

Als je een verkeerd CO2 hebt is vaak de druk-regelelaar defect die op de injector rial zit.

Je dient dan heel de injector rail te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou weer even wezen kijken bij daglicht en een stuk wijzer geworden.

De pomp die zo'n herrie maakte is geen aircopomp zoals de vorige eigenaar zei.

Ik dacht slim te zijn en heb van bewuste pomp de stekker los gehaald, na zo'n 9 km rijden deden de remmen het niet meer bleek een pomp te zijn van de rembekrachtiger, dat was wel even zweten op de snelweg.

De uitlaat rammelde tegen een dwarsbalk onder het chassis daar een wig van hout tussen geramd en het is over.

De benzine geur was geen benzine geur maar een vieze luchtverfrisser met een penetrante lucht.

Zondag als ik tijd heb de bougies en ontsteking nakijken want de auto stotterd nog wel een beetje bij een bepaald toerental en dan moet de auto weer goed zijn.

Nog maar weer een vraag van deze cherokeeleek hoe verstel je de passagiers stoel er is geen hendel te vinden?

Betreffende de CV daar moet ik nog even over bellen met Boris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht slim te zijn en heb van bewuste pomp de stekker los gehaald, na zo'n 9 km rijden deden de remmen het niet meer bleek een pomp te zijn van de rembekrachtiger, dat was wel even zweten op de snelweg.

:wacko::D:lol:

..gelukkig valt het verder dus wel mee.. stoelen kunnen ook vaak electrisch versteld worden, zit er geen 'joystickje' aan de zijkant?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...