Spring naar bijdragen

Jeep Fruitcorso te Tiel 8 september


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Uitnodiging Fruit Corso te Tiel op zaterdag 8 september a.s.

De Stichting 4-Stromenland organiseert al vele jaren het Fruitcorso te Tiel, waarbij ieder jaar weer tienduizenden gasten genieten van de prachtig wagens, naar zeer verschillende thema’s opgebouwd en volledig opgemaakt met werkelijk alle soorten fruit. www.fruitcorso.nl :)

Deze stichting heeft ons als Jeep Club Nederland verzocht aan dit corso deel te nemen, door in de optocht iedere fruitcorsowagen te laten volgen door een Jeep.:yes:

De bedoeling zal duidelijk zijn; als er alleen maar fruitcorsowagens voorbij komen, dan zie je op een gegeven moment door de appelen, de peren niet meer hangen.:P

De duizenden toeschouwers moeten telkens even naar iets anders kunnen kijken; iets dat kleiner, groter, mooier, lelijker, smaller, breder, lager, hoger is dan een corsowagen.:):whistle:

Je komt dan direct uit op Jeep, want niets verzet de zinnen van een toeschouwer sneller dan een Jeep en niets blijft telkens en opnieuw boeien, geen enkele Jeep is hetzelfde.:wub:

Dus bij deze een oproep om je te melden voor deelname aan het

Fruitcorso te Tiel op zaterdag 8 september a.s.:whistle:

We verzamelen ons rond 11.00 uur op een nader aan te geven locatie in Tiel, vervolgens zullen we worden verdeeld over het Fruitcorso, die van 13.00 uur tot 17.00 uur wordt verreden.

Voor lunches wordt gezorgd en de jeepers krijgen vrijkaarten voor de grote wagenshow na afloop van de optocht.

Om het schouwspel te vergroten zou ik het eigenlijk wel leuk vinden als iedere Jeeper ook iets persoonlijks aan het corso zouden kunnen toevoegen. :P

Neem je hond mee, speel de clown of de jager, haal de kap eraf, (zonder te flexen), laat die voorruit zakken, maak haar showroom klaar, presenteer de dood of de liefde, speel de tuinman of laat zien hoeveel klei aan je Jeep kan hangen, toon je accessoires en of je offroad equipement, speel de draak in zijn kooi of de prins in zijn rode koets, kortom gebruik je fantasie, leef je uit, its Showtime !!!! :ph34r:

Gaarne je opgave aan secretariaat@jeepclub.nl onder opgave;

Aantal personen…….type Jeep…………… en het door je gekozen thema

Meld je aan en laten we gezamenlijk eens en voor altijd duidelijk maken dat met Jeep alles nog mooier wordt, zelf het mooiste fruitcorso van Europa.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Geloof wel dat ik mee ga rijden in Tiel samen met mijn dochtertje, vind ze wel leuk hoop ik :P papa iedergeval wel :P.

Wat ik er van weet gaat het niet zo hard....dus eerst maar even mijn koppeling nakijken die is niet zo best:no:.....

En mijn radiator slang heeft een enorme bult die ga ik ook maar vervangen...het zou je maar gebeuren..file..:)

Alleen dat thema :whistle:...moeilijk..ga maar als Jeeper....denk ik :ph34r:..

Groeten Glenn..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me voorbereiden voor een Jeep promotie dag in Tiel.. :P........Als er nog iemand is met een HEEELE GRROOOOOTTEEE Jeep ( of USA) vlag is dan hoor ik het graag.......( even lenen voor het corso :huh:)

Tevens ben ik op zoek naar een aanhangertje of bagagewagen ( max 450 kg trekgewicht...) om iets op te gaan zetten,....wie o wie heeft er 1 staan in de regio Rijnmond....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..........heb reeds een Jeepvlag van de dealer in Waddinxveen, mtr of 4 hoog... :yes:( thanks !!) ....nog meer spullen te leen of te geef zijn welkom natuurlijk.:lol:..., heb ook al wat dealers aangeschreven om te zien of ze wat kwijt willen.;). Wie oh wie gaat er nog meer richting Tiel :lol:????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...