Spring naar bijdragen

Jeep Fruitcorso te Tiel 8 september


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik ben hier nieuw op het forum en pas drie dagen in het bezit van een YJ. Kan ik als nieuw lid ook al mee ??:)

Ik woon vlak bij Tiel en de corsowagen van het dorp Ingen wordt 100 meter van mijn huis opgebouwd :blush:

De Jeep moet tegen die tijd "show" waardig zijn :P

Gewoon een een email sturen naar het secretariaat, een stuk directer dan hier wachten op antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ehh... nieuw lid???

Ik neem eigenlijk aan dat john het "lidmaatschap" van Jeepforum|NL bedoelde... En wij hebben eigenlijk niets met dit evenement van doen, al doen er veel Jeepforummers aan mee!

Maar het kan ook dat hij, wat Kameel uit het eerste postje opmaakt, pas een paar dagen lid van de Jeepclub is...

Hoe dan ook: Met "Secretariaat" bedoelt Kameel het secretariaat van de Jeepclub... (www.jeepclub.nl)

:)

Edit: 't Was dus al duidelijk... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig... ik maak toch nog iets duidelijk.... :)

Het antwoord is Ja... De jeepclub en het Jeepforum zijn 2 aparte "club's"...

Dat er veel Jeepforummers lid zijn van JCN, en veel JCNers op het forum actief zijn, heeft alles te maken met de gezamelijke passie voor ons merk.:B

Maar het staat dus verder los van elkaar!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm als ik het goed tel, zijn het er 8 met mezelf meegerekend hier op het forum die mee rijden....

Of weet iemand meer, hoeveel aanmeldingen er zijn..

Van Ruud ( dutch Rebel) te horen gekregen dat het al lekker druk gaat worden , aantallen zijn me even ontschoten :whistle:maar stuur hem een pb`tje en hij zal het je ongetwijfeld kunnen vertellen....het gaat niet alleen om Jeepforummers alleen maar ook om de Jeep club Nederland leden zelf ( waar het o.a.vanuit gaat natuurlijk ) en die hier misschien niet komen of reageren en daar zijn ook al wat aanmeldingen als ik het goed heb:yes:.

Ben ook benieuwd naar de laatste stand van zaken dus......hou (me) ons op de hoogte...:unsure: , Tot in Tiel Glenn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In geval van nood zetten we de servicewagen in, dus feitenlijk nog 1..!!

Nog een fruitjeepje............!!!!!!!!!!:D:D

Komop Jeepers,.......even een paar vitamientjes happen :D,....goed voor de gezondheid :lol:....wie gaat er mee ?

** misschien anders de eerste snel een rondje laten rijden en achteraan aan laten sluiten..:D:P....**

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een gezellige dag en er waren 17 jeeps die zee en van tijd hadden om met elkaar te kletsen en mekaars brommers te bekieken.

Het Corso was op TV Gelderland en er werd niet een maal een jeep in beeld gebracht. In een flits zag ik Ruud achter een praalwagen en dat was het.

Nou hadden we natuurlijk niet zo zeer met fruit te maken hoewel een onzer Jeeps uit Maurik dacht ik een paar kisten appelen achterop had heel leuk dus.

Verder had Ollie 2 man aan boord in een soort Disney costuums die uren lang aan het dansen en springen waren en de kleine kinderen geweldig hebben vermaakt. Ik heb dde kop van een vande beesten even opgezet voor de foto maar dat was al bloedheet. Het publiek bestond hoofdzakelijk uit ouden van dagen en rolstoelrijders dus ik was volkomen op mijn gemak.

Het tempo was dermate langzaam dat ik onder weg in de stoet gewoon gestopt ben en een frietje ben gaan halen tot grote hilariteit van het publiek. Ja je moet toch wat want je zat je rot te vervelen. 5 uur gereden en 16 km afgelegd. Begreep later dat er een CJ ( Simply Red en een Grand waren warm gelopen. Ik heb hem gewoon de hele weg in 1 laag gehad.

Na afloop konden we nog naar een of andere show en er was ook een popfestival APPELPOP overdekt voor 35.000 man. Maar ik hield het voor gezien en ben naar huis getuft.

Hier een paar pics http://www.flickr.com/photos/16182987@N00/show/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...