Spring naar bijdragen

zaterdag 23 en zondag 24 KIEN Arnhem


dezperado
 Share

Recommended Posts

Introductie van nieuwe jeeps. Verhoogde en met 35 ers uitgeruste wrangler 4 deurs te zien in het terrein. Een off road track met blauw t/m zwart parcours

Dus nieuwe modellen bekijken of je eigen jeep uitlaten in de modder kom dan lekker naar KIEN bij het Velperbroekcircuit in Arnhem

:lol::bye1::P:bye1::bye1::bye1::bye1::bye1:kien15jo4.jpg

kien21xl7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er zaterdag, ik geloof dat ik de enige was die met zijn eigen GC op het terrein gereden heb. Alleen maar demo auto's van Kien die rondreden met bezoekers. Maar mijn WJ-tje deed het hier best wel goed. ( veel geleerd natuurlijk in Wamel ). Dezperado gezien met zijn fantastische Jeep. Wel de moeite waard, Hamburgers, Hot Dogs, drankjes etc. Leuk initiatief. Veel plezier wens ik jullie morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De voorzitter was gisteren druk met de spullen van de jeepclub inpakken samen met Jos Beekman ,Ozzy,Comanche en ik af en toe. Maar kan niet zo best sjouwen.Eergisteren de brugkolommen laten zakken met Ruud en in de container gelierd ,geduwd,gedrukt. Met zn tweeen was dat een hele klus maar is gelukt met snatchblokken ,lier en krikken.

Maar alles zit in de container dus vandaag kan Ruud ook gaan spelen. Het terrein is uitgezet door Black Bear en de daarvoorgebruikte spullen zullen bekend voorkomen.

Ik ga weer effe speule en ook Frits, Ruud, Hendrik, Utah.

Momenteel stralend blauw hier. Misschien tot latersz in het terrein.

verhuizenjcn02jz0.jpg

verhuizenjcn03us1.jpg

verhuizenjcn05un2.jpg

verhuizenjcn01jd0.jpg

Shot at 2007-06-24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is helemaal niks bizonders met het kenteken.

Kijk als je af en toe in het terrein zit dan loopt je plaat wat schade op

Jullie denken dat erop de plaat PH GF 34 staat FOUT Het is FH-GF-34

Cj7 met gas en 8 cyl. 1978 Niks mee aan de hand.;)

kentekjg4.jpg

:lol::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...