Spring naar bijdragen

zondag 20 mei 2007 PEELLAND route


dezperado
 Share

Recommended Posts

Nou ......

Wij hebben vandaag even een testrit gemaakt samen met Bumper en Kameel en ik kan je zeggen:

Deze tourtocht is TOP !!! :huh:

tipje v/d sluier: weinig verhard;)

Kun je iets zeggen over de condities voor 'n standaard jeep, zonder lier/sleeplint etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je rijdt niet alleen de tour, dus er komt altijd wel iemand die je kan helpen... (wel aardig zijn dan hè :huh: ).

Gisteren al 1 hindernis weggenomen (filmpje volgt), alhoewel we er even over gedacht hebben om de boom terug te leggen, nádat wij er voorbij waren :no: .

Verder echt een hele leuke route, die af en toe best pittig is.... Je hebt ten slotte niet voor niks een JEEP!

Foto's en filmpjes volgen vanavond, als we hebben uitgevonden hoe het allemaal werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen, géén enkel evenement van Jeep Club Nederland is alleen voor leden, wel alleen voor Jeepers,

Uiteraard gaan leden wel voor wanneer het aantal inschrijvingen beperkt moet zijn en................

niet-leden betalen een toeslag voor deelname

Overigens kun je je nog vandaag als lid aanmelden en dat kan zelfs bij de inschrijving en als je slim bent doe je dat, want............

de toeslag voor één evenement (€ 20) is alleen al 4 maanden lidmaatschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab, wat is dat toch met die jeep van je..... please info

Wat moet er nog gebeuren.... ik wil hem best komen wassen op Heemlvaartdag.... als het dat is,:bye1: dan toch.

Hahaha :wacko::)

Kump goe...

Ik ga een "sleutelplicht" instellen voor bezoekers denk ik Dez....

Deed ik vroeger ook met strafregels (die ik toen nog wel "eens" mee naar huis kreeg). Langskomen prima, wel ff 100 strafregels voor me schrijven...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...