Mjoeb Geplaatst May 7, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 7, 2007 Kan iemand mij vertellen hoe "doorgezakte" bladveren van een YJ er uitzien, als ze gedemonteerd zijn. Zijn ze dan ook vlak of door gebrek aan gewicht erop, weer min of meer gewoon boogvormig? Oftewel hoe zie je aan een los verenpakket of het nog goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst May 7, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 7, 2007 je zegt het zelf al. zonder belasting zien ze er aardig uit maar onder de auto is het andere koek. als je ze zelf wat doorgezakt hebt zet er een veerblad bij ( add a leaf) Heb ik ook gedaan achter vanwege het vele en zware gereedschap wat ik altijd bij me heb. Het blijft uitstel van executie. Gaat niks boven stel nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mjoeb Geplaatst May 7, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 7, 2007 Klopt, nieuwe zou de beste keus zijn. Maar dan zou ik meteen extra willen verhogen en dat kost ook weer extra natuurlijk. Niet allen geld maar ook tijd. Mijn veren staan bijna horizontaal maar nog niet doorgezakt. Het geeft nog geen problemen, maar die kan je ook maar beter voor zijn. Ik kan nu gebruikte krijgen voor weinig dus leek me een goede optie. Misschien ga ik er een blad afhalen en gebruiken als add-a-leaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast IRONBITCH Geplaatst May 8, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 8, 2007 ik heb op mijn CJ7 op de achteras add a laef van een Wringer ertussen zitten op advies van Nico toen die nog bij B & S werkte. omdat ik er 2 gastanken en een gereedschapkist erachter in heb liggen en een benzinetank natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst May 8, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 8, 2007 ik heb op mijn CJ7 op de achteras add a laef van een Wringer ertussen zitten op advies van Nico toen die nog bij B & S werkte. omdat ik er 2 gastanken en een gereedschapkist erachter in heb liggen en een benzinetank natuurlijk Elke stuiver die je voor een a.a.l. uitgeeft is er al een te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mjoeb Geplaatst May 9, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2007 Elke stuiver die je voor een a.a.l. uitgeeft is er al een te veel. Kun je een kleine uitleg geven? Geldt dit ook als je op nieuwe veren een a.a.l. toepast om ze zwaarder te kunnen belasten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst May 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2007 Kun je een kleine uitleg geven?Geldt dit ook als je op nieuwe veren een a.a.l. toepast om ze zwaarder te kunnen belasten? "Gewoon" nieuwe kopen. Komt er toch een keer op neer dat je ze moet vervangen dus kan je dat geld beter in nieuwe veren stoppen. En evt zwaarder belasten? Als je goed zoekt zal je zien dat er verschil zat zit in de verschillende merken. Ze bieden ze aan voor hardtop rijders, softtoppers en met verschillende aantal veerbladen. Der schijnt ok een bedrijf te zijn in NL die ze naar wens maakt. Maarja de keus blijft bij jou......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst May 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2007 ik heb op mijn CJ7 op de achteras add a laef van een Wringer ertussen zitten op advies van Nico toen die nog bij B & S werkte. omdat ik er 2 gastanken en een gereedschapkist erachter in heb liggen en een benzinetank natuurlijk Na lang zoeken heb ik het op gegeven. Waar zitten bij zo'n ding A.A.L, soesrijdertje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst May 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2007 Der schijnt ok een bedrijf te zijn in NL die ze naar wens maakt. Op maat gemaakte bladveren? Heystee automotive..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast IRONBITCH Geplaatst May 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2007 dat bedrijf zit in Heerlen op de Palenbergstraat. dat weet ik toevallig want daar stonden regelmatig verschillende terreinwagens voor de deur. daar zit nog een ouderwetse ijzersmederij. want ik heb 10 jaar op route Z-Limburg gereden. en moest daar ook weleens verenpakketten lossen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst May 9, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2007 euh.....kweenie maar op hun sait staat Heystee Automotive b.v.Address: Roysloot 8c, 2231NZ, Rijnsburg, The Netherlands das geen heerlen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mjoeb Geplaatst May 10, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 10, 2007 Ik weet genoeg. Zodra hier alle financiele gaten zijn gevuld gaat er een verenelift komen met nieuwe veren en alles wat erbij hoort. Dat zal de rijeigenschappen zeker goed doen. Vwb zwaardere belasting; dat speelt hier niet, dus maatwerk zal niet nodig zijn. In Heerlen zit Bull Staal, die zal je wel bedoelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utah Geplaatst May 10, 2007 Rapporteren Share Geplaatst May 10, 2007 Ik weet genoeg.Zodra hier alle financiele gaten zijn gevuld gaat er een verenelift komen met nieuwe veren en alles wat erbij hoort. Dat zal de rijeigenschappen zeker goed doen. Vwb zwaardere belasting; dat speelt hier niet, dus maatwerk zal niet nodig zijn. In Heerlen zit Bull Staal, die zal je wel bedoelen. Succes tegen die tijd met de zoektocht naar een voor jou juiste verenpakket. Kijk rustig eens rond in de US. Het aanbod is er enorm. Kijk evt ook eens hoe die Yanks de verschillende merken ervaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petrus Geplaatst May 19, 2010 Rapporteren Share Geplaatst May 19, 2010 Op maat gemaakte bladveren? Heystee automotive..... Die maakt alleen voor cj en yj geloof ik, voor chiefs en wagoneers heeft ie toch een order portefeuile nodig van 100 sets of meer. Dus toch maar een std setje bestellen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.