Spring naar bijdragen

Wat Voor Stekker?


Beastie
 Share

Recommended Posts

Vanmiddag ben ik de hendel aan het loshalen voor de motorkap te openen,valt er onder uit het dashboard een brede stekker waarop ook een blokje met zekeringen zit.(stuk of 5).

De stekker is ongeveer 10 cm breed.

Ik heb vervolgens nog meer dashboard weggenomen,maar kan geen plek vinden waar die thuishoort en heb geen flauw idee waar die voor dient.

Alles werkt ook gewoon,dat is het niet,maar zal toch ergens voor zijn neem ik aan.

In de fsm gezocht maar kan het niet vinden of ik kijk eroverheen. :thumbsup:

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat alarm altijd/meestal? met zwarte bedrading werdt gelegd.. (verwarrend voor potentiele diefjes)

Maar als alles het nog doet wegwerken met tie-rapje en gauw vergeten dat je 'm vond.

Wegknippen kan tot gevolg hebben dat er alsnog een startonderbreker geactiveerd wordt weet ik uit ervaring :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht dat alarm altijd/meestal? met zwarte bedrading werdt gelegd.. (verwarrend voor potentiele diefjes)

Maar als alles het nog doet wegwerken met tie-rapje en gauw vergeten dat je 'm vond.

Wegknippen kan tot gevolg hebben dat er alsnog een startonderbreker geactiveerd wordt weet ik uit ervaring :thumbsup:

Eenvoudige test:

trek de zekeringen eruit en bekijk wat er niet meer functioneerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...