Spring naar bijdragen

Ben Bezig Om Een Tj 4.0 Te Gaan Kopen, ***update, We Hebben Er Een&#3


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou hij heeft hem hoor die groene(nee niet die tractor)

Ad nogmaals feli!!!!! :whistle:

Thanks ED en Nils voor de technical support ^_^:wacko::o en het overdenken waar de centen nu eens op kapot te slaan.. :wacko: ...

Nou de aankleding maar eens gaan overdenken.. :yes: ....

Nog even een chauffeur regelen en dan kan ik hem ophalen..... :blush::wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Februari ging je die Rode toch 4 inch verhogen met Ed ??? Maar je bent zeker net zo lang op zoek naar die keggen als naar een TJ. :o heb er nog wel eentje schaal 1:18 Kun je lekker driften.

Tja,...Ed had het zo druk , kwam er niet van :wacko: ......( en een TJ trok me toch wel na de meeting van Strijen :wacko: ** thanks JanJeep** ) en als ik iets in mijn kop heb dan.......koop ik er een TJ bij.........( 18 mrt begonnen met denken van zal ik er eens een gaan zoeken en de 26 e gekocht,......toch redelijk vlot :whistle:^_^ ???? )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ziet er gelikt uit mooier dan die rooie velgen van die Fendt

Veel plezier ermee.

44443019ew8.gif

Thanks,...bij die trekker sleepten mijn benen over de grond ^_^ ................( en dan kom ik zelf niet meer door de APK straks.. :o .)

Gaan hem zowieso verhogen :wacko: !!!!!!!!!!!!!!! ( afspraak gemaakt met ED , die heeft reeds ervaring met Janjeep dan ... :whistle: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je TJ!

Veel plezier.

Groen rulez.....

Grtzzz

Albert & Petra

Thanks, Ben steeds meer overtuigd van de goede kleur .. ^_^ ..( past mooi in het bos , qua camouflage dan :wacko: ......)

wow, komt me vreselijk bekend voor.. zo mooi. :whistle:

Euhhhhh, toevallig ook iets groens voor de deur staan ???? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja waneer je kunt kiezen tussen een zwarte en een groene.......is de groene de beste keus

Gelukkig :wacko: , goed gekozen dus......( veegt het zweet van zijn voorhoofd ) , was wel even twijfelen. De zwarte was waanzinnig stoer. :whistle: ..maar de kwaliteit van de Groene deed het hem :o .

uhuh.. welkom bij de GreenJeepClub. ^_^

DUIDELIJK :wacko: !!!! (vriend voor het leven :blush: !!! )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och och krijgen we nog een kleuren groepje erbij, de Zwarten, de Rooie, de GROENEN, en natuurlijk het blauwe kamp! Kunnen we gaan ganze borden met auto's... :whistle: Nou ja je hoort nou bij de 6 cilinder club ^_^

Maaruh Ad gefeliciteerd! Het is en blijft de netste van de twee. Plus dat ie in z'n 4 laag toch wel een stukkie gezonder klonk als die zwarte. Mooie wagen! :wacko:

Was maar goed dat we uiteindelijk weggingen anders was ik ook met een andere Jeep thuisgekomen en dan geen TJ :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och och krijgen we nog een kleuren groepje erbij, de Zwarten, de Rooie, de GROENEN, en natuurlijk het blauwe kamp! Kunnen we gaan ganze borden met auto's... ^_^ Nou ja je hoort nou bij de 6 cilinder club :o

Maaruh Ad gefeliciteerd! Het is en blijft de netste van de twee. Plus dat ie in z'n 4 laag toch wel een stukkie gezonder klonk als die zwarte. Mooie wagen! :wacko:

Was maar goed dat we uiteindelijk weggingen anders was ik ook met een andere Jeep thuisgekomen en dan geen TJ :wacko:

groen, blauw.. ik ben van alle markten thuis, ik voel me groen maar ben blauw... :whistle:

maar, mooie jeep!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tot 6 september geen APK zorgen toch ???

Gaan er ook nog een nieuwe APK op regelen :wub: .....maar zal niet zo`n probleem zijn denk ik ( blijft altijd een gok met een Jeep toch :blush: ?? )

Gefeliciteerd man! ziet er goed uit!

Thanks,

Tijd dat we hem inwijden op de Maasvlakte :o ( ben je ook weer van de partij met "de witte ":( ?? )

groen, blauw.. ik ben van alle markten thuis, ik voel me groen maar ben blauw... :wacko:

maar, mooie jeep!!!

Thanks :wacko: ,...hartverwarmend al die positieven reacties........ :whistle:^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...