Spring naar bijdragen

Ben Bezig Om Een Tj 4.0 Te Gaan Kopen, ***update, We Hebben Er Een&#3


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

:wub: Ben benieuwd of er iemand in de nabije toekomst ( maanden) van plan is om zijn TJ te gaan verkopen :rolleyes: ,....dit om te zien of ik misschien naar een TJ 4.0 over kan gaan stappen :whistle: . Heb bij Jan Jeep een stukje meegereden en het is een klein beetje ( erg) gaan kriebelen.... :blush: , het geluid van zo`n 4 liter is geweldig en de trekkracht onderin ook :P .

Het liefst een waar al wat aan verspijkerd is ( op een goede manier..) zoals wat verhoging e.d. , zodat hij mee kan in het terrein...

Hoor graag van medejeepers die misschien voor wat nieuws gaan , of die er vanaf willen door omstandigheden.. :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zoiets ?

Staat te koop op MP

Ben er al mee bezig maar de prijs is ook behoorlijk fors :rolleyes: ( ondanks de toebehoren en de schitterende staat , de lier hoort er echter niet bij en dan blijft het een 97`er met een verhoging en rubicon flares.. :glare: ..)

Hij wil wel inruilen maar daarvan is de prijs te laag voor me :whistle: . Mocht ik de YJ kunnen verkopen dan is het misschien te doen... :wub:

Hij is wel schitterend....... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohw sorry, wilde alleen n beetje helpen :rolleyes:

deze dan?

http://cgi.ebay.de/Jeep-Wrangler-TJ-4-0L_W...1QQcmdZViewItem

Ook leuk :wub: ,...allleen een beetje ver weg en ik denk dat er nogal wat import/bpm op zit :glare: . Ook is de minimum bied prijs nog niet bereikt...

Heb liever een TJ van een "bekende " van het forum waar en en ander van bekend is en die derhalve in betrouwbare goede staat is :P .

Ik houdt zelf Marktplaats en andere sites in de gaten dus zie de meeste wel staan , echter misschien zijn er mensen die ergens in hun achterhoofd hebben om hun TJ te gaan verkopen en dan hoor ik het graag..... :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He ad,

Deze vanmiddag zien staan bij van dijk in Dordrecht... Het standaard is er net vanaf. Was een leuk wagentje om te zien...enuh een jeep bouw je he! :)

Wat doe jij bij die mercedes dealer :huh: ,.....toch niet stiekem voor een G-klasse wezen kijken he :glare: ????

Maar hij is wel leuk , zoek er alleen een die particulier verkocht wordt ( qua prijs een stuk aantrekkelijker. :whistle: ..en vaak beter "aangekleed" :) )

Ben me aan het orienteren om te zien of ik over ga stappen en krijg nu alle advertenties te zien ( die ik zelf ook wel eens zie staan op marktplaats e.d. <_< ) maar het gaat me om iemand die het ook aan het overwegen is om hem te verkopen ( liefst een forum auto waar het verleden van bekend is..). Heb er geen haast mee tenzij er iemand is voor mijn YJ , dan zal ik wat harder moeten zoeken want zonder kan en WIL ik niet.... Als het niets wordt dan gewoon met de 2,5 ltr verder . :P .

Thanks Blue,....alles goed verder ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maaruh wat wordt het nou een YJ, TJ, XJ??? kan allemaal met een 4.0... ^_^

Welluh je LARO Paddo overzetten he!! :P;) anders moet ik je gewoon weer Ad gaan noemen :P

Ik ga morgenmiddag naar een zwarte TJ kijken van 98 ^_^ ,.....zonder paddo :thumbsup: ( dan maar niet zo hard door het water.. ^_^ .) , als hij is zoals op de foto`s dan is hij verkocht. Hoeft niet veel aan te gebeuren , is redelijk standaard. Voor verhogen e.d. had ED wel een goed idee. Daar moeten we het dan maar eens over hebben als het tot een aanschaf komt.

** fingers crossed** :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijkuh nie kopuh :thumbsup:

Duhhhhh ??

Heb na vandaag zelfs de keuze uit twee TJ`s :unsure: ,..moet er vannacht over slapen om te zien welke van de twee het gaat worden :lol: . En euhh Dez ,....kijkekijkeniekope kennen we hier niet :thumbsup: Ik zal wel laten weten welke het uiteindelijk is geworden......

Topic titel kan gewijzigd worden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

screenhunter249zf8.jpg

vind em wel bij je passen

Zeker, zeker.......ben alleen bang dat mijn benen over de grond gaan slepen :thumbsup: , dus toch maar verhogen dan.. :lol: ... ( je neemt me toch niet in de zeik het Dez :unsure: !!!! )

Voor de geinteresseerden,...we gaan vanavond weer het hele pokkeeind rijden en beslissen dan welke het wordt. Ik krijg hulp van twee hele gouwe gabbers om de keuze verantwoord te laten verlopen. :thumbsup: ...... wordt vervolgd !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...