Libero Geplaatst February 19, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 19, 2007 Zo eindelijk de reply: Loopt perfect op 8 cylinders Zaterdag/Zondag gesleuteld... Zondagmiddag contactsleutel omgedraaid en de motor loopt weer als een zonnetje. Sloeg trouwens onmiddelijk aan 8 klappen en de motor liep mooi rond. Heb er nieuwe 10W40 half syntetische olie in gedaan Heb ik hier ergens gelezen Prachtig geluid uit de 3 duimer!!Da's een echt V8 roffel Wat een verschil! De auto trekt op als een lier en loopt keurig en de motor ligt helemaal stil en loopt zowel op benzine als LPG wondermooi. Ook heb ik mijn nieuwe achterlichten gemonteerd ze staan perfect bij mijn zwart metallic lak. Zodra ik wat tijd heb zal ik een reeksje fotoos plaatsen Ik moet ze nu ergens uploaden ofzo en dan naar hier linken Dat doe ik nog dan............ Bedankt allemaal voor het meedenken en zal hier nog veel keer komen kijken Groeten Appie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JgrCherokee Geplaatst February 19, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 19, 2007 Dat klinkt allemaal positief. Dan heb je eer van je werk gehad! Hopelijk heb je nog veel rijplezier van de wagen. Eind goed al goed. Als ik dat hier op het forum allemaal zo lees over de V8'ten vooral de 5.9 heb ik precies al spijt dat ik niet langer heb gewacht om een te kopen. Heb ongeveer een twee jaar op zoek geweest naar een GC V8 versie, telkens de 5.9 versies vielen buiten men budget. De 5.2 versies hadden telkens teveel KM's naar men zin (maar ik heb hier ondertussen al gelezen dan 200.000km geen probleem is voor een GC om nog jaren plezier te hebben. Toen stootte ik in 2005 op een GC 4.0 limited van 1996 echt een propere wagen, voor een interresante prijs, binnenin als nieuw, nooit terrein gedaan, het onderstel was zeer proper, geen roest, geen slijk, geen trekhaak, dus nooit zware lasten getrokken, eerste eigenaar (auto van mevrouw) weinig km's ( +/- 90.000km), een zeer interresante onderhoudshistorie, waar er tijdens de onderhoudsintervallen niet op een euro is gekeken. De enige nadelen waren dat de wagen buitenlandse papieren had (de eigenaar had winkels in vershillende landen, deze wagen was om in belgie rond te rijden maar stond int buitenland ingeschreven), hij moest dus nog ingevoerd worden, en er stond geen LPG in. Er is nu een VSI van prins ingebouwd (zeer tevreden over). Over de wagen ben ik zeer tevreden, enkel het V8 geroffel wat de GC bij mij geliefd maakte mis ik wel een beetje. groeten JgrCherokee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Die zwarte cilinder was de allerslechtste meer dan 3mm ingeslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Als er scheuren of beginnende scheuren zijn moet kijken tussen de twee kleppen in op het smalste gedeelte daar waren bij de eerste haarscheuren te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Hier de zwoeger met zijn kapotte koppen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Hier kan je het effect van ingeslagen kleppen checken zonder de kop eraf te halen Bij een goede kop zijn alle klepstelen even hoog Bij mijn oude kop dus niet de kleppen die he laagst zijn zijn dus goed en waren de inlaat kleppen Als het zo is moet je dus laten reviseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst February 25, 2007 Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Nice pics (en nuttige info!) Ben blij voor je dat ie weer én mooi loopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Hier is de gereviseerde sloop kop uit 1996 met op de kleinste kleppen welke de uitlaatkleppen zijn de nieuw geplaatst LPG zetels Dit zijn ringen die in uitgevreesde kamers geperst worden Hiermee kan je weer heel wat kilometers rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Libero Geplaatst February 25, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2007 Hier zit de nieuwe kop er weer op .......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.