Spring naar bijdragen

Loopt Niet Op 8 Cylinders


Recommended Posts

Zo eindelijk de reply: Loopt perfect op 8 cylinders

Zaterdag/Zondag gesleuteld...

Zondagmiddag contactsleutel omgedraaid en de motor loopt weer als een zonnetje.

Sloeg trouwens onmiddelijk aan 8 klappen en de motor liep mooi rond.

Heb er nieuwe 10W40 half syntetische olie in gedaan

Heb ik hier ergens gelezen

Prachtig geluid uit de 3 duimer!!Da's een echt V8 roffel

Wat een verschil! De auto trekt op als een lier en loopt keurig en de motor ligt helemaal stil en loopt zowel op benzine als LPG wondermooi.

Ook heb ik mijn nieuwe achterlichten gemonteerd ze staan perfect bij mijn zwart metallic lak.

Zodra ik wat tijd heb zal ik een reeksje fotoos plaatsen Ik moet ze nu ergens uploaden ofzo en dan naar hier linken

Dat doe ik nog dan............

Bedankt allemaal voor het meedenken en zal hier nog veel keer komen kijken

Groeten Appie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat klinkt allemaal positief. Dan heb je eer van je werk gehad!

Hopelijk heb je nog veel rijplezier van de wagen.

Eind goed al goed.

Als ik dat hier op het forum allemaal zo lees over de V8'ten vooral de 5.9 heb ik precies al spijt dat ik niet langer heb gewacht om een te kopen.

Heb ongeveer een twee jaar op zoek geweest naar een GC V8 versie, telkens de 5.9 versies vielen buiten men budget.

De 5.2 versies hadden telkens teveel KM's naar men zin (maar ik heb hier ondertussen al gelezen dan 200.000km geen probleem is voor een GC om nog jaren plezier te hebben.

Toen stootte ik in 2005 op een GC 4.0 limited van 1996 echt een propere wagen, voor een interresante prijs, binnenin als nieuw, nooit terrein gedaan, het onderstel was zeer proper, geen roest, geen slijk, geen trekhaak, dus nooit zware lasten getrokken, eerste eigenaar (auto van mevrouw) weinig km's ( +/- 90.000km), een zeer interresante onderhoudshistorie, waar er tijdens de onderhoudsintervallen niet op een euro is gekeken. De enige nadelen waren dat de wagen buitenlandse papieren had (de eigenaar had winkels in vershillende landen, deze wagen was om in belgie rond te rijden maar stond int buitenland ingeschreven), hij moest dus nog ingevoerd worden, en er stond geen LPG in. Er is nu een VSI van prins ingebouwd (zeer tevreden over).

Over de wagen ben ik zeer tevreden, enkel het V8 geroffel wat de GC bij mij geliefd maakte mis ik wel een beetje.

groeten

JgrCherokee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...