Spring naar bijdragen

Stoelen Omruilen...


boefke
 Share

Recommended Posts

heb die jeep Perfomance nu wil ik graag weer een jeep maar een op diesel nu kom ik bij deze uit deze is het mogelijk om me stoelen over te zetten in deze jeep ?

ja wist niet goed waar ik het neer moest zetten dus vandaar ff hier tis niet echt tecnies de vraag is dus of het gaat met electra en de maat enzo.

weet iemand dit ??

ben leek als het hier om gaat. :P

ja blonT he :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles kan je overzetten. Indien er geen electra ligt moet er ff een kabeltje getrokken worden.

Ik heb diverse keren stoelen van cherokee naar cherokee omgezet en dit is eenvoudig. Ze zitten met 4 bouten in de bodem vastgeschroeft en dan kun je de hele stoel eruithalen.

Succes,

sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mits dat je niet het model hebt , dat in oosterijk is gemaakt (heeft een balkje op de bodem)

En raad eens waar de Diesels vandaan komen??? Ik heb begrepen dat alle Diesel XJ's in Oostenrijk geassembleerd zijn...

Droopie heeft ook stoelen uit een 4.0i Limited in z'n diesel gemonteerd.... er zat een balkje in de weg... :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemde biedingslijst bij deze XJ:

Bod Bieder Datum

? 2.000,00 wecowski 03-02-07, 15:11

? 2.000,00 wecowski 03-02-07, 15:12

? 2.000,00 wecowski 03-02-07, 15:13

? 1.950,00 wecowski 03-02-07, 15:03

? 1.900,00 wecowski 03-02-07, 15:03

? 1.800,00 Streurman 02-02-07, 21:41

:blush::thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advertentie is weg, deal gesloten ?

ze hebben hem voor me neus weggekocht komt omdat je weer eens lang op de verzekering moet wachten gek word ik daar van.....ja mensen morgen ff KIJKEN met nadruk op kijken naar een patrol long body maar of dat hem word ik weet het niet......hij is niet zo heel erg mooi maar hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...