Spring naar bijdragen

Checkout ,y Mew Tail Lights


Recommended Posts

Ik heb die achterlichten ook op mijn GC zitten(gekocht op ebay) :P erg mooi alleen APK afkeur er zitten nl geen mistlampen op!

dus lamphouders ff afplakken en 1 x per jaar lampen wisselen(10 minuten werk) enne wanneer gebruik je je mistachterlampen nou eigenlijk....mensen hebben er meer last van dan gemak en je kan ze niet meer per ongeluk aanzetten dus iedereen blij behalve de apk meneer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die lampen van boven in "smoke glas" uitvoering op e bay gekocht

Zal ik ook wel apk wissel moeten gaan doen

Maar ja mooi is ook leuk

Ps mijn huidige achteruitrijlichten werken niet??

Schakelaar uit bak ofzo??

Ofzit de schakelaar aan de bedienings pook??

Iemand die dat zo weet???bouwjaar 1998 5.9 V8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha gelukkig valt er over smaak niet te twisten, Ik heb ook de smoke glas versie en nadat ik een paar keer met de schroevendraaier klaar gestaan heb om ze er weer af te schroeven ben ik er nu wel blij mee..........we willen nu eenmaal net ff wat anders en ik vind ze erg mooi... zal wel een foto maken. Ik vind (gr)cherokees met bullbars verschrikkelijk tja zo hebben we allemaal wel wat ach ja zo hou je al die blauwe jeeps een beetje uit elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmm ik zou die foto wel even willen zien

kan je hem mailen of plaatsen?

Haha gelukkig valt er over smaak niet te twisten, Ik heb ook de smoke glas versie en nadat ik een paar keer met de schroevendraaier klaar gestaan heb om ze er weer af te schroeven ben ik er nu wel blij mee..........we willen nu eenmaal net ff wat anders en ik vind ze erg mooi... zal wel een foto maken. Ik vind (gr)cherokees met bullbars verschrikkelijk tja zo hebben we allemaal wel wat ach ja zo hou je al die blauwe jeeps een beetje uit elkaar.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...