Spring naar bijdragen

Onderdelen Gezocht Cherokee Performance


boefke
 Share

Recommended Posts

heb gisteren ff potje staan te janken ja janken :ph34r: lang verhaal kort moest uitwijken voor hond en heb toen ijzere hek geraakt waar de boom mee word beschermt eigenaar is terecht dus....maar ja hoop romp slomp...maar goed genoeg over dat...nu op weg naar het maken....jee ondelen bijna niet aan te komen...dus bij deze dan maar ff hier proberen zoek het volgende.....stuurstang...linker spatbord,gril,bumper liefst blauw maar ja ander kleurtje ook ok.

iemand hier misschien nog wat liggen ergens ???

stuur me ff pb of mail me boefke1@home.nl

groetjes

van een boefke :frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jullie helpen mij super heb al een paar ondelen...jee hoop dat goed gaat komen.

hou jullie op de hoogte van de vorderingen zal straks ff foto`s neer ztten niet schrikken. :frusty:

Men schrikt hier niet zomaar :lol: ,tenzij er foto,s van sommige Jeepers zelf op komen :ph34r:

Gr. JG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das leedvermaak Ad.

Tis gewoonweg waardeloos als je op zo'n manier van je auto af wordt geholpen.

Daarom wil ik ook foto`s op de site zodat we kunnen zien wat er nodig is om hem zo snel mogelijk weer op de weg te zien :wacko: !!!!!! We hebben al een aantal projecten gezien waar medeJeepers bijspringen met (overbodige) onderdelen :whistle: zodat de ander weer goed geholpen de weg op kan ( euuhhhh ,daar moet jij alles vanaf weten ED.. :whistle: .) .....blijft toch een soort van Jeepfamilie ( wat voor type of soort je dan ook rijdt ..)

Dus geen leedvermaak in het spel ( deze keer dan.... :thumbsup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom wil ik ook foto`s op de site zodat we kunnen zien wat er nodig is om hem zo snel mogelijk weer op de weg te zien <_< !!!!!! We hebben al een aantal projecten gezien waar medeJeepers bijspringen met (overbodige) onderdelen :thumbsup: zodat de ander weer goed geholpen de weg op kan ( euuhhhh ,daar moet jij alles vanaf weten ED.. :rolleyes: .) .....blijft toch een soort van Jeepfamilie ( wat voor type of soort je dan ook rijdt ..)

Dus geen leedvermaak in het spel ( deze keer dan.... <_< )

ik zeg al eerst ff kijken wat verzekering zegt daarna ff kijken waar ie recht getrokken kan worden.....en dan de onderdelen...zal proberen me foto toestel vanmiddag niet te vergeten. :worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zeg al eerst ff kijken wat verzekering zegt daarna ff kijken waar ie recht getrokken kan worden.....en dan de onderdelen...zal proberen me foto toestel vanmiddag niet te vergeten. :whistle:

Succes , maar als het enigsinds te doen is dan lukt het ze hier ook.. :frusty: ........ ( cultureel erfgoed moet je behouden..., laten rijden dus !!!. :ph34r: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog een vraagje iemand een adres waar ik jeep evt op de trek bank kan zetten ? moet ff uit zoeken wat de kosten zijn vandaar....enigge wat ik dus niet zelf kan.

dus als iemand iets weet laat ff weten ??

weet nog niet goed wat ik moet doen dus moet ff alles overwegen. :blush:

en heb foto`s maar weet niet hoe te plaatsen krijg niet voor elkaar...ja blonT :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje autoschade bedrijf heeft en richtbank/trekbank, waarop auto's met schade weer netjes recht gemaakt worden. Gewoon even rondbellen in de buurt, en als ze het niet kunnen vragen waar zij het uitbesteden. Wat waarschijnlijk moeilijker is, is dat het autoschadebedrijf een mallenset voor jouw auto moet huren. Hier zit meestal het probleem, sommige hebben geen mallen voor een Cherokee.

Foto's plaatsen? klik hier.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hij gaat morgen naar de hoogste bieder heb hem vandaag leeg gehaald ben er nog misselijk van ;) maar ja tis niet anders dus mocht er iemand een bod willen doen hoor ik het graag.

zal het bod hier morgen neer zetten.

weet dus nog niet voor hoeveel hij weg gaat. <_<

p.s ligt ook gas tank in van 60 liter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast laredozwart
hij gaat morgen naar de hoogste bieder heb hem vandaag leeg gehaald ben er nog misselijk van ;) maar ja tis niet anders dus mocht er iemand een bod willen doen hoor ik het graag.

Hoy er staat in te koop hier nog een 91 xj ook blauw voor 800euro met een kapote motor mischien kun je daar iets mee samen met die van jou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoy er staat in te koop hier nog een 91 xj ook blauw voor 800euro met een kapote motor mischien kun je daar iets mee samen met die van jou

heel erg lieff maar ik stap over op diesel. <_<

maak er te veel kilometers mee moet een echt werkpaard hebben al heb ik er al twee op stal van vlees en bloed. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...